מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לנטע ומחפשת מוצא (מאיה) היקרות:תקווה23/03/2009
רציתי רק לשתף אתכן קצת במה שקורה, קבעתי טור לדיאטנית ביום שלישי הבא אני יודעת שזה הדבר הנכון לעשות אבל אני בכל זאת יראה מזה... מחר המורה שלי לתושב"ע מחזירה את המבחן בהלכה- לא הספקתי לענות על כל השאלות אז אני מקווה לטוב והיא גם מחזירה מתכונות בלקט ומחלקת מגנים אז אני מקווה שיהיה בסדר... בכל אופן הימים האחרונים היו קצת קשים אז אני יודעת שללכת לטיפול למרות כל הקושי הוא הצעד הנכון אני רק מקווה שאגיע לזה... שלכן תקווה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקווה היקרה
שירה23/03/2009רציתי להגיד לך כל הכבוד... את עושה את הצעד הנכון בכך שאת פונה לדיאטנית... אני מאחלת לך שבלימודים הכל יהיה טוב! יום נעים שירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקווה יקירה
קרן אור23/03/2009מברכת את החלטתך האמיצה לפנות לטיפול.צעד זה הוא לא רק נכון,אלא הכרחי במצבך. החששות והפחדים מובנים,אבל זה רק בהתחלה ואני בטוחה שתגלי מישהי עם נכונות לעזור,להכיל ולהקשיב לך,שלא תביני איך לא עשית זאת עוד קודם. אשמח אם תעדכני אחרי הביקור אצלה.אני כמובן אחזיק לך אצבעות.וגם לתוצאות של המבחנים מחר! קרן אור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן אור היקרה-
תקווה23/03/2009בסוף קיבלתי טלפון מהמרפאה וקידמו את התור שלי למחר כאילו שידעו שגם ככה קשה לי עם זה, אבל כנראה שזה רק לטובה.. למען האמת אני די לחוצה מכל העניין ולמרות שכרגיל אני מפוצצת מבחנים לא הצלחתי ללמוד היום אבל אני בטוחה שהכל יהיה בסדר... אשתזל להכנס מחר ולספר לך מה קורה שלך תקווה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי יקירה
אורטל23/03/2009עם כל הקושי הסובב אותך, כל הכבוד על ההחלטה האמיצה להתחיל טיפול! אני מאוד גאה בך... מקווה שהציונים יהיו טובים ויסבו לך אושר... מתי הפגישה הראשונה? שלך , מחפשת מוצא (מאיה)...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחפשת מוצא יקרה (מאיה):
תקווה24/03/2009קצת נעלמת לי אז אני ממש שמחה לשמוע ממך שוב, לגבי הרעידות אני ממש יודעת למה את מתכוונת כי לי יש אותם גם אני יודעת שזה די לא נעים אבל זה פשוט אחת מתופעות הלוואי בתוספת של קצת לחץ אבל אל דאגה זה נעלם ככל שתטיבי לטפל בעצמך במשך הזמן... חשוב לי לשוב ולהזכיר לך למרות שכבר חרשתי על זה - את שווה המוןהמון אל תוותרי לעצמך יש בך את הכוחות לצאת מזה, באמת שכן ואם הזמן תראי שיש בידך יותר כוחות משחשבת אי פעם בכדי לעשות הכל ולהנות מהחיים באמת כפי שמגיע לך! לצערי יש לי עוד מבחן מחר באזרחות אז אני חייבת ללכת ללמוד אבל אשמח לשמוע מה קורה איתך ואיך הזמן עובר עליך... שלך, תקווה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלתקווה המתוקה!
נטע24/03/2009מה שלומך? לאן נעלמת לנו חמודה? כ ל ה כ ב ו ד לך שקבעת תור לדיאטנית את פשוט אמיצה!!! אני הולכת בדרך הטובה והנכונה רק ככה את תבריאי לאט לאט עם קצת סבלנות הכל יהיה בסדר, מבטיחה לך! אז תדעי לך שאני ממש שמחה ואני מחכה ומשתוקקת לשמוע איך עבר עלייך הפגישה עם הדיאטנית:-) אם תרצי אנחנו כאן... וחוץ מזה כל הכבוד לך על ההשרעה בלמודים את לומדת כ"כ הרבה ורציני מגיע לך צל"ש ממש כל הכבוד!!! רק אני לא מבינה מה את לומדת? זה לא מוכר לי תושב"ע??? מה זה? תורה שבעל-פה? ואם כן, אז סליחה שאני שואלת אבל מה זה? את בטוח הצלחת במגן אל תדאגי. אני מאמינה בך וגאה בך! את כ"כ משתדלת למרות כל הקושי והחולי, אם חלילה חלילה הציון לא יספק אותך אני מציעה לך לגשת למורה ולהציע לתת לך בונוס תוספת של כמה נקודות... אוהבת אותך ומחכה לשמוע ממך:-) נטע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נטע24/03/2009התכוונתי שאת הולכת בדרך טובה (ולא אני) אני בעצם משתדלת תמיד! ובקשר לבונוס תדעי לך שזה לא בושה. יש לי מורה אחד שסיפר לי שהיה לו מישהו במשפחה אנוריקסי והוא יודע בדיוק מה עובר עלי ואיזה קשיים אני עוברת ועם מה אני מתמודדת אז הוא אמר שלאור זאת הוא יתן לי תוספת נקודות כי אני מתמודדת יותר משאר הכיתה...כלומר מתגברת ולומדת ככל האפשר כמו כולם כתלמידה מין המנין. אני חושבת שזה מגיע לך ואל תרגישי מסכנה עם זה, זה לא הקלה זה בונוס. ועוד קטע-וזה ממש לא מצחיק יש לי מורה שיש לה בת חרשת ובמקרה היא יודעת שאני גם חרשת באוזן אחת כי היא ראתה אותי בביקורת שמיעתית לבדוק שלא יורד השמיעה באוזן השניה( בד"כ אם אוזן אחת לא מתפקדת אז אחרי זמן גם השניה מתדרדרת חלילה) בקיצור היא היתה בהלם שאני חרשת באוזן אחת אז היא נתנה לי תוספת של 5 נקודות בבחינה:-) בהתחלה היה לי קשה לקבל את זה. הרגשתי שזה לא הציון שלי האמיתי, הרגשתי כאילו אני שונה ומסכנה... אבל אח"כ ישבתי עם עצמי ואמרתי רגע, הרי אין לי מה להכחיש פה זה ברור שאני עובדת יותר מכולם בשביל להגיע להשגים, זה ברור שקשה לי יותר אז תגידו, לא מגיע לי???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

