שלום לך כרונית - וזו אני...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לך כרונית - וזו אני...
    שלי
    11/08/2007

    כרונית יקרה, שמחתי לקרוא עלייך, ועכשיו אציג את עצמי.
    בת 30 עוד מעט (אמא'לה!), אנורקסיה בגיל ההתבגרות שהתפתחה לה לבולימיה, ממש על פי הספר. כשלוש שנים הייתי בטיפול אצל רופאה בבלינסון שאמרה לי ולהורי שזה בדיוק מה שיקרה לי. אבל הייתי צעירה וטיפשה, או שאכן משהו פשוט לא מאוזן באזור המוח, נפלתי לבור העמוק הזה והתבוססתי בו שנים ארוכות.
    לפני כחודש וחצי, לאחר כמה ניסיונות החלמה כושלים בעבר, התגבשה ההכרה שאי אפשר להמשיך כך ושהגיע הזמן לעצור. כל מיני גורמים הובילו להחלטה להחלים, והפעם - באמת להחלים, כנראה שזה גם קשור ליום ההולדת המתקרב ובא וההבנה שלא אוכל להשאר ילדה מפונקת וחולה לנצח.
    כן, כרגע אני רואה את תהליך ההחלמה כשלב האחרון של התבגרותי הכה מאוחרת. אני פיטר פן חולה בתהליך גמילה.
    מאותו היום שהתקבלה ההחלטה הפסקתי להקיא, עובדת קשה מאד על שינוי דפוסי התנהגות וחשיבה. עד כה, קל יותר להשתלט על ההיבט ההתנהגותי, מחשבות טורדניות על אוכל כמעט ולא תוקפות אותי, אך כמובן שקשה הרבה יותר להכחיד את דפוסי החשיבה האנורקטים/בולימיים. (את יודעת, רזה זה יפה, רזה מאד זה עוד יותר יפה, קצת שומן זה אסון וכו').
    אז כרגע הגוף, הנפש והמוח באי סדר מוחלט, אך אני מאמינה שיהיה בסדר מתישהו.
    חוץ מזה, חיה עם בן זוג, בעיקר לומדת וגם עובדת, ומצטרפת בגאווה לקואליצית הברונטיות!
    לילה טוב לך, מקווה שנפגש בקרוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לך כרונית - וזו אני...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נעים מאד, שלו'ש!

    אני
    12/08/2007


    הו-הווו , מה אגיד לך - כולנו היינו צעירות וטיפשות, או יותר נכון - צעירות ואומללות, כי איבדנו קצת את עצמנו ולא ידענו איך להתמודד. זה עצוב שקשיי החיים גורמים בסופו של דבר להרס הגוף, אבל כנראה שככה זה במחלה הזו. ואת קיבלת על עצמך החלטה אמיצה מאד וכמובן נכונה מאד, ואני רוצה לשלוח לך המון המון המון חיזוקים! מי יתן ובשערי השלושים את תפתחי עשור חדש, בריא ונקי בחייך.

    כפי שכבר אמרתי, הדרך היא קשה ומייסרת. היא גם מאד טריקית, כלומר - מגיעה תקופה שאת חושבת שהנה, את בסדר, ואז, מבלי שתדעי מאיפה זה בא לך - בום!!! ואז את שונאת את עצמך ומתייאשת, אבל זאת הטעות, כי אסור להתייאש! צריך לדעת ולקבל את זה שיהיו נפילות, אבל עם הזמן התדירות שלהן תפחת והמצב יהיה מאוזן יותר ויותר.הכל תלוי בתרגול, תרגול ועוד תרגול. צריך לצפות מצבים מפילים מראש, ולתכנן דרכי פעולה נגדם. זה לא קל, אבל זאת הדרך היחידה. אין דרך אחרת.

    לילה טוב ושיהיה לך שבוע נפלא, ברונטית שלי!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על החיזוקים!

