מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ערב טוב בנות- משהו חשוב!!!בלונדי10/08/2007
מאחר וסילקו אותי בבושת פנים ובגסות רוח מהפורום הישן שלנו, אינני יכולה לכתוב שם עוד.
אי לכך ובהתאם לזאת, אני מבקשת ממי שכן יכולה וטרם סולקה מכניסה לפורומים- להכנס לפורום הישן שלנו, ולהשאיר את הקישור לפורום הזה, כדי שכל מי שצריך עזרה- יוכל לפנות לפה ולהצטרף למשפחה שלנו.
ושמתי לב שהד"ר הנתעבת החלה לענות ביותר פירוט ופחות לקוניות. אולי עשינו משהו בכך...
בבקשה היכנסו לשם והשאירו קישור.
ובכל פורום פסיכולוגיה או פסיכיאטריה אחר שם שאולי ידבר אל אנשים עם הפרעות אכילה. אם הייתי יכולה- הייתי עושה זאת בעצמי. אך כאמור, נחסמתי לחלוטין. כנראה היוותי ממש איום על הד"ר...חחח מגוחך!!
אני מקווה שיש לכן ערב נעים בחיק המשפחות או החברים, עם אוכל טוב, ושמחה. וכמה הייתי רוצה להתחלף איתכן עכשיו.... געגועים...
טוב יקירות, מקווה עוד להתראות אתכן פה הלילה. ואם לא- אז מחר.
לילה טוב וחיבוקים.
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את קולטת שאנחנו שוב בפורום בתזמון !
קרן אור10/08/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש טלפאתיה של בלונדיוניות!! חחח
בלונדי10/08/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצא חן בעיניך הקטע הזה
קרן אור10/08/2007של הבלונדיניות.בלונדי תיזהרי יש צ'אנס שתתחילי עוד לספר בדיחות??חחח..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונדי יקרה,
קרן אור11/08/2007בטח כעסת נורא כשקראת את ההודעה שהיתה כאן.ובצדק.אני לא יודעת מי היא ומה היא,אבל מצאתי לנכון למחוק את ההודעה ובכך לגרש אותה מהפורום,כי היא לא ראויה להיות כאן.הבטחתי לכולנו ולעצמי שהפורום יהיה בריא ויעודד להחלמה ותגובה של מישהי מרירה אחרי 18 שנה,אני לא צריכה כאן.אל תתייחסי,כנראה שהיא מרירה כי אינה מצליחה למצוא את הכוחות בתוכה כדי להבריא,לכן היא מוציאה את תסכוליה על מישהי שמצאה את הכוחות בעצמה וקמה ועשתה ותומכת ועוזרת.
בלונדי יקרה כולנו כאן מעריכים אותך ואת הרצון הכנה שלך לעזור.ומזלי שיש לי את יכולת השליטה לנתר את ההודעות ולמחוק כל הודעה שעשויה לפגוע כאן במישהי.
את יודעת שאני אוהבת אותך,אל תתני לאף אחד לשנות את האמת שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קרן אור יקרה שלי
בלונדי11/08/2007כן לא הבנתי למה מגיעה לי הודעה נבזית כזו.
בכל מקרה כנראה זו באמת אישה ממורמרת שמחפשת לעשות רע...
אני שמחה שיש לך אפשרות למחוק פה הודעות ואת יכולה למחוק את ההודעה שכתבתי לה.
זה סתם מכניס אווירה רעה לפורום שלנו וזה ממש לא מה שאנחנו רצינו.
תודה על המילים היפות שכתבת לי. אני מעריכה את זה.
זה באמת לא נעים למצוא כזו הודעה שלילית...
מה בסה"כ רציתי? להשתתף עם חברות לפורום עם ההתמודדות בהפרעות אכילה? אפשר לחשוב שעשיתי פשע?
בכל מקרה היא באמת לא שווה יותר מדי התייחסות.
העיקר שאת יכולה למחוק וזהו.
מה שלומך? איך היה הסופ"ש?
נשיקות
ואהבה גדולה
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן אור יקירתי-בהמשך להודעתך למטה
בלונדי11/08/2007אז הנה אני רואה שמחקת את ההודעה של "אישה".
באמת לא נעים להכנס לפורום הנעים שלנו ולגלות שהשאירו לי הודעה נבזית שכזו.
אני מאוד שמחה שיש לך את היכולת למחוק הודעות, וכך אולי נצליח לשמור על צביון נעים וחם, כמו שהיה עד עכשיו, מבלי הודעות שליליות שמעכירות לנו את האווירה.
אני משתדלת לשכוח את דברייה הרעים. היא באמת כנראה חלשה וממורמרת.
את רשאית למחוק גת את ההודעה שרשמתי לה. זה סתם מעכיר את האווירה.
אני מבינה כעת על מה דיברתן, שלא תהיה פה אווירה שלילית....
נקווה שלא תהיינה יותר "הפתעות" מסוג זה.
מה שלומך קרן אור? איך הייתה השבת שלך?
ומה שלום כולכן? איך מרגישות?
אני הרגשתי היום מאוד לא טוב וזו הסיבה שרק עכשיו באתי לפורום.
מקווה לדבר אתכן בהמשך הערב...
אוהבת מאוד
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

