:) קרן אור אהובתי!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • :) קרן אור אהובתי!!!!!
    רורי
    09/08/2007

    אכן קיבלתי את המייל ואני מאשרת ומאושרת!!!!!
    מזל טוב :)
    וממש כל הכבוד על היוזמה ו---הביצוע!!!!!
    נשיקות וחיבוק ענקי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    :) קרן אור אהובתי!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רורי נפלאה

    קרן אור
    09/08/2007

    מה שלומך???בלהט העניינים של הימים האחרונים לא סיפרת לי איך את,איך את עוברת את הלילות,אני מקווה שהתחלת הטיפול בשחף עושה לך טוב.תעדכני אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בסדר.....

    רורי
    09/08/2007

    פחות או יותר.....אני ממש גמורה מעייפות כל הזמן בגלל הטיולים הליליים....למרות שאני לא ממש זוכרת אותם בבוקר אבל אני מתעוררת לפעמים עם אוזניות שאני לא זוכרת ששמתי ודברים מהסוג הזה...:)
    הייתי בשחף רק פעם אחת...הפגישה עם הדיאטנית ביום שני...נקווה שהיא תהיה נחמדה כמו המטפל שאצלו הייתי ושגרם לי להרגיש די טוב עם עצמי...בכל אופן אני יותר אופטימית לפחות גם אם יש לי התקפי כאב לעיתים קרובות......זה די מתיש אבל עד כמה שזה עצוב...אני חושבת שהתחלתי להתרגל..זה לפחות לא מלחיץ אותי כמו בהתחלה......
    וזהו בערך....שכחתי משהו? :)
    מה שלומך?איך את עם החופש.......:)מקווה שהקטנים לא מתישים מידי.....:)
    ערב נפלא...
    ו---איזה כיף!!!!!!!!!;)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רורי

    קרן אור
    09/08/2007

    תודה גם על ההודעה במייל הפרטי.
    הילדים אכן בחופש וביום ראשון אני בחופש איתם,אני מתחלקת עם בעלי.כרגע יש לי עומס בעבודה אבל בשבוע האחרון של אוגוסט כנראה שנצא כולנו לחופש מרוכז.
    מה קורה עם היחסים שלך עם אמא שלך??היא השלימה עם הרעיון של הטיפול??או שעדיין הדברים גועשים מסביב??
    תראי כבר כתבתי לך בעבר -להורה קשה להכיר בכך שלילד שלו יש בעיה,כי באיזשהו מקום הביקורת מופנית כלפיו,והרבה הורים לא מסוגלים להתמודד עם זה.ההורים שלי למשל עד היום חושבים שאני עשיתי בכוונה..אבל הנקודה החשובה היא שלא נתתי לזה לדכא אותי.ידעתי שזאת המלחמה שלי,ואני חייבת לנצח אותה.רורי אמרתי לך שאעשה הכל כדי שתקבלי טיפול אני באמת מאמינה שעם הכוונה נכונה את מסוגלת לצאת מזה.נכון זה לוקח את הזמן שלו,אבל תמיד צריך לראות את המטרה לנגד העיניים.
    מקווה שיהיה לך לילה טוב,בלי יותר מידי התרצצויות וניפגש לקפה של הבוקר.
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן...משעשע את אומרת את זה...

    רורי
    09/08/2007

    כתבתי למעלה.....:(
    אבל ההבדל זה שאמא שלי מאשימה אך ורק אותי.הבת המפלצתית שיצאה לה.היא אמרה-שומעים על ילדים שעושים כל מיני דברים נוראיים ואף פם לא מאשימים את ההורים....אז.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום