יקרות שלי-פתחתי אשכול חדש..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יקרות שלי-פתחתי אשכול חדש..
    קרן אור
    20/03/2009

    כי האשכול הקודם היה מלא כבר.לא ביקרתי כאן כמה ימים.לא הרגשתי בטוב והייתי בבי"ח רוב השבוע.אבל שמחתי ל'קרוא כמה אתן תומכות אחת בשניה גם בהיעדרי,זה מאוד מחמם את הלב.
    נטע-כל הכבוד על ההתמודדות.מה היה במיון בסוף??ולמה יש לאמך לחשוש כי את מאבדת אלקטרוליטים??(אלקטרוליטים אלו הם מינרלים חיוניים שמושפעים ממשק הנוזלים בגוף,וחיונים לפעילות הרקמות והשרירים-והלב הוא השריר הכי חשוב שעליו הם אחראיים!רמתם יורדת בדם בכתוצאה מאוהדן נוזלים ע"י התייבשות שנגרמת מהקאות או מנטילת משלשלים....ויש לאזן מידית כל מחסור בהם כדי למנוע נזק פרמננטי)
    תקווה-צר לי לגלות כי צדקתי.הרצון לעצור לרגע ולא להתמודד בדיוק בזמן שתהליך ההבראה לא מבוסס דיו הוא האויב הכי גדול שלנו,כי מה שמתנדנד תמיד נופל בסוף..אבל יקרה,כעת למדנו משהו מזה לפעם הבאה ובואי נקום ביחד ונתחיל מהתחלה את ההתמודדות.מה את חושבת עכשיו שיכול לעזור לך לקום שוב ולהילחם על חייך??
    מחפשת מוצא ושירן-אין ספק שהתהליך קשה.לאכול ליד אנשים,הרצון לאכול כאחד האדם במסעדות..זה צורך מובן ובריא.אבל הוא לא משהו מולד הוא משהו נרכש וכמו שלימדתן את עצמכן לא לאכול למרות שהרעב היה חזק כך תלמדו את גופכן ונפשכן לחזור לתיפקודים הרגילים שלו .זה מצריך זמן,נחישות והרבה אומץ כרגע אבל לאט לאט זה יחזור להיות תפקוד הרגיל שלכן.וכן,גם רפלקס הבליעה...

    מאחלת לנו סופשבוע של בריאות ורוגע
    שלכן,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יקרה!

    בלונדי
    20/03/2009

    צר לי לשמוע שהיית רוב הזמן בבית חולים. לא "דיברנו" עדיין מאז... אז נכנסתי לפה כדי למסור לך ד"ש חמה ולשמוע קצת מה קורה איתך. אני מבינה שאת עסוקה וטרודה.. אבל דעי שאני חושבת עליך ועדיין מחכה לשמוע ממך. תהיי חזקה כמה שאפשר... תחזיקי מעמד!!! הלוואי והכל יירגע בקרוב... אוהבת אותך! בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקרן אור ולכולן

    נטע
    20/03/2009

    קרן אור היקירה! כאב לי לשמוע שאת בביח זה כ"כ לא קל ואני מאמינה בך קרן יקרה שאם הצלחת לצאת מהמחלה הערורה אנוריקסיה את תצליחי לצאת גם עכשיו ותהי בריאה וחזקה!!! אני מתפללת בליבי שתחלימי מהמחלה מהר והעיקר שתרגישי טוב ושלא יהיה לך קושי וסבל. מספיק סבלת את האנוריקסיה מגיע לך עכשיו בריאות שלמה!!! עם כל הכוחות שבך ועם כל הזכויות עוד תראי את האור בקרוב... ומה קורה איתי? אז אכן אמש חזרתי ב6 לפנות בוקר הביתה. אכן הרגשה של אמא זו הרגשה....נתנו לי נוזלים עם מלח כמה שעות עד שהתאזנתי ואז הלכתי הביתה. (היא הרגישה כך כי אמרה שאני נורא חייורת ונראת סמרטוט) אני דווקא את ארוחת הערב המשפחתית לא הקאתי אז אני לא מבינה מה קרה לי פתאום שאבדתי מלחים ונוזלים כנראה כי לא שתיתי ואכלתי הבטן שלי נורא כואבת ולכן אפילו לשתות אני לא מצליחה. עכשיו אני שותה עם מזרק לאט לאט ומרגישה קצת יותר טוב תודה לכן על הכל אני אוהבת אותכן שירן שאלת אם הביצפר שלי יודע והמורים וכו? אז המנהל לא יודע והמנהלת יודעת המורים החברים שלי לא צריכים להיות סתומים בשביל להבין ורובם לא סתומים...(לצערי?!?!?!?) והשכבה? לא יודעת אם יודעים אם דיברו עלי אז יודעים ואם מישהו שהגיע או נגע בהמחלה או קרוב אליה הוא יכול לנחש... ואצלך כולם יודעים???בהצלחה לכולן וסופשבוע נעים:-) רפואה שלמה לקרן, אוהבת נטע אגב-אני מבינה שלא כותבים פה בשבת,זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור!

    שירה
    20/03/2009

    אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב... שיהיה לך סופשבוע רגוע ונעים! אוהבת, שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע וקרן אור

    שירן
    20/03/2009

    נטע- הגבתי לך בפוסט הקודם שפתחת ורק עכשיו אני שמה לב שכבר הגבת על שאלותיי בפוסט הנוכחי.. האם חברים שלך תומכים בך ומבינים או שהם לוחצים עליך בכל זאת? אני יודעת שזה ממש קשה להסביר הפרעת אכילה לאנשים שאין להם מושג בכלל מה זה והם בטוחים שאנורקסיה זה מחלה שכל רצון החולה הוא להיות רזה ותו לא. <מה שכ"כ לא נכון!!> אני שמחה לשמוע שנשארת עם התחושות של ארוחת הערב עם המשפחה. אני יודעת כמה זה קשה ..אבל זה יעבור..זה עובר.. מניסיון.. טוב לשמוע שאת מרגישה קצת יותר בטוב ואם תמשיכי בדרך הזו אני בטוחה שתרגישי הרבה הרבה יותר טוב! לפחות במובן הפיזי שהוא הכי קריטי עבורך כרגע. קרן אור- מה שלומך היום?? האם חלה הדרדרות במצבך? מקווה שאת מרגישה טוב יותר. שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרות שלי!

    קרן אור
    20/03/2009

    תודה על האיחולים.אני הרבה יותר טוב היום.שבוע קשה,אבל היני הוא מאחוריי ופניי מועדות קדימה לעבר שבוע חדש בתקווה שיביא איתו משב רוח רענן וחיובי(לכולנו).
    נטע-שמחה שטיפלו בך ושחזרת הביתה.שימרי על עצמך!
    תקווה-מעריכה את הכנות,את לא חייבת לענות כרגע,ברור לי שזרקתי לך שאלה שהתשובה עליה היא לא ברורה כ"כ,אבל כן הייתי רוצה שתקחי את הזמן ותחשבי על זה כי ברגע שתתני לעצמך להרגיש בדיוק מה את רוצה ומה יכול לעשות לך טוב אפשר יהיה להתקדם מהנקודה הזאת.
    מחפשת מוצא-איך עובר עלייך יום שישי??ומה שלומך היום??
    שירה-איך את מסתדרת עם האוכל מאז שכתבת כאן בפעם הקודמת כשחזרת מחו"ל??אני מקווה שאת מוצאת את הכוחות לעזור לעצמך בהתמודדות הלא פשוטה שאת עוברת.
    שירן-שמחה לשמוע על הגיוון בתפריט ושבסה"כ עם כל הקושי את מאפשרת לעצמך להיות בתהליך ולהיפתח לחיים "הנורמטיביים".זאת הדרך יקירה! אני מניחה שההשפעה של הפרעת האכילה עלינו לא תעלם כ"כ מהר,וזה בסדר,כל עוד שהיא לא תנהל לנו יותר את החיים.
    בלונדי-תודה על האיחולים.כתבתי לך עכשיו מיילון קטן,מקווה שקיבלת וכמובן שתרגישי חופשי לכתוב לי כמה שאת רוצה,בלי קשר לקצב שלי כרגע(והוא איטי..)

    שבת שלום מקסימות שלי,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מלאך יקר שלי

    אורטל
    21/03/2009

    כואב לי לשמוע שלא חשת בטוב והיית בבית חולים! מקווה שהכל בסדר עכשיו.. אני יודעת שבסוף הכל יסתדר ואצליח לאכול כמו בן אדם, אני לא מוותרת, אפילו שאני נופלת לפעמים... מקווה שיעבור עלייך סופ"ש נעים ובריא :-) באהבה, מחפשת מוצא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור היקרה

    שירה
    21/03/2009

    אני מקווה שהשבוע שיתחיל יהיה שבוע טוב, שמח ובריא! מאז שחזרתי מפולין, ישנה הרעה במצב, בעיקר בחשיבה שלי... הורדתי על דעת עצמי מהתפריט את ה-100 קל של ארוחת הביניים... לפעמים אני מורידה גם ממנת הפחמימה בצהריים... אני מרגישה כ"כ שמנה... והשבוע הלכתי עם אימא לקנות בגדים (חוויה טראומטית במיוחד) המכנסיים שמדדתי בקושי עלו עליי, גם כשהם היו במידה יחסית גדולה... מתסכל! נמאס לי כבר מכל ההתעסקות הזאת... רוצה להשתחרר מזה!. שיהיה לך סופשבוע נעים, אוהבת שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירן מתוקה

    נטע
    21/03/2009

    מה שלומך? ואיך עבר עלייך ספו"ש? את כ"כ צודקת שאנשים שלא ידעים על בשרם מה זה אנוריקסיה הם לא מבינים מה זה במובן האמיתי!!! וזה כל כך מתסכל! רק אנשים שעברו את זה או חוו מקרוב יודעים איך לעזור ואנשים שרחוקים מזה (למזלם) הם ממש לא יודעים איך לעזור למרות שהם מאד רוצים לעזור אבל אין להם שמץ של מושג איך לעשות את זה! וזה ממש מתסכל וגורם למריבות (לפחות אצלי זה ככה) יש לי רק חבר וחברה שבאמת באמת מבינים איך לעזור לי, הם אף פעם לא כופים עלי ולא מערבבים שמחה במחלה.כלומר הם לא מערבבים את המחלה עם כל נושא בחיים. הם מפרידים בין המחלה לבין מצבי החיים יודעים לא להכחיש את המצאיות ויחד עם זה להתמודד. יחד עם זה הם מעודדים אותי לוקחים אותי למסעדות קלילות שהם יודעים שיהיה לי יותר קל להתמודד שם(למשל צמחוני) או ביציאות של כל הכיתה אם כולם קונים גלידה הם מבינים שלי יהיה לא נעים שרק אני לא אוכלת אז בלי שישמו לב ואפילו בלי שאני מספיקה לשים לב הם קונים לי גלידה דיאט לא משנה אם אני אוכלת את זה בסוף לפעמים כן לפעמים כלא רואים אני זורקת את זה אבל אני יחד עם זה יודעת להעריך אותם) הם מבינים שזה מחלה שאני לא מצליחה לשלוט בה...פעם היתי מתרתחת שהם קונים לי, היתי יודעת מראש שאזרוק את זה ועיצבן אותי ש"כאילו" הם מחליטים לי לאכול ואז נרגעתי והחלטתי שבשביל שלא לאבד גם את החברים אני לא רבה איתם על זה בד"כ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור

    אור
    21/03/2009

    קודם כל אני מאחלת לך שתרגישי טוב ושתהיה לך החלמה מהירה אני הצלחתי מים שני עד יום שישי אצמול שוב נפלתי והיום לא הצלחתי לקום וגם הקאתי אני מרגישה עם זה זוועה כאילו שהמלחמה הזאת לא תיגמר לעולם אז לכתחילה למה ובשביל מה להילחם קשה לי כל הזמן שאני נופלת אז זה טירוף שמצריך ממני המון כח לקום שוב וניראה לי שכבר ניגמר לי הכח איך מצליחים לקום אם פעם אחת נופלים אצלי פעם אחת זה זהו זה עוד פעם ועוד פעם אני כבר לא יודעת אם יש לי תקנה תודה על ההקשבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אור היקרה!

    נטע
    21/03/2009

    כ" כ כאב לי לשמוע שאת נופלת הרבה אבל כולנו ככה נופלות וקמות נופלות וקמות. וכל הכבוד לך שקמת עד היום, אני יודעת שזה לא קל!!! ואם הצלחת לקום עד אתמול את עוד תצליחי לקום גם היום ומחר. אני מאמינה בך אור יקרה אני הרגשתי ב ד י וק כמוך השבוע, חשבתי שלעולם לא אקום וחשבתי שהגיע סופי לא היתה בי שום תקווה וביטחון. חשבתי שלעולם אשאר ככה חולה עד שהבנות המדהימות פה בפורום עודד אותי תמכו בי וממש נתנו לי יד לקום מהנפילה. . . את יכולה לפתוח את האשכול אין לי ספק שגם את תקומי ממנו בזכות הבנות המדהימת פה. נשמח לשמוע שקמת עוד היום, זה לא קל, אבל את תהיי חזקה!!! אוהבת נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה נטע יקרה

    אור
    21/03/2009

    הבעיה אצלי זה שאני נופלת אז זה כזה אטרף היום הקאתי גם מ3 עד עכשיו אולי הפסקה של שעה אני מתביישת להגיד את זה כי זה כזהה בהמתי לאכול כל היום ולהקיא הצילו איזה מחלה זאת אתמול הייתי בלימודים והיה לי קשה שם קשה לי לשבת הרבה ככה כל יום אני מצליחה כי אני מאוד פעילה ואתמול ככ סבלתי בלימודים שוויתרתי על הכל ועכשיו שוב אני משלמת את המחיר הלוואי והייתי יכולה להקיא רק פעם אחת ביום אין אצלי פעם אחת זה לוקח אותי עד שאני מתמוטטת ד.א מזה אשכול? תודה על ההקשבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אור מתוקה

    נטע
    22/03/2009

    אני כ"כ כואבת לשמוע איך קשה לך ותודה רבה ששיתפת אותנו. לכולנו קשה,ומזל שיש לנו פורום כ"כ חשוב ותומך בדיוק בשביל שאנחנו נעודד ונתעודד את יודעת כל אחת והחבילה שלה אבל את תהיי גיבורה אור יקרה. האם את מקבלת טיפול? זה כ"כ חשוב. וגם בנוסף לזה שאת מקיאה וזה קשה להקיא וקשה לא להקיא אני מבינה אותך נורא. זה כואב ומתסכל... וגם פוגע ביכולת הלימודית ( לפחות אצלי, כי אני חסרה המון...) בינתיים תשתי הרבה הרבה שחלילה לא תתיבשי מכל ההקאות ובינתיים תעשי לך מבצע בראש שאם לא תקיאי עד הבוקר מחר יהיה לך יום טוב תדמייני לעצמך כך אולי תצליחי להשתלט. מקווה לשמוע ממך שאת רגועה ובריאה:-) תספרי. אני דואגת לך! תרגישי טוב יקרה אוהבת נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה אשכול?

    נטע
    22/03/2009

    אשכול זה כל הודעה (צבע כחול) עם תגובות. אז יש הודעה אחת שכתוב "שלום בנות, חזרתי" יש שם 19 הודעות סיעיפונים-תגובות שהבנות היקרות והמדהימות עודדו ותמכו... וזה יהיה לך טוב גם בשבילך לקרוא:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי נטע יקרה

    אור
    22/03/2009

    הנה יום חדש אין אני מותשת לגמרי מאתמול הקאתי ככ הרבה מהצהרים עד 1 בלילה זה מטורף אין שאני מתחילה עם זה זה לא נגמר אני היום חייבת בשביל עצמי לקום אני ככ נגעלת מעצמי אני תפילה להיום לאכול שפוי ועשות מה שצריך לעשות בשביל לחיות בתור בחורה מאמינה אני מאמינה שרק אלוקים נותן לנו את הכח לעשות דברים וכן גם להילחם במחלה אני רק צריכה להיות בקשר תמידי איתו ולעשות זה די כמה סבל אני לא יכולה לתאר במילים הלוואי והיום יהיה לכולנו יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירה, נטע ואור

    שירן
    22/03/2009

    נטע- יש לך חברים באמת מדהימים!! אני מקווה שאת יודעת את זה.. חברות שלי אף פעם לא הבינו את הבעיה שלי ויש לי חברה שאפילו סיפרתי לה על כך ממש לפרטים והיא לא ממש מתעניינת..היא חושבת שמדובר בסתם מצבי רוח חולפים ובכל מיני פחדים של מה בכך..בקיצור היא לא מבינה וגם לא רגישה למצבי.. ולכן אני לאט לאט גם פחות נמצאת איתה בקשר. איזה כיף לשמוע שיש לך כאלה חברים טובים שאכפת להם ממך.. אני מאחלת לך שעוד יגיעו ימים בהם תתחילי לצאת גם לבתי קפה איתם ולהינות..אני זוכרת את הפעמים הראשונות מתחילת המחלה שהתחלתי לצאת קצת לבתי קפה- ההרגשה נהדרת!! למרות כל הפחד והאשמה שמתלווה.. ויודעת למה ההרגשה נהדרת?? כי זו הרגשה שאת מנצחת את המחלה, שאת גוברת עליה..וכל התחושות הרעות חולפות אח"כ.. שירה- כ"כ הזדהיתי!! ביום שישי גם אני הלכתי לקנות בגדים וכ"כ התעצבתי למדוד בגד אחר בגד ולראות שהכל בקושי נסגר עלי ושאני כבר לא במידה שהייתי פעם :(((( וזה כל פעם קורה לי ככה, אותו הסיוט של ללכת לקנות בגדים..ממתי ללכת לקנות בגדים נהייתה עבורי חוויה כ"כ קשה למרות הכל? :(( אספר לך שבאתי למדוד איזה מכנס ופתאום יצא שמכנס במידה די גדולה ישב עלי ממש טוב. וזה היה נראה לי מוזר שמידה כזו מתאימה לי.. <מיותר לציין שהרגשתי שמנה וכל התחושות הקשות שמתלוות לכך..> שאלתי את המוכרת לגבי כך ואז התסבר שהייתה טעות במידות והמידה שלי לא הייתה כ"כ גדולה כמו שכתוב בתווית.. מצאתי את עצמי מתחבטת בשאלה הזו של המידה פעם אחר פעם, אפילו המוכרת שמה לב שאני יותר מדי אובססיבית בכל מה שקשור בזה ולא הבינה מדוע עניין המידה כ"כ מפריע לי..=/ את יודעת אבל , למרות הכל עם כמה שקשה לי עכשיו עם הגוף החדש הזה אני מנסה לקבל אותו ובטיפול די עוזרים לי עם הנושא.. אני חושבת שבשבועות האחרונים הצלחתי להתעלות על עצמי מהבחינה הזו ואני מרגישה שאני יותר מקבלת את הגוף שלי <וזה לא אומר שאני אוהבת אותו אלא פשוט מקבלת> כי כמו שאמרו לי- זה כרגע מה שיש ואי אפשר לחזור אחורה..אי אפשר לעשות לו דיאטה, להרעיב, לענות, לסגף.. אני רוצה לראות אותו בריא סוף סוף!! ואם אני רוצה שהחילוף חומרים שלי יחזור לעצמו אני חייבת לתת לו את תחושת הביטחון הזו גם תוך כדי התמדה בתפריט. וזה מה שאת גם צריכה לומר לעצמך..בכל ההפחתות האלה שאת מבצעת את רק מכניסה אותו עוד יותר ל"סטרס" מה שנקרא.. אין לי מושג עד כמה המילים שלי עוזרות וממחישות לך את הנזק אבל אני חושבת שאת כבר לבד רואה כמה נזק גרמנו לעצמנו עם ההרעבה הממושכת הזו..לא חושבת שהגיע הזמן להפסיק?.. אור- כ"כ כואב לשמוע שאת בתוך הגיהנום הזה..כל אחת יש לה כאן את הגיהנום הפרטי שלה לצערי וכואב לי לשמוע מה ההקאות האלה עושות לך.. מה לגבי טיפול יקרה? זה כ"כ הכרחי.. אינך יכולה להתמודד עם זה לבד! ואגב, האם מחלתך אינה בולימיה? אני יודעת שיש גם אנורקסיה שכוללת תסמינים של הקאות אך בכל אופן רציתי לשמוע ממך את ההבדל. שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי בנות יקרות

    אור
    22/03/2009

    להיום בחסד אלוקים הצלחתי היה לי ממש קשה היום לשרוד בעבודה הייתי רק שעה וכבר ראיתי נקודות שחורות הרגשת עילפון אמרתי לבוס שלי ביי ביי זהו הגעתי הביתה אכלתי צהריים ונלחמתי עם עצמי לא להקיא וגם חבר טוב שהיה איתי בקהילה היתקשר אלי וזה עזר לי להעביר לפחות חצי שעה דיברנו גם ארוחת ערב לא קל לי בכלל אז ישר עליתי על האופניים אני גם אובססיבית לספורט גם שאין לי כח אני עושה וזה גם משהו שאני צריכה לעבוד עליו די לענות את הגוף הזה לגבי השאלה שלך שירן יש לי את 2 המחלות ביחד והבולמיה נכנסת שאני מרעיבה את עצמי אז אני נכנסת לאטרף של בולמוסים והקאות מרובות שזה בלתי אפשרי לתפקד אחרכ זהו אני שמחה שהיום הזה עבר נשאר לי עוד ארוחה אין חייבת להצליח כי אני לא רוצה למצוא את עצמי באישפוזים נוספים שבעתי מכל האשפוזים האלה אני חייבת לעשות הכל כדי להצליח כי באמת כבר אין לי כח לאכול ולהקיא כל היום ,המחשבות על השומן תמיד נמצאות גם אם אני אוכלת שפוי וגם אם אני מקיאה זה לא משנה תמיד הם יהיו לצערי ומהם אני מתפללת להישתחרר ואני לא יודעת איך משתחררים מהאובססיה הזאת שגורמת לי לעשות עוול לעצמי זהו הלוואי ולכולנו יהיה קבלה עצמית ואהבה ועוד יום שפוי עם האוכל ועם הרגשות אמן תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אור מתוקה

    נטע
    23/03/2009

    אני כ"כ שמחה לשמוע שהיה לך מזל היום! איזה כייף לי לקרוא שהצלחת להתגבר על ההקאות היום. פשוט שמח לי בלב:-) כל הכבוד לך אור יקרה את גיבורה כל כך ואת תצליחי גם מחר. במיוחד את שיש לך אמונה באל את יכולה לחזק אותנו!!! את חזקה. תשמרי על עצמך ותשתפי אותנו:-) אוהבת נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום