מחפשת מוצא וקרן אור היקרות:

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחפשת מוצא וקרן אור היקרות:
    תקווה
    11/03/2009

    מקווה שהימים עוברות עליכם יותר בקלות ושעם כל הקושי אפשרתם לכוחות המצויים בתוך כל אחת מכן לצאת החוצה בכדי להלחם כל אחת במלחמתה.. שאלתם מה שלומי ואיך אני מתמודדת אז ככה- היו לי מס' ימים של חופש מביצפר לפורים דבר שהייתי זקוקה לו כדי לאגור כוחות למתכונות והבגרויות המתחילות בקרוב.. אתמול היה לי יום קצת נאחס מבחינת חילוף החומרים שהואץ משום מה אבל הבחנתי בכך שעם כל הקושי הגוף שלי זקוק לעלות במשקל עדין ומגיע לי הטוב ביותר, מגיע לי להנות מהחיים כמו כל אחת ואחת מאיתנו ולהתגייס לצה"ל עם הרבה כוחות כדי לתת מעצמי ולתרום למדינה כמיטב יכולתי.. תמיד קשה לי להמשיך בחישבה החיובית ובעלייה אבל יש לי אתכן מה שעוזר לי מאוד בזמנים הקשים.. שלכן, תקווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרה,

    קרן אור
    11/03/2009

    אני שמחה מאוד לשמוע ורוצה לחזק את ידייך לעוד ימים רבים וטובים שיבואו!

    שלך,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום