מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שוב אני...רורי09/08/2007
אז...קראתי משיעמום את ההודעות שכתבתי...זה די מטורף איך בשניה המצב רוח שלי מתהפך לחלוטין.
וזה מה שאמא שלי לא מבינה.היא הורסת ובונה אותי עם המילים שלה.וכרגע-בעיקר הורסת....
לא נורא.התאוששתי בינתיים קצת...הייתי אצל חבר שלי לכמה דקות כדי לקחת ספר ו....חיבוק ו2 מילים טובות---אפילו לא קשורות לכלום-(לא אמרתי לו ששוב רבתי עם ההורים...)והמצב רוח משתפר ואני נזכרת למה האמנתי היום שאצא מזה.
וזהו.אני חושבת שעכשיו אני אלך לישון לפני ששוב אבאס את עצמי..:)
קרן אור מתוקה,אני מקווה שתהנו בחופש...אבל עוד נדבר מיליון פעם עד אז ובטוח אגיד לך שוב...
ושוב מיליון תודות שאת באמת לחלוטין שם בשבילי.......את באמת קרן אור...ואני חושבת שעד עכשיו גם הצחלת כבר להבין כמה אני באמת זקוקה לאנשים שיהיו שם בשבילי ורק יתנו את הכתף האוהבת והתומכת.....ואם יש לי את זה ,את השאר אצליח כבר לספוג.....
אוהבת המון...
לילה טוב:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוב היי רורי יקרה
קרן אור10/08/2007תקיפי את עצמך שאנשים שרוצים בטובתך ואת כל השאר תסנני.אל תפחדי לקבל חיבוק עזרה ותמיכה.ואת יודעת שכל מה שאני עושה אני באמת עושה כי איכפת לי וכי את חשובה לי.ככל שאנחנו מתכתבות יותר ויותר אני שמה לב כמה דפוסי ההתנהגות שלך היו חופפים לשלי,ואני יודעת עד כמה זה קשה.
ומצד שני-תיראי אותי זה אפשרי.
שולחת לך חיבוק גדול ואוהב,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרורי!!! התגעגעתי!!!!!
בלונדי10/08/2007שלום רורי יקרה.
מה שלומך הבוקר? אני מקווה שישנת היטב בלי הרגשה רעה ותסכול.
אני קוראת פה שהיית כבר בשחף. ואני מאוד שמחה בשבילך. לא הצלחנו לדבר על כך כי סילקו את שתינו מהפורום הקודם שלנו.
אבל, קודם כל והכי חשוב- האם התקשרת לוודא בתל השומר שקיבלו את הפקס ששלחת להם?
אני שמחה שאת מתחילה כבר ממש טיפול אבל רוצה להזכיר לך יקירה, שאת לא "אשמה" בכלום. ושאמא שלך לא תיתן לך לחשוב כך. את לא "מפלצת" או שום דבר כזה. את בחורה צעירה שזקוקה להרבה עזרה ותמיכה. ואני לא מוכנה שהיא תוריד אותך ותגרום לך לחושב אשמה על כך שאת חולה. את לא אשמה בכלום. הגיע הזמן שיתחילו לדאוג לך כמו שצריך.
תכניסי לך לראש- את לא עשית שום דבר רע. את במצוקה וזועקת לעזרה. וחבל שהיא לא מסוגלת להבין זאת.
וכמו שקרן אור אמרה- תקיפי את עצמך רק במי שעושה לך טוב. ואת כל השאר תשלחי לחייהם. את לא צריכה לספוג כרגע שום גישה שלילית מאף אחד.
אני דאגתי לך מאוד והייתי מאוד מאוכזבת מכך שלא נוכל להמשיך להיות בקשר. אך הנה אנחנו שוב פה.
אני רוצה לעזור לך ולשמוע מה קורה איתך. כי נראה שבבית שלך ממש לא מבינים אותך, ולהיפך. אימך גורמת רק רע.... צר לי מאוד על כך...
אז אל תיעלמי לנו. ותהיי פה... בבקשה תאמרי לי מה קורה עם הפקס..
וחוץ מזה, יש חדש? את "נקייה" ממשלשלים? אני מקווה שכן, לפחות זה.
טוב יקירה. אני מחכה לך פה.
שיהיה לך יום נפלא וסופ"ש חיובי ומקסים, בלי אנשים רעים...
אוהבת
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונדי מקסימה!!
רורי10/08/2007גם אני התגעגעתי...:)
מזל שקרן אור לקחה יוזמה והצילה את המצב....:)
יש לי תור לתה"ש בסוף החודש...אבל בינתיים התחלתי בשחף ואם זה ילך שםטוב אז אולי אוותר על תה"ש...........
אני עדיין לא נקייה...... .:( אבל אני ממש ממש משתדלת להפחית כמויות...ו...כמו בסופ"ש שעבר,גם היום נגמרו לי הכדורים ואני חושבת לנסות לשרוד ולא לרוץ לקנות.....הבעיה היא ששבוע שעבר אחרי יומיים בלי הייתי כ"כ מדוכאת שרצתי וקניתי המון ולקחתי המון ואחכ הרגשתי נורא.....אני מקווה שאצליח השבוע.האמת שכבר ממש בכל פעם שאני לוקחת יש לי בחילה ממש מעצם הרעיון של להכניס את זה לפה ולבלוע..אולי זה סימן טוב...:)חוצמזה...היה לילה טוב....קמתי רק פעמיים...והצלחתי לקום מוקדם יחסית היום ולא בתשישות מטורפת כמו כל השבוע...
גם לך בלונדי....תודה על התמיכה והעידוד.....:)
מה שלומך?
איך הלילות שלך עכשיו?משתפרים או שאת עדיין משתעממת...?
מקווה שהכל טוב..:)
יום נפלא!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום מותק-רורי
בלונדי10/08/2007אני שמחה לשמוע שהלכת לשחף וזה עשה לך טוב.
בבקשה ספרי קצת מה זו העמותה הזו ובאילו רבדים היא מטפלת- נפשית, פיזית, דיאטנית. כי אני ממש לא מכירה.
יקירה, אל תוותרי כעת על תה"ש. זה שונה לגמרי. שה כבר שינוי דפוסי התנהגות שמאוד חשובים בהפרעות אכילה.
לכי בסוף החודש ותראי איך שם ומה יכולים להציע לך.
ואני מקווה שלא תקני עוד משלשלים והכל יעבור בשלום.
אני לאחרונה מרגישה עייפות- הגיע הזמן. אז אני כבר ישנה טוב יותר...
אצלי הכל בסדר. בעיקר התגעגעתי.
אז תעדכני מה קורה איתך...
יום מקסים.
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום מותק-רורי
בלונדי10/08/2007אני שמחה לשמוע שהלכת לשחף וזה עשה לך טוב.
בבקשה ספרי קצת מה זו העמותה הזו ובאילו רבדים היא מטפלת- נפשית, פיזית, דיאטנית. כי אני ממש לא מכירה.
יקירה, אל תוותרי כעת על תה"ש. זה שונה לגמרי. שה כבר שינוי דפוסי התנהגות שמאוד חשובים בהפרעות אכילה.
לכי בסוף החודש ותראי איך שם ומה יכולים להציע לך.
ואני מקווה שלא תקני עוד משלשלים והכל יעבור בשלום.
אני לאחרונה מרגישה עייפות- הגיע הזמן. אז אני כבר ישנה טוב יותר...
אצלי הכל בסדר. בעיקר התגעגעתי.
אז תעדכני מה קורה איתך...
יום מקסים.
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

