יקרות ומקסימות שאתן!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יקרות ומקסימות שאתן!
    קרן אור
    24/03/2009

    שירה-כל הכבוד על המאמץ של היום ועל זה שלא ויתרת לעצמך ולקחת את הארוחות שלך איתך.
    נטע-בתיאבון עם ארוחת הבוקר,שמחה שהתמיכה שאת מקבלת כאן עוזרת לך לעזור לעצמך בכיוון של להבריא.
    תקווה-אני מבינה שהתפריט של הדיאטנית נראה לך מוגזם אבל חשוב כן לנסות ליישם אותו,עד כמה שאפשר.ולא לפספס ארוחות.לאט לאט הקיבה תתרגל ואת תוכלי לחזור לאכול תפריט בריא ומגוון שמתאים למישהי בגילך ועם הנתונים שלך.
    מאיה ושירן יקירות-אין מה להגיד.מעריכה את המאמצים שלכן מאוד ואת זה שאתן ממש עושות מן "דווקא" לכל הקשיים.אכן אתן חזקות מכולם ואני שמחה להיות עדה לתהליך כ"כ משמעותי שאתן עושות בשביל עצמכן.

    יקרות,אני בסדר,תודה על המחשבה והדאגה.
    נכנסתי כדי לעדכן שלא אהיה כאן עד יום ראשון עקב נסיעת עבודה.
    אני קצרה בזמן אז אני זזה להכין מזוודה ולהתארגן כדי שאוכל להכנס לישון מוקדם(יש לי טיסה לפנות בוקר!)

    מאחלת לכולכן שיעבור עליכן סוף שבוע רגוע,שלו עד כמה שאפשר
    שלכן ואיתכן גם מעבר למילים,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יקרות ומקסימות שאתן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור!!!

    שירה
    24/03/2009

    שתיהיה לך טיסה נעימה וקלה!
    תחזרי מהר!!!!!
    וכמובן שתרגישי טוב לכל אורך הנסיעה וגם אחריה...

    אוהבת מאוד ומעריכה עד אין קץ,
    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקירה שאת

    אורטל
    24/03/2009

    אני שמחה לשמוע שאת בסדר! עד יום ראשון בלעדייך יהיה קצת עצוב...
    רציתי לספר לך שהיום עשיתי עוד מאמץ וחרגתי מהתפריט הרגיל שלי, אכלתי קצת יותר..
    אני ממש מתחילה להרגיש קצת יותר טוב עם זה...
    בינתיים, שתהיה לך טיסה נעימה
    תשמרי על עצמך ותחזרי בשלום!!
    תודה על מילות החום והעידוד שאת נותנת זה מעודד מאוד..
    שלך ובאהבה,
    מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאיה וקרן אור

    שירן
    26/03/2009

    קרן אור- תודה רבה על המילים והחיזוקים שלך. עד לא יודעת עד כמה חשוב לי לשמוע ממך על ההתקדמות שלי. <משום שלעיתים אני מרגישה שאני פשוט צועדת במקום> תודה שאת כאן כדי להראות לי זאת תמיד!
    מחכה לך שתחזרי לכאן ביום ראשון ותספרי לנו איך היה לך!

    מאיה- כל הכבוד על התעוזה! נכון שלמרות שמתלווים לצעדים האלה רגשי אשמה, את מרגישה בכל זאת מין תחושת אופוריה כזאת שניצחת את המחלה??
    זאת ההרגשה הכי טובה שיש!! זה ניצחון למען החיים..

    כל הכבוד.
    זה רק מראה לך שאת יכולה.

    שירן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום