מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום לכולם!just_dance10/08/2007
היי זו טליוש (לכבוד הפורום החדש החלפתי שם)
אז קודם כל- כל הכבוד על היוזמה:)
מקווה שכולם בסדר
סופ"ש נעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי טליוש
קרן אור10/08/2007עוד מעט אתרגל לשם החדש...
שמחה שהצטרפת,מקווה שלפחות לפורום תפרגני לעצמך קצת זמן בין הלימודים..את יודעת מה כל הכבוד לך על החרישה וההתמדה,אני למשל אם רוצים לענות אותי ומושיבים אותי כמה שעות ללמוד אני מתחרפנת.יש לי קוצים בטוסיק בקטע הזה.
בכל אופן מאחלת לך סופשבוע של מנוחה.
אוהבת קרן אור
(נזכרתי השם החדש נובע מזה שאת רקדנית נכון??)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי יקירה!!
בלונדי10/08/2007טוב לפגוש אותך פה.
רק קצת קשה לכתוב כל פעם את השם שלך, חחחח
מה שלומך?
איך הלימודים.
שורדת שם??.
מקווה שהכל בסדר, וניפגש פה כרגיל...
איזה כייף.
יום נפלא.
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לשתיכן:)
just_dance10/08/2007כן השם החדש זה בגלל הריקוד, זה גם שם שאני משתמשת בו בכל מיני מקומות אחרים..
סופשבוע של מנוחה זה בטוח לא יהיה.. באופן אבסורדי דווקא כשהמדריך הכריז שאנוחנו ב"הפוגה לצורך חשבון נפש" הוא נתן לנו כמות אפילו יותר עצומה מהרגיל של ש"ב... אם זה הפוגה אצלו אני לא רוצה לחשוב מה יהיה כשהיא תסתיים
תנוחו אתן גם בשבילי:) אני כבר אנוח באוקטובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי טליוש...
בלונדי10/08/2007תגידי את במקרה פולנייה? "אני כבר אנוח בקבר.." חחחח
סתם יקירה. אל תלמדי קשה מידי. תזכרי לעשות הפסקות מידי פעם, לחטוף משהו לאכול (כן זה מותר ואף רצוי) או לשתות.
ושיהיה בהצלחה!!! ויאללה שיגיע אוקטובר כבר!!! אמן...
לילה טוב.
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