    שלי
    12/08/2007

    כיף להתעורר למקום תומך ומבין...
    כן, אני יודעת שצפויות נפילות וקשיים בלתי צפויים, אני כבר לא תמימה כמו בעבר, אבל נחושה להתגבר עליהם.
    אבל איך מתכוננים? אני חושבת על החגים המתקרבים, ונסיעה לחו"ל שאני באמת מצפה לה, אך מוצפת בחרדות. אני הרי רגילה להתמודד עם הלחצים הכרוכים בתקופה הזו ואם שינויים בהרגלי האכילה בדרך אחת ויחידה, ומקווה שאעבור את התקופה הזו בשלום.
    אני כל הזמן על המשמר, וזה מעייף. מאד.
    את נשמעת חזקה ומאד מודעת, אני בטוחה שאת בדרך חד סטרית להחלמה מלאה, בגוף ובנפש.
    האם גם את מתחום הרפואה באופן כלשהו? נראה שיש לך ידע רב...
    טוב, מנסה להתארגן לשבוע אופטימי ופרודוקטיבי יותר,
    יום נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, שלי-ל'ה!

    כרונית
    13/08/2007


    את צודקת. זה באמת מעייף מאד. מעייף מאד וגם מתיש. א-ב-ל -

    עדיף להיות מותשים מסיבות של שמירה על עצמך ומרצון להיות בריאה (שאפשר לקרוא לזה תשישות חיובית) מאשר מלהיות מותשים מיום צום/בולמוס/בולמוס והקאה/מהתבוססות בחולי דביק, הלא כן?

    איך עושים את זה?? אין לי תשובת קסמים. כנראה שנצטרך להמשיך להתאמץ ולנסות. אני תמיד חושבת כמה צעדים קדימה ומנסה לרקום תרחישים אפשריים במוחי הקודח. לדוגמה - אם מחר מצפה לי ארוחת חג (כפי שהזכרת) - אני אנסה להגיע אליה מוכנה עם שק של הבטחות לא לעשות שטויות. אני אנסה להגיע מוכנה להתקפה של מחשבות רעות שיגיעו, מן הסתם, לאחריה. ואז ברגע שאני צופה את זה מראש - אני מגיעה חזקה יותר ומפלס החרדה יורד. לא תמיד זה מצליח, אבל זו דרך התמודדות לא רעה.

    תודה על מחמאותייך, יקירתי. אינני מחזיקה מעצמי בנאדם חזק במיוחד, למרות שאחרי כל מה שעברתי... ו-כן, כרונית היא אני, לפחות עכשיו, וכזו אשאר לפחות בינתיים.

    :) לא, אינני רופאה, אבל כן, יש לי הרבה מאד ידע שמקורו בנסיון אישי, בסקרנות טבעית ובלימודים גבוהים של תחומים קרובים.

    שיהיה לך לילה טוב ושקט!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ליאל יקרה

    קרן אור
    12/08/2007

    קודם כל ברכות להצטרפותך לפורום.אני חושבת שראיתי אז את ההודעה שלך בפורום מקביל כשכתבת לקרן עמית נכון??
    בפורום נמצאות בנות בשלבים שונים של החלמה,אני יודעת עד כמה בוודאי קשה לך.אשמח אם תוכלי לספר יותר על עצמך.כמה זמן את חולה??האם קיבלת איזשהו טיפול??
    אני מתרשמת שאת צריכה טיפול,אני מבינה את החששות שלך כי את הרי בצבא ואת חייבת להיות מטופלת על עצמו,וזה אומר חשיפה שלא נוח לך איתה כרגע.אבל ליאל יקרה-נוח לך להיות במצב הזה??כולנו הרי חיינו בשקרים,ואחת הדרכים בדרך להחלמה היא וידוי .כמה זמן נשאר לך עד השחרור??.את נצבצ בפני דילמה לא קלה,אבל מה שצריך להנחות אותך הוא הדאגב לעצמך,זה מה שצריך לעמוד לנגד עינייך.הקאות בתדירות כ"כ גבוה אני לא צריכה לספר לך כמה הם הרסניות,אין דרך קצרה.כמובן שאנחנו בפורום נתמוך בך לכל אורך הדרך,אבל נראה שאת צריכה במקביל משהו מקצועי יותר מזה,כדי להפסיק את המעגל שבו את נמצאת.
    אשמח אם תשתפי אותי יותר בתחושות,ובמה שעובר עלייך ביום יום.
    מקווה שהיום יהיה לך יום טוב יותר.
    באהבה קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ליאל

    קרן אור
    12/08/2007

    כתבתי לך תגובה אך היא משום מה קפצה למקום אחר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום