מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לכל הבנות היקרות:תקווה07/04/2009
רציתי להכנס ולאחל לכולן חג שמח ושנדע כולנו לצאת מהשעבוד לחרות האמיתית מתוך כוחות חדשים ואמונה שאין דבר המשתווה לחופש האמיתי..
לצערי אני מרגישה קצת מבולבלת בזמן האחרון אני אפילו לא יודעת להסביר את זה בעצמי, אבל בכל אופן אשמח לשמוע מה קורה עם כל אחת ואחת..
קרן אור היקרה- תודה לך על המס', אפילו יצרתי אתם קשר- הם בקשו ממני לשלוח להם את הפנית הרופאה שקיבלתי בפקס אבל תפסתי קצת רגלים קרות..
מאיה יקרה- אני שמחה לשמוע על ההתקדמות ומקווה שאת גאה בעצמך כמו שאני, אני מצטערת שלא יכולתי לעמוד לצדך קצת יותר אני פשוט לא כזה מבינה מה קורה איתי בזמן האחרון. רציתי רק שתדעי שאני ממש גאה בך ושתדעי שלפחות עבורי את מקור כוח ודרבון אמיתי אם יש רצון הכל יכול לקרות..
המחנכת שלי התקשרה אלי היום רק כדי לברר שהכל בסדר, בדיוק קמתי מהשינה והיתי קצת מופתעת אבל זה מחמם את הלב, הידיעה שלמישהי באמת אכפת..
תקווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יקרה,
קרן אור07/04/2009ברור לי שככל שתרשי לעצמך תגלי כמה אנשים אוהבים אותך בדיוק כמו שאת.
צר לי שתפסת רגליים קרות,כי הבנתי שהצוות הטיפולי שם מדהים וכל יום אני שומעת עוד ועוד פרטים על המקום הזה.אבל אני מבינה גם את הבלבול שאת חשה.
חג שמח גם לך יקירה,חג חרות שילווה בתובנות חדשות....ובאומץ לצאת לחופשי.
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקסימה...
אורטל07/04/2009הי מתוקה!
אני כ"כ מבינה את הבילבול שלך.. אני חווה אותו בעצמי עד היום..
זה בסדר שאת מטפלת בעצמך, תדעי שגם עם לא תמיד את מגיבה להודעות, אני שמחה כי אני יודעת שזה רק בגלל שאת מטפלת בעצמך וזה נותן לי את אותו האפקט...
את מדהימה ועם קצת רצון את תצליחי.. ואני פה בשבילך...
שיהיה לך חג שמח וטוב,
באהבה,
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

