לכל הבנות היקרות:

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לכל הבנות היקרות:
    תקווה
    07/04/2009

    רציתי להכנס ולאחל לכולן חג שמח ושנדע כולנו לצאת מהשעבוד לחרות האמיתית מתוך כוחות חדשים ואמונה שאין דבר המשתווה לחופש האמיתי..
    לצערי אני מרגישה קצת מבולבלת בזמן האחרון אני אפילו לא יודעת להסביר את זה בעצמי, אבל בכל אופן אשמח לשמוע מה קורה עם כל אחת ואחת..
    קרן אור היקרה- תודה לך על המס', אפילו יצרתי אתם קשר- הם בקשו ממני לשלוח להם את הפנית הרופאה שקיבלתי בפקס אבל תפסתי קצת רגלים קרות..
    מאיה יקרה- אני שמחה לשמוע על ההתקדמות ומקווה שאת גאה בעצמך כמו שאני, אני מצטערת שלא יכולתי לעמוד לצדך קצת יותר אני פשוט לא כזה מבינה מה קורה איתי בזמן האחרון. רציתי רק שתדעי שאני ממש גאה בך ושתדעי שלפחות עבורי את מקור כוח ודרבון אמיתי אם יש רצון הכל יכול לקרות..
    המחנכת שלי התקשרה אלי היום רק כדי לברר שהכל בסדר, בדיוק קמתי מהשינה והיתי קצת מופתעת אבל זה מחמם את הלב, הידיעה שלמישהי באמת אכפת..
    תקווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לכל הבנות היקרות:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרה,

    קרן אור
    07/04/2009

    ברור לי שככל שתרשי לעצמך תגלי כמה אנשים אוהבים אותך בדיוק כמו שאת.
    צר לי שתפסת רגליים קרות,כי הבנתי שהצוות הטיפולי שם מדהים וכל יום אני שומעת עוד ועוד פרטים על המקום הזה.אבל אני מבינה גם את הבלבול שאת חשה.
    חג שמח גם לך יקירה,חג חרות שילווה בתובנות חדשות....ובאומץ לצאת לחופשי.
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקסימה...

    אורטל
    07/04/2009

    הי מתוקה!
    אני כ"כ מבינה את הבילבול שלך.. אני חווה אותו בעצמי עד היום..
    זה בסדר שאת מטפלת בעצמך, תדעי שגם עם לא תמיד את מגיבה להודעות, אני שמחה כי אני יודעת שזה רק בגלל שאת מטפלת בעצמך וזה נותן לי את אותו האפקט...
    את מדהימה ועם קצת רצון את תצליחי.. ואני פה בשבילך...
    שיהיה לך חג שמח וטוב,
    באהבה,
    מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום