שלום בנות חמודות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום בנות חמודות!
    אני
    10/08/2007


    קרן אור - על זה ייאמר: שאפו וכל הכבוד לך! זה היה מהיר אפילו יותר ממה שציפיתי... באמת כל הכבוד לך ויישר כוח! אני שמחה להצטרף לבית החדש שהוקם זה עתה, אם כי לקח לי זמן לא מבוטל למצאו... לכן לדעתי יש מקום להשאיר קישור ישיר בפורום של ד"ר יוספה המכשפה לטובת אלו שהסתבכו בחיפוש, ואם זה מקובל עלייך אז אעשה זאת בכיף.

    אז אני התעוררתי לפני כשעה לאחר שינה עבור כל השבוע. אני שונאת כשזה קורה לי, כי "הלך" לי כל היום על כל תכנוניו המפורטים, אבל "זה מה יש". זהו, נגמר. להתראות ביום שישי הבא.

    בלונדי - אני שמחה לראות אותך שוב פה, ואני מקווה שהספקת לקרוא את כל מה שכתבתי לך לפני שהמכשפה מחקה את הכל באטימות רגשית משוועת (היא נשמעת לי מתוסכלת לגמרי...). שמחתי גם לקרוא עכשיו שאת ישנה קצת יותר טוב, ואני מקווה שהמצב יוסיף רק להשתפר. אמן! (ומקסימום - אני אהיה פה...).

    שלי - לי דווקא נשמע שהמצב שלך בבטן ובעיכול הולך ומתייצב. לפי דברייך את אוכלת באופן סדיר והשלשולים פסקו .אם כך, מדוע את מודאגת, יקירה? בגלל אי העלייה במשקל? או משהו אחר? אל תשכחי שתהליכים לוקחים זמן.

    לכולכן - סופ"ש נפלא ומרגיע, ובערב לא לשכוח להרים כוסית קטנה לכבודנו. אחרי הכל, לא כל יום עוברים דירה... אשמח להשתתף ולייעץ למי שאוכל. אני מקווה שהכיוון של הפורום יישאר כמו שהוא - כיוון בריא. כי אם חלילה המגמה תתהפך- אני איעלם, בדיוק כפי שנעלמתי מכל הפורומים האחרים.

    שבת שלום וערב מקסים!

    להשתמע מאוחר יותר (מאוחר הרבה יותר...)

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום בנות חמודות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית

    קרן אור
    10/08/2007

    איך אני שמחה שמצאת את הפורום לבסוף..השארתי שם הודעה ופחדתי שימחקו אותה לפני שאת ועוד כמה שאין לי את המייל שלהם יכנסו לשם..אין לי בעיה שתשאירי שם פרטים של הפורום החדש שלי,אני אפילו מברכת על זה.
    אגב,אני מקווה שיצטרפו חדשות שנוכל לעזור להם גם,כי אם תשימי לב בכל הפורומים של התזונה של האתר יש קישור והודעה על הפורום החדש שלנו.
    ואגב,מגמת הפורום לא הולכת להשתנות מהכיוון הבריא כי הפורום הוקם ממני לשם החלמה,לא מאמינה במשהו אחר.
    את יודעת גם לי קורה שמצטברת עייפות ואז אני נוחתת למין שינת חורף..אין מה לעשות הגוף דורש את זה,ואני מקווה שבפורום הזה כולנו נלמד להקשיב לו...
    טוב יקירתי ההצטרפות שלך מבורכת,אשמח אם תגיבי גם את להודעות שנכתבות כאן ונתאחד כולנו לשם מלחמה ותקווה לחיים טובים שיבואו אחריה.
    מאחלת לך סופשבוע של מנוחה וצבירת כוחות
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חחח המכשפה מהמערב!!

    בלונדי
    10/08/2007

    אכן מכשפה!! ולא, לא הספקתי לראות מה שרשמת לי.
    מה שלומך כרונית יקרה?
    טוב לראותך פה איתנו. איזה כייף.
    בזמן האחרון נהייתי קצת עייפה, אולי בגלל הסילוק מהפורום חחח...
    בכל אופן גם הייתי קצת חולה אז הזדקקתי לשעות שינה.
    ואני מקווה שאמשיך לישון כראוי, וכמו שאמרת, אם לא- אבוא לכאן לדבר איתך.
    ביקשתי ממך בפורום של המכשפה שתספרי קצת על עצמך כי אנחנו בכלל לא מכירות אותך... על המחלה, החלמה...מה שבא לך.
    אז אם בא לך לשתף קצת- אשמח מאוד לשמוע.
    שיהיה לך סופ"ש נפלא.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב כרונית

    שלי
    10/08/2007

    גם אני מצטרפת לבקשה - הציגי את עצמך קצת ונוכל להתיידד...
    כתבת לי תשובות מרגיעות ביותר בפורום הקודם, אשמח לשוחח עמך שוב!
    וגם אני אציג עצמי כמו שצריך בהמשך בתקווה שאוכל לצרף עוד כמה קוראות אלמוניות למאמצי ההחלמה.
    סוף שבוע מקסים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב, כרונית...

    בלונדי
    10/08/2007

    אין שום סיכוי שהפורום הזה ייהפך לפורום רע... כי אחרי הכל הוא במאת נוצר מכוונות טובות של רצון להחלים ולעזור לכמה שיותר אנשים חולים...
    ואולי ניפגש הלילה, מי יודע?!
    חיבוקים
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום