יפות ומקסימות שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יפות ומקסימות שלי
    לונה
    07/04/2009

    תודה על הדאגה והאכפתיות.
    תקווה יקרה, הכי ריגש אותי ששאלת לשלומי ואת עוד חושבת עלי.
    כמו שציינתי בפני קרן אור לא מזמן, עברה עלי תקופה לא קלה.
    הייתה צריכה קצת מנוחה, לא רק מהפורום.

    הרבה דברים בריאותיים מעסיקים אותי ואת המשפחה שלי לאחרונה.
    בת משפחה שלי חולה וזה די מערער אותנו לאחרונה.

    מעבר לזה הייתה תקופה מאוד לחוצה.
    ועדיין קצת לחוצה.
    אני מתגייסת בעוד שבועיים ויש הרבה מה לעשות לפני.
    היו לי גם הופעות עד לא מזמן.

    גם מבחינת האכילה תקופה מאוד משמעותית.
    מצאתי לי ידידת נפש קטנטנה ומצילת חיים.
    נאמר רק ששתינו צריכות להשתלט על התזונה שלנו.
    עלייה אני לא ארחיב כדי לא לפגוע בפרטיותה,
    כי מי כמוני יודעת כמה הדברים האלו הם הכי פרטיים בעולם ואם מישהו ידבר על הרגלי התזונה שלי אני ארצה שזו תהיה אני בלבד.

    אבל אני כן יכולה להגיד שמה שהיא עשתה לי או לפחות עזרה לי לעשות הוא בגדר פלא.
    אני אוכלת טוב, אוכלת גם ממתקים כל יום, וכמה פעמים ביום, עושה פעילות פיזית מתונה, בלי להגזים.
    בעיקר הליכות.
    וכן, יש ימים שבהם אני אוכלת קצת יותר או קצת פחות אבל בסה"כ אני מרגישה גאווה רבה,
    אני מרגישה שהגוף שלי מתאזן, וסולח לי על האבל שעשיתי לו, ואפילו מרשה לעצמו להפחית קצת במשקל ולצאת מהפניקה והחרדה מהרעבה או לחלופין, מעומס יתר.

    אני אכן יורדת במשקל, אבל הבטחתי לעצמי שזה יקרה באופן בריא, איטי, והצבתי לעצמי גבול, החלטתי על משקל שהוא בגדר התקין שמתחתיו אסור לי לרדת, כך שאני אוודא שאני לא נופלת לקיצוניות השנייה שוב.

    מקווה שאני אגיע אליו ואצליח לשמור עליו ועל ההרגלים החדשים והבריאים נפשית שסיגלתי לעצמי.
    יהיה לי קשה בצבא, בלי האוכל בריאות שאני רגילה לאכול, ובלי הפעילות הגופנית שאני רגילה לעשות,
    אבל אני מתכוונת לנשום עמוק ולעשות ככל שביכולתי כדי להשאר במצב הפיזי והנפשי הכי מאוזן שאפשר.

    אני מאמינה בעצמי. זה מה שחשוב.

    מה איתכן יקרות? מקווה שלכן הולך טוב.

    קרן אור יקרה שלי, את לא מבינה כמה אני אוהבת אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יפות ומקסימות שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקירה,

    קרן אור
    07/04/2009

    ריגשת אותי מאוד!
    הצטערתי לשמוע על התקופה הלא פשוטה שעוברת עלייך.החיים תמיד יזמנו לנו כל מיני קשיים בדרך,וזה בסדר,כל עוד שנדע לקבל את זה,לנשום עמוק ולהתמודד הכי טוב שאנו יכולים.ואני חושבת שהוכחת לעצמך בתקופה הקשה הזאת כמה את יכולה וכמה כוחות קיימים בך וכל שצריך הוא לדעת למנף אותם לכיוון החיובי.לא פשוט,אבל את עושה את זה.
    אני זוכרת שתאריך הגיוס שלך מתקרב,ואני בטוחה שעל אף השינוי את תדעי לרתום אותו כך שיעבור בצורה הכי טובה בשביל עצמך.

    הדברים תמיד מסתדרים בסוף,יקירה.ואני שמחה לשמוע על איזון כללי בחייך.
    חג שמח,
    שלך בהערכה,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום