מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בוקר טוב לבנות החמודותנטע24/03/2009
מה שלומכן הבוקר? בטח כולכן חורפות.... אבל אני ערה אני לא נרדמת. אני ממש התגעגעגעגעגעגעגעגגעתי אליכן היום. כל היום לא היתי בבית ואז כשהגעתי הביתה צנחתי לתוך הספה שקעתי שם ע מ ו ק...לא היה לי כוח לזוז חצי מילימטר שתיתי 3 כוסות מים ואז הצלחתי לעמוד סוף סוף... רציתי לספר לכן שהיום אכלתי ארוחת בוקר ממש טובה בזכותכן:-) ועוד יותר בזכותכן שהכל בבטן שלי והאוכל לא ברח לשום מקום... קרן אור היקרה- תודה לך על כל ההסברים והעידודים. אין כמוך. איך את מרגישה? משתפרת? דואגת לך ומאיה יקרה- מה עם הרעד מתוקה??? אני חושבת עלייך הרבה אני כ"כ מקווה שזה היה זמני. את לחוצה ממשהו אולי?כלומר בנוסף לכל המחשבות על האוכל ושירה תקווה ושירן,ואור מה שלומכן? איך אתן מתקדמות??? החיים קשים אבל אפשר לעשות אותם יותר קלים אז הלוואי שיהיה לכולנו את הכלים... תודה על כל התגובות בקשר לסיפטומים של א.... וכו זה היה כ"כ חשוב עבורי. אני משתדלת לא לקרוא על א שום דבר כי זה סתם מכניס אותי למסכת בלבולים וגוקים בראש אז אני לא קוראת על אנוריקסיה באינטרנט ובכלל גם בספרים זמינים... מקווה שנשמע ממכן חדשות טובות אוהבת אותכן נטע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתוקה
אורטל24/03/2009אני שמחה לשמוע שאכלת ארוחת בוקר טובה!
גם אני מרגישה שהפורום והבנות היקרות רק מחזקות ועוזרות לנו לדחוף את עצמנו לכיוון ההחלמה..
איך עבר עלייך המשך היום?
שלך ובאהבה,
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

