שלום יקירות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום יקירות
    שלי
    10/08/2007

    שבתי הביתה מחלק א' של היום הזה והאמת, אני כבר מותשת. אין לי סבלנות לאחרונה לכל כך הרבה אנשים סביבי, למרות שבמהלך השבוע אני לרוב לבדי בבית...
    בכל מקרה, יש לי שעה להתאושש עד האירוע המשפחתי הבא אז באתי לכתוב קצת.
    מה שלומכן? קרן אור - האם גם לך מצפה סוף שבוע עמוס? מקווה שתספיקי לנוח קצת, נראה לי שעברו עלייך ימים עמוסים, גם במרוץ לפתיחת פורום חדש עבורנו. מקווה שאת יודעת כמה כולנו (הישנות והחדשות) מודות לך על כך...
    בלונדי - סליחה על טעויות האיות... לא מתאים לי. משהו מתבלבל לי שם כנראה באופן קבוע. מאמינה שאצלך סוף השבוע עדין לא התחיל (בטח שבת-ראשון) ומקווה שהכל טוב ורגוע.
    מרגישה יותר טוב, למרות שעדיין, האיזון לא מגיע. אין שלשולים, אין כאבים, אך המערכת עובדת מהר מידי. אני אמורה לעלות קצת במשקל לפי מה שאני אוכלת אך אין שום שינוי.
    בכל אופן, השבוע אמשיך בהתיעצות כדי לערוך בדיקות דם מפורטות יותר ולפנות לגסטרולוג, כי באמת נראה לי שמשהו לא בסדר. ייתכן וצריך עוד זמן עד שהגוף יתרגל לעכל 3 ארוחות ביום, אבל אני לא מעוניינת להמתין יותר מידי.
    מצב הרוח די עלוב, כל מיני דאגות וכעסים צפים להם מעלה ודווקא בין כל האנשים שסביבי מציפה אותי עצבות.
    אך גם משהו חיובי - הייתי אתמול בהופעה מדהימה ויצאתי ממנה עם אנרגיות חיוביות וחיוך על הפנים. כשיהיה לי זמן פנוי אשב לי קצת בשקט ואשקע לי קצת במוזיקה.
    סוף שבוע נפלא,
    אוהבת, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום יקירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי יקרה

    קרן אור
    10/08/2007

    שמחה שחזרת לכתוב..על איזה אירועים משפחתיים את מדברת(אני תוהה שאת עובדת בקטיירינג???)?
    איזון של גוף שעבר כ"כ הרבה זמן התעללות לוקחת זמן,אבל את רואה הגוף מתחיל להשתקם,עובדה שהשילשולים פסקו..אני מאמינה שצריך רק קצת זמן ואת תהיי ממש בסדר.
    אוי איך אני מכירה את הקטע הזה שמרוב שעייפים מתבלבלים,חברה שלי עד היום צוחקת עליי שפעם בשיא הלחץ בעבודה התקשרתי ל-144 וכשהקריאו לי את המספר שביקשתי אני ברוב טימטומי אומרת למענה הקולי כן??(מי שקורה את זה,כן אני בלונדינית אין מה לעשותתת..חחח...)
    זה רק אומר שאת צריכה לפרגן לעצמך קצת מנוחה יקירתי,עומס הוא לא דבר בריא,ועד כמה וכמה למערכת העיכול.
    אני אוהבת את ימי שישי כיוון שאני מפרגנת לעצמי שינת צהריים,אז עכשיו אני אחרי שינה של שעתיים
    וזה מילא אותי באנרגיות.
    את יודעת עם ילדים אין אף פעם סופשבוע שק,כי הם דורשים את שלהם ותמיד אנחנו יוצאים איתם.מחר כנראה שנלך להצטנן בבריכה..
    טוב יקירתי אני הולכת להכין את הבית לקבלת השבת
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הו לא! וודאי שלא קייטרניג...

    שלי
    10/08/2007

    אני המלצרית הגרועה בעולם. נוטה לעופף בעולמות אחרים ובקושי מחזיקה יותר מצלחת אחת... סיימתי את השלב הזה (בכשלון) כבר מזמן...
    מדובר בארוחת צהריים עם משפחתי, ארוחת ערב עם משפחתו של בן זוגי, ולסיום איזו מסיבה.
    כן כן, ילדים זה מעייף, אך גם שמחה, לא?
    ובתקווה שעוד ישוב לו האיזון, אכתוב עוד מחר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי יקרה

    קרן אור
    10/08/2007

    מזדהה איתך בעניין המלצרות,נראה לי שאם אי פעם הייתי כזאת,זאת העבודה הראשונה שהייתי מועפת על טיל..בטח הייתי שופכת את האוכל על הסועדים...
    טוב אז היום שלך מלא בדברים חיוביים.מקווה שאת נהנית כרגע מארוחת הערב ומהמסיבה שתבוא אחריי,תחגגי גם בשבילי...
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה?? מי פה צוחק על בלונדינים????

    בלונדי
    10/08/2007

    הלו קרן אור? אף אחד לא צוחק על בלונדינים, שמעת? לפחות לא בנוכחותי!!!! חחחח
    יקירה, את בטח כעת בארוחת ערב של יום שישי הזכורה לנו לטובה בשל מעטעמייה המיוחדים. אני מקווה שנעים לך ואת לא גמורה מעייפות. ואם כן- עוד מעט כבר לילה ותלכי לישון.
    אוהבת לנצח!!!
    בלונדי ה- ב-ל-ו-נ-ד-י-נ-י-ת!!!!!!!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מבינה שזאת אחוות הבלונדיניות..

    קרן אור
    10/08/2007

    יקירתי לאחר שראית אותי צחקתי רק על עצמי..מן הומור של בלונדיניות..
    את יודעת כשהמנהל מעליי מבקש איזה משהו ולא בא לי לעשות אני אומרת לו:תראה אני בלונדינית,יש מגבלות...".
    כמובן שאני צחקת על עצמי יקירה,את יוצאת מן הכלל!
    אוהבת קרן אור.
    ולא אני לא בארוחת שישי,מזמן כבר הפסקתי ללכת להורים בימי שישי,אני מעדיפה לבשל (אני בשלנית טובה דווקא) ולהשאר בפרטיות שלי בסוף השבוע,אחרי שכל השבוע אני מוצפת באנשים...
    ישנתי צהריים אז אני לא כ"כ עייפה,לפחות זה...
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדיניות לשלטון!!!!

    בלונדי
    10/08/2007

    אני כנראה הבלונדה האחרונה עלי אדמות שלא מסכימה לשמוע בדיחות על הגוון הצהבהב...חחח
    מה את לא הולכת כבר לארוחות שישי אצל ההורים?
    את לא יודעת כמה הייתי רוצה עכשיו להיות עם המשפחה, בארוחה...עם כולם.
    אבל אני מבינה שאחרי שבוע מתיש, צריך שקט לעצמך, בקן האינטימי שלך.
    יופי יקירה.... משיקות.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקירתי

    קרן אור
    10/08/2007

    אני כבר לא הולכת לארוחות שישי אצל חמותי כי יש שם סיפור ארוך..של שנים..ששקעתי בהם שוב ואחרי שהבראתי החלטתי שאף אחד בחיים לא יתנהג אליי בצורה כזאת,ואם יש משהו שהילדים לימדו אותי הוא לא להתרגש.הפכתי להיות חזקה יותר נפשית,אני כבר אומרת את דעתי ולא נשארת עם הגוש בפנים שפעם היה מטביע אותי..נשבעתי לעצמי שיותר לאף אחד לא תהיה שליטה על החיים שלי,וזה בחירה שלי אם להתעצבן או לא(אצלי יש סיפור של גיסה שרצתה את בעלי לעצמה,ובסוף התחתנה עם האח,ועשתה כל שביכולתה לפגוע בי,התסיסה את כל המשפחה של בעלי,עד כדי כך שכבר 3 שנים אנחנו לא מדברות,והאמת טוב לי יותר כך.היא מתה להתקרב אליי,אבל היא אכולת קנאה ואני מאוד בררנית לגביי האנשים שאני מכניסה אל חיי)
    הנקודה היא שגם יום שישי הוא באמת זמן להיות עם המשפחה המצומצמת שלי,עם בעליי בפרטיות,כשבמשך השבוע אין לנו את הזמן אחד לשני.
    אני מניחה שהכל צריך להיות באיזון,לא??
    מקווה שכבר אכלת ושנהנתם,לילה טוב קרן אור.
    אגב,אני צוחקת על בלונדיניות מתוך הכרה שיש מלא בדיחות עלינו,וכמה שצוחקים בו בעת מלא נשים צובעות לבלונד,זה פרדוקס הקנאה לא???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב נפלאה שלי

    בלונדי
    11/08/2007

    אוי איזו גיסה מכשפה יש לך. ואני מבינה שגם חמותך לא משהו. אבל אני שמחה שעשית את ההחלטות הנכונות ושאת יודעת לדאוג לעצמך. ובטח שאת לא צריכה לספוג את הזבל של כל העולם וגיסתו...
    אצלי יש גם גיסה נוראית, שהגיעה מהגיהנום. היא עושה שמות במשפחה שלנו וממש מסכסכת בין כולם. אבל אנחנו למדנו מהר מאוד עם מי יש לנו עסק ולא נותנים לזה יד. פשוט מכשפה שאיו לתאר. אישה ריקה מתוכן וממורמרת שאכולת קנאה בי ובעוד אח שלי, על הקשרים הזוגיים שיש לנו- מה שלה מעולם לא יהיה.
    ארוחות שישי הם לא עניין טוב בכל משפחה. מהצד השני יש לי גיס מהגיהנום ואני רק חושבת עליו נהיית לי פריחה. אז אין ברירה, וצריכים ללמוד לחיות עם המציאות. וכמו שאמרת- לעשות איזון בין הדברים ולהשתדל לא להיות ליד האנשים העושים לך רע ומביאים אותך למרה שחורה.
    אחרי ארוחת הערב, לקחנו מטריות, ויצאנו יד ביד להליכה של שעה. כל כך נעים בחוץ, קריר ומרענן. היה מלבב. ממש מחייה נפשות.
    היום היה יום מנוחה שכולו לרביצה וקריאת ספרים. ואין לי שום בעיה עם זה. זה טוב וגם את זה צריך.
    אנחנו מתיישבים לצפות בסרט ואבוא אח"כ לראות מה העניינים פה. אולי אפגוש את כרונית...
    לילה טוב אהובתי ותחלמי חלומות יפים, בלי גיסות מרשעות בבקשה.
    אוהבת לנצח.
    בלונדי.

    אגב- כולם צוחקים על הבלונד אך זה באמת הצבע המבוקש ביותר במספרות....אז כנראה בכל זאת יש בזה משהו....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב בלונדי!!

    קרן אור
    11/08/2007

    את בטח ישנה עכשיו אחרי הנידודי שינה של אתמול..
    יו איך אני מפנטזת על ללכת עם מטריה עכשיו בגשם,עם אוויר שיש בו ריח של שדות ואדמה רטובים..אין מה לעשות,אני טיפוס של חורף.כשכולם מקבלים דיכאון בחורף,אני נהיית פעילה..
    טוב אצטרך להסתפק בבריכה עוד מעט.אני הולכת להתארגן ולארגן את הילדים.
    שתהיה שבת כיפית.אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שלינקה

    בלונדי
    10/08/2007

    שלום יקירה.
    זה בסדר אני לא כועסת על טעויות הכתיב. אין בעיה...
    תני לגוף זמן לחזור לעצמו. אחרי הרבה שנים הוא צריך להתרגל לאט לאט.
    ובאמת תפקחי עין ותראי שהכל בסדר.
    מקווה שהיה לך יום נעים..
    ואכן אצלנו הסופ"ש לא מורגש ממש. הרי זה לא שהולכים לארוחת ערב עם המשפחות שלנו. יום שישי הוא כמו יום רגיל....
    טוב יקירה. אני צריכה לחשוב מה להכין לארוחת ערב.
    תרגישי טוב ונשתמע.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום