ערב טוב בנות- משהו חשוב!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב טוב בנות- משהו חשוב!!!
    בלונדי
    10/08/2007

    מאחר וסילקו אותי בבושת פנים ובגסות רוח מהפורום הישן שלנו, אינני יכולה לכתוב שם עוד.
    אי לכך ובהתאם לזאת, אני מבקשת ממי שכן יכולה וטרם סולקה מכניסה לפורומים- להכנס לפורום הישן שלנו, ולהשאיר את הקישור לפורום הזה, כדי שכל מי שצריך עזרה- יוכל לפנות לפה ולהצטרף למשפחה שלנו.
    ושמתי לב שהד"ר הנתעבת החלה לענות ביותר פירוט ופחות לקוניות. אולי עשינו משהו בכך...
    בבקשה היכנסו לשם והשאירו קישור.
    ובכל פורום פסיכולוגיה או פסיכיאטריה אחר שם שאולי ידבר אל אנשים עם הפרעות אכילה. אם הייתי יכולה- הייתי עושה זאת בעצמי. אך כאמור, נחסמתי לחלוטין. כנראה היוותי ממש איום על הד"ר...חחח מגוחך!!
    אני מקווה שיש לכן ערב נעים בחיק המשפחות או החברים, עם אוכל טוב, ושמחה. וכמה הייתי רוצה להתחלף איתכן עכשיו.... געגועים...
    טוב יקירות, מקווה עוד להתראות אתכן פה הלילה. ואם לא- אז מחר.
    לילה טוב וחיבוקים.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב בנות- משהו חשוב!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את קולטת שאנחנו שוב בפורום בתזמון !

    קרן אור
    10/08/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש טלפאתיה של בלונדיוניות!! חחח

    בלונדי
    10/08/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצא חן בעיניך הקטע הזה

    קרן אור
    10/08/2007

    של הבלונדיניות.בלונדי תיזהרי יש צ'אנס שתתחילי עוד לספר בדיחות??חחח..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי יקרה,

    קרן אור
    11/08/2007

    בטח כעסת נורא כשקראת את ההודעה שהיתה כאן.ובצדק.אני לא יודעת מי היא ומה היא,אבל מצאתי לנכון למחוק את ההודעה ובכך לגרש אותה מהפורום,כי היא לא ראויה להיות כאן.הבטחתי לכולנו ולעצמי שהפורום יהיה בריא ויעודד להחלמה ותגובה של מישהי מרירה אחרי 18 שנה,אני לא צריכה כאן.אל תתייחסי,כנראה שהיא מרירה כי אינה מצליחה למצוא את הכוחות בתוכה כדי להבריא,לכן היא מוציאה את תסכוליה על מישהי שמצאה את הכוחות בעצמה וקמה ועשתה ותומכת ועוזרת.
    בלונדי יקרה כולנו כאן מעריכים אותך ואת הרצון הכנה שלך לעזור.ומזלי שיש לי את יכולת השליטה לנתר את ההודעות ולמחוק כל הודעה שעשויה לפגוע כאן במישהי.
    את יודעת שאני אוהבת אותך,אל תתני לאף אחד לשנות את האמת שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי קרן אור יקרה שלי

    בלונדי
    11/08/2007

    כן לא הבנתי למה מגיעה לי הודעה נבזית כזו.
    בכל מקרה כנראה זו באמת אישה ממורמרת שמחפשת לעשות רע...
    אני שמחה שיש לך אפשרות למחוק פה הודעות ואת יכולה למחוק את ההודעה שכתבתי לה.
    זה סתם מכניס אווירה רעה לפורום שלנו וזה ממש לא מה שאנחנו רצינו.
    תודה על המילים היפות שכתבת לי. אני מעריכה את זה.
    זה באמת לא נעים למצוא כזו הודעה שלילית...
    מה בסה"כ רציתי? להשתתף עם חברות לפורום עם ההתמודדות בהפרעות אכילה? אפשר לחשוב שעשיתי פשע?
    בכל מקרה היא באמת לא שווה יותר מדי התייחסות.
    העיקר שאת יכולה למחוק וזהו.
    מה שלומך? איך היה הסופ"ש?
    נשיקות
    ואהבה גדולה
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקירתי-בהמשך להודעתך למטה

    בלונדי
    11/08/2007

    אז הנה אני רואה שמחקת את ההודעה של "אישה".
    באמת לא נעים להכנס לפורום הנעים שלנו ולגלות שהשאירו לי הודעה נבזית שכזו.
    אני מאוד שמחה שיש לך את היכולת למחוק הודעות, וכך אולי נצליח לשמור על צביון נעים וחם, כמו שהיה עד עכשיו, מבלי הודעות שליליות שמעכירות לנו את האווירה.
    אני משתדלת לשכוח את דברייה הרעים. היא באמת כנראה חלשה וממורמרת.
    את רשאית למחוק גת את ההודעה שרשמתי לה. זה סתם מעכיר את האווירה.
    אני מבינה כעת על מה דיברתן, שלא תהיה פה אווירה שלילית....
    נקווה שלא תהיינה יותר "הפתעות" מסוג זה.

    מה שלומך קרן אור? איך הייתה השבת שלך?

    ומה שלום כולכן? איך מרגישות?
    אני הרגשתי היום מאוד לא טוב וזו הסיבה שרק עכשיו באתי לפורום.
    מקווה לדבר אתכן בהמשך הערב...
    אוהבת מאוד
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום