קשה לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשה לי
    ליאל
    12/08/2007

    אני כל כך שמחה שנפתח פורום כזה מקום בו אפשר לפרוק את כל התסכול מהפרעות האכילה ,סוף שבוע הזה הייתי אצל סבתא שלי עם משפחתי והקאתי 4 פעמים ביומיים שזה המוווון בשבילי לכן כרגע אני ממש עצובה אני לא יודעת איך לאכול את זה ,אני כל כך כועסת על עצמי כי כבר הייתי בכל הבוץ הזה ויצאתי מזה יפה אז מה קרה אני לא מסוגלת לקבל את זה שזה קרה לי עצוב לי מאוד כרגע לא חבל על הזמן האוכל הבריאות שנהרסו ברגע ,כמה אני מרחמת על עצמי שזהו מר גורלי ,כרגע אני חיילת ולעולם אני לא רואה את עצמי משתפת משהו מהצבא לעולם יש לי תפקיד מאוד חשוב ועל מי אני יכולה לפול עכשיו יש לי כל כך הרבה דברים על הראש ,אמרתי לעצמי שאני חייבת טיפול מהיסוד אך כל פעם מחדש נדמה לי שהנה אני מצליחה לצאתי מזה לבד אני במין אופוריה כזאת שוואי זהו אני כבר לא בולימית אבל זה מתפוצץ לי בפנים ושוב אני מוצאת את עצמי מעל האסלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשה לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ליאל

    בלונדי
    12/08/2007

    ברוכה הבאה לפורום שלנו.
    אני מבינה שקשה לך מאוד ואת במצב לא טוב.
    אני גם מבינה שאת חיילת...
    האם את בבסיס פתוח או סגור?
    בבקשה, כמו שקרן אור כבר אמרה, ספרי על עצמך קצת יותר, ונוכל להכיר אותך, וככה גם לדעת איפה הדברים עומדים...
    מקווה לפגוש אותך בהמשך היום פה.
    והיום יום ראשון- שביזות יום א' בצבא....מקווה שאת לא מבואסת יותר מידי.
    שיהיה לך יום קל ושיעבור מהר ובבטחה.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני

    ליאל
    12/08/2007

    בבסיס פתוח למזלי והיום הייתי בחופש והלכתי עם אחותי לחוף הים והיה ממש כיף זה החזיר לי את המצב רוח תודה רבה שאת ככה מציעה עזרה זה ממש מחמם את הלב את לא יודעת כמה אני צריכה את זה אין אף אחד שיודע על הבעיה שלי מלבד אחותי התאומה לכן אתה הכי כיף לי להיות כי היא מכירה אותי ולידה אני לא עודה הצגות באוכל ,אפשר קצת לדעת עליך בת קמה את מה את עושה ומאיפה הרצון הזה לעזור ,תדעי שאני בראש השנה אהיה 3 שנים בבוץ הזה השנה ה-1 היתה קשה מנשוא הקאות כל יום וכמה פעמים ביום הייתי גונבת עושה לעצמי בושות ופדיחות לא הייתי מפסיקה לאכול ולהקיא כל היום היה הולך לי על זה לא הייתי יכולה לראות משהו טעים מבלי לאכול אותו כל המשפחה שלי היתה אומללה ממני ולבד א עשיתי לי דרך ריפוי החלטתי תחילה להקיא פעמיים ביום ואז פעם אחת עד שהגעתי לפעם בשבוע אני כותבת ביומן מתי שאני נופלת ומה גרם לי להגיע לכך, בגדול זה נובע ממצבי לחץ פרפקציוניזם ומחשבה תמידית על אוכל ,אני רוצה להמשיך לספר לך עוד דברים וזה יבוא בהמשך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ליאל היקרה

    בלונדי
    12/08/2007

    שלום ילדה.
    אני שמחה שחזרת אלינו לפה ולא נטשת.
    נשמע שמצבך לא מזהיר. וכבר 3 שנים שזה ככה...
    אני חברה במשפחת הפורום ופה כולן חברות תומכות, וכולן רוצות לעזור ולשמוע ולהיות פה לקבל תמיכה.
    אני אוטוטו בת 26. חולה במגוון הפרעות האכילה השונות כבר 20 שנה. מתמודדת כעת עם הגמילה מהבולימיה. מנסה בכל הכוח וכרגע (טפו טפו טפו) מחזיקה מעמד די יפה.
    יקירה. נראה שהחיים שלך בסיבוך כרגע.
    את חייבת לפנות לעזרה כי כל יום שעובר מוריד אותך יותר לתחתית.
    יש המון דרכים לקבל טיפול. ואני יודעת שאת מפחדת שהעניין ייצא לאור.
    אבל את חייבת להבין שבלי טיפול, סביר להניח שכלום לא ייפסק כי לבד מאוד קשה להחלים מבולימיה. תאמיני לי, הייתי שם, ניסיתי לבד. ולא יכולתי להפסיק את מעגל הבולמוסים וההקאות. וכמות המשלשלים המטורפת שהכנסתי לעצמי.
    יקירה. ספרי על עצמך עוד קצת. האם המשפחה מודעת לבעיה? האם חושדים? או שלגמרי הכל באפילה? האם בבסיס חושדים בך?
    אני מחכה לשמוע ממך ואני בטוחה שכולן כאן ירצו לשמוע ולעזור בכל מה שאפשר. כולנו שם או היינו שם. ויכולות לתרום ממיטב הניסיון והתמיכה שלנו. ופה הכל מותר. וכולן מבינות אחת את השניה. פה לא מבקרים אותך רק רוצים לעזור. ואת לא צריכה להתבייש. את צריכה להוציא הכל ולעמוד מול האמת. הגיע הזמן, אחרי שנים של סבל.... ועוד לבד בסיפור הזה.
    אז יקירה. ספרי על עצמך עוד קצת. ונמשיך לדבר.
    מאחלת לך לילה טוב וקל.
    חיבוקים חמים.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום