בוקר טוב לבנות החמודות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב לבנות החמודות
    נטע
    24/03/2009

    מה שלומכן הבוקר? בטח כולכן חורפות.... אבל אני ערה אני לא נרדמת. אני ממש התגעגעגעגעגעגעגעגגעתי אליכן היום. כל היום לא היתי בבית ואז כשהגעתי הביתה צנחתי לתוך הספה שקעתי שם ע מ ו ק...לא היה לי כוח לזוז חצי מילימטר שתיתי 3 כוסות מים ואז הצלחתי לעמוד סוף סוף... רציתי לספר לכן שהיום אכלתי ארוחת בוקר ממש טובה בזכותכן:-) ועוד יותר בזכותכן שהכל בבטן שלי והאוכל לא ברח לשום מקום... קרן אור היקרה- תודה לך על כל ההסברים והעידודים. אין כמוך. איך את מרגישה? משתפרת? דואגת לך ומאיה יקרה- מה עם הרעד מתוקה??? אני חושבת עלייך הרבה אני כ"כ מקווה שזה היה זמני. את לחוצה ממשהו אולי?כלומר בנוסף לכל המחשבות על האוכל ושירה תקווה ושירן,ואור מה שלומכן? איך אתן מתקדמות??? החיים קשים אבל אפשר לעשות אותם יותר קלים אז הלוואי שיהיה לכולנו את הכלים... תודה על כל התגובות בקשר לסיפטומים של א.... וכו זה היה כ"כ חשוב עבורי. אני משתדלת לא לקרוא על א שום דבר כי זה סתם מכניס אותי למסכת בלבולים וגוקים בראש אז אני לא קוראת על אנוריקסיה באינטרנט ובכלל גם בספרים זמינים... מקווה שנשמע ממכן חדשות טובות אוהבת אותכן נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב לבנות החמודות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתוקה

    אורטל
    24/03/2009

    אני שמחה לשמוע שאכלת ארוחת בוקר טובה!
    גם אני מרגישה שהפורום והבנות היקרות רק מחזקות ועוזרות לנו לדחוף את עצמנו לכיוון ההחלמה..
    איך עבר עלייך המשך היום?
    שלך ובאהבה,
    מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום