לילה טוב בנות יקרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה טוב בנות יקרות
    בלונדי
    11/08/2007

    יום שבת בערב, אני פותחת את הפורום ומגלה את ההודעה של "אישה". הודעה מכוערת ונבזית. וכעת אני מבינה על מה דיברתם שהפורום יגרר לכיוון לא בריא. כנראה שזה הכיוון.... צר לי מאוד על כך ואני מקווה שלא יהיו לנו יותר הפרעות מסוג זה.
    כרונית- ביקשת ממני לספר על עצמי קצת.
    ובכן....את חיי התחלתי כאכלנית כפייתית. הגעתי למשקל מאוד מאוד גבוה. בעקבות קשר עם בחור פצחתי בדיאטה שהובילה לאנורקסיה. המחמאות זרמו בקצב והרגשתי על גג העולם. כמובן, כי בתור בחורה שמנה, פתאום החלו לנשור הקילוגרמים... הייתי מאושרת. ממש בהיי. המשכתי לרזות ולרזות. חייתי על תפריט "הרעבה". ממש כך.
    לאחר 30 ק"ג שירדתי נעצר המשקל ופסק מלרדת. כמובן. הגוף כבר זיהה שיש משבר. הייתי בלחץ. ממש פחדתי. הייתי אובדת עצות. עד שפתאום נזכרתי שכמה שנים טובות הייתי מקיאה לאחר הארוחות של יום שישי בערב. אז חשבתי, למה לא לנסות זאת עכשיו?! הייתי אוכלת את תפריט הרעב שלי ומקיאה. כל כך שמחתי. הייתי מאושרת כי הנה אני שוב מנצחת את המשקל. משם כבר הגעתי למסקנה כי אם מקיאים, הרי אפשר לאכול הכל. ומשם התפתחה הבולימיה. בולימיה קשה שעימה ירדתי עוד 20 ק"ג בערך. וכאמור מצבי הגופני והנפשי התדרדר....
    חזרתי לאנורקסיה לתקופה קצרה, אך הבולימיה משכה אותי אליה חזרה...
    היה קשה....
    אף אחד לא ידע, אנשים רק חשדו...
    הכל היה במסווה של הדיאטה שאני עושה, כי הרי הייתי בחורה שמנה.
    יום אחד חברה תפסה אותי באמצע התקף התכווצויות בעקבות המשלשלים. רגליי לא נשאו אותי, ונפלתי על הריצפה אחוזה עוויתות, כל הגוף רעד...ומשם כבר לא היה איך להסתיר זאת יותר.
    סיפרתי. היה מאוד קשה. קיבלתי תמיכה מהמשפחה והחברים. אך זה לא עזר. המחלה רק החריפה מיום ליום. מבלי שאף אחד יידע...
    בעקבות כך התאשפזתי. היה מאוד קשה. ופעמיים איימתי לברוח.
    אך סיימתי את האשפוז, ולמרות כל ה"עצות" וה"טיפים" שהספקתי ללמוד שם בבית החולים, אמרתי לעצמי שאני חייבת להיות חזקה, ולהמשיך בדרך הנכונה תוך שימוש בכלים החיוביים שלמדתי במחלקה.
    והנה אני פה היום. בחו"ל. שליחות של בעלי מטעם העבודה.
    אני כיום במצב טוב. אין בולמוסים. אין הקאות. וראש מנסה לחשוב "בריא" כמה שהוא יכול. המחשבה כעת היא לטפח את הגוף לקראת הרחבת המשפחה. והרי לא ארצה לגרום לעצמי נזקים כעת ובטח שלא לעובר תמים שצומח ברחם.
    אז אני בסדר עכשיו. ואפילו בעודף משקל קצת. מנסה לראות את הדברים בפרופורצייה ולא להתרגש מכך. משתדלת לשמור על תפריט הגיוני ועל פעילות גופנית מידי פעם (אני האמא של הפדלאות!).
    זהו.
    זה הסיפור שלי מאוד בקצרה.
    אני מקווה שלא שכחתי כלום.
    תיכף נגמר לי המקום בהודעה.
    אז אמשיך למטה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב בנות יקרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב יקירותיי

    קרן אור
    11/08/2007

    ובלונדי כתבתי לך הודעה למטה לגביי אישה,היא גם השאירה הודעה כזאת.
    כתבתי לה כמה שורות קצרות,אני חשה לא כעס כלפיה כי אם עצב,היא כנראה כבר איבדה אמון בעצמה,כנראה שהיא נפלה למקום שכולנו כאן מתמודדות לא להגיע אליו.זה נובע מפחד וחולשה בלונדי,אני אפילו לא שופטת אותה.אני מרחמת עליה.ועם זאת-אני יודעת שכל מי שנמצאת כאן נמצאת בשלבים השונים של ההחלמה ואני מברכת על התמיכה שאנחנו נותנות כאן בפורום הזה.
    שיהיה לך לילה טוב וקסום,אל תתרידי את ראשך בשטות הזאת.
    אוהבת,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה מתוקה

    בלונדי
    11/08/2007

    אכן ראיתי שהיא כתבה גם בפורום של המכשפה..
    כן, כנראה אישה מסכנה..
    לא חושבת עליה.
    תודה לך מתוקה על העידוד שלך.
    ראשי מתפוצץ....היה לי חום היום. ואולי שוב יש כבר...
    טוב מקווה שיהיה לכולן לילה טוב.
    אוהבת.
    בלונדי.

    ואגב- גם לי חסרים כל הסמיילים!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב בלונדי!

    קרן אור
    12/08/2007

    מה שלומך???אני שומעת ממך הרבה בתקופה האחרונה על אפיזודות של חולשה וחום,אולי תלכי להיבדק???
    אני מקווה שתרגישי יותר טוב היום,תנוחי לך במיטה ותתפנקי על בעלך..(זה הזמן,וגם בהריון שיבוא...)שולחת לך איחולי החלמה מהירים! כולנו כאן צריכות את האנרגיות שלך!
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי שלנו!

    אני
    12/08/2007


    התחלתי לדאוג כבר... מה שלומך עכשיו? חום יש?? מקווה שאת מרגישה יותר טוב וצוברת כוחות. מתוקה, אל תקחי ללב את דבריה של ה"אישה", סליחה - של המכשפה השניה מהפורום ההוא. כנראה מתעופפות שם מכשפות נוספות על המטאטאים שלהן... כנראה זהו "פורום המכשפות"... וברצינות: אין לך מה לקחת ללב את דברי הבלע של המתוסכלת ההיא. כמו קרן אור, גם אני בסך הכל מרחמת עליה, כי אם היא אנורקטית 18 שנה משמע שהיא בסבל איום ונורא ושמצבה די חרבנה, אז אני באמת מרחמת עליה. ובינינו - הרי ברור שהיא תמשיך להיכנס לפה ולקרוא כל מילה, ובייחוד כל מילה שלך, יקירה שלי. בקיצור - עברי הלאה ולא קרה כלום. ואני רק דיברתי על הודעות מיותרות - והנה כבר צצה לה אחת... אז טוב שקרן אור יכולה למחוק את הסרחון הזה, ואנחנו ננקה את הבית שלנו ונותיר אותו מזמין וריחני מתמיד...

    ולגבייך יקירתי - תמיד כואב לי לקרוא על סיפורי סבל שכאלה, אבל אני חושבת שמאד משחרר לפתוח את זה, ושזה גם מאד חשוב. עצוב עד כמה הסיפורים שונים ודומים כאחד. אני יודעת שקשה לך ובייחוד כאשר את רחוקה כרגע מכאן (מהארץ), אבל תזכרי שאת לא לבד. הדבר הכי חשוב הוא שההחלטה שלך בריאה ושהקול המנחה והראשי בראשך הוא בריא, ומהפלוסים האלה תצמח תועלת גדולה בעתיד. אין מה לעשות - בחיים האמיתיים אין קיצורי דרך וגם ההחלמה אורכת זמן. היא רצופה בקשיים ונפילות, אבל הכי חשוב זה לקום, לנשוך שפתיים ולהמשיך הלאה. הכי חשוב להזכיר ולשנן לעצמך כל הזמן את המטרות שלך - להיות בריאה ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

    אני מאחלת לך שתרגישי טוב ושתתאוששי מהר-מהר!

    לילה טוב ורגוע!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית,חברתי לאינסומניה משכבר הימים

    בלונדי
    12/08/2007

    בוקר טוב זומבי שכמוך.
    מה שלומך?
    משחתי לראות שסיפרת על עצמך וכעת אני יכולה יותר להבין, כי קודם הכל היה בערפל, לא ידענו כלום עלייך...
    תודה על המילים המעודדות לגבי המכשפה מן המערב ב' שפקדה את הפורום. אכן אישה מסכנה ונקווה שלא תהיינה יותר הפרעות מסוג זה. לאחר הקריאה חשבתי עלייך וקיוויתי שלא תעזבי את הפורום רק בשל ההודעה הנבזית. הספקת בכלל לראות את ההודעה המדוברת?
    בכל מקרה, שמחה לראות שאת עדיין כאן.
    כן סיפרתי על עצמי על קצה המזלג. כמה שאפשר לספר בהודעה...
    וכיום כבר הקושי פחת מאוד. כיום טוב לי בחיים. יש לי בעל מדהים שמעולם לא חלמתי שיהיה לי. יש לי אהבה ויש לי תוכניות לעתיד.
    עם המשקל עדיין לא קל להתמודד. מה גם שבחו"ל זה קשה כי הכל חדש ורוצים לטעום מהכל (תרתי משמע). אז בלי להרגיש עלינו פה קצת במשקל. אבל כאמור, מנסה לראות את הדברים בפרופורציה ולא להלחץ כמו חיה מורעלת...חחח
    קשה לי עם זה שהשמנתי אבל כיום אני מבינה שיש לי דברים אחרים בחיים להתעסק בהם והם יותר משמעותיים. ויש לי משפחה לעתיד לחשוב עליה...
    אני שמחה לשמוע את כבר תהליך החלמה. כמובן שאני לא צריכה לספר לך שבכל תהליך יש נפילות. ואל תחשבי שאצלי הכל וורוד. יש ימים קשים ויש ימים טובים. אבל את בדרך הנכונה. וזה באמת מצריך הרבה כוחות ואת צריכה להיות גאה בעצמך שאת כבר במקום הזה.
    לגבי הדכאון....אני מבינה כל מילה שלך. המחלה שואבת אותנו עמוק לעמקי הדכאון והאפילה. חשבת על טיפול פסיכיאטרי? אני מתכוונת לתרופות. לי זה מאוד עוזר וממש הרים אותי מהקרשים. אני ממליצה בחום על טיפול תרופתי. וכמובן גם טיפול פסיכולוגי אם את בעניין.
    יקירה, שמחה שאת פה איתנו ומקווה שתתחילי לישון בלילות....
    טוב דברי איתי בהמשך.
    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום