בוקר טוב.....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב.....
    רורי
    12/08/2007

    הי.....האמת שהייתי פה אתמול....שנתי נדדה.....היו לי המון מחשבות (רובן לא אופטימיות אני חייבת להודות...)ועד 3 וחצי לא הצלחתי להכנס למיטה בכלל.....לא יודעת...קצת נלחצתי מההודעה של כרונית-שאמרה שהיא מקווה שהפורום לא יתדרדר לכיוון חולה.......האמת שלא ממש הבנתי למה היא מתכוונת ובעצם-בגלל שאני עוד ממש עמוק בפנים(בניגוד לרובכן שעושות רושם שאתן יותר בחוץ או לפחות בדרך החוצה...)חשבתי שאולי הכוונה להודעות כמו שלי?אני מקטרת די הרבה בכלליות ו...לא יודעת .....רק רציתי להבין למה היתה הכוונה?
    מקווה שיהיה שבוע טוב.....:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רורי יקירתי

    קרן אור
    12/08/2007

    אין לך מה להילחץ מההודעה של כרונית,כי זאת לא היתה כוונתה.אם היית כאן אתמול אז בטח ראית איזשהי הודעה סתמית ונבזית שנכתבה לבלונדי(היא נמחקה מאז) לא ממישהי כמוך שנלחמת,אלא ממישהי שלא רוצה לצאת ובזה לעזרה שאנחנו נותנות כאן אחת לשניה.
    הסירי דאגה מלבך,רורי,את נלחמת וכמו בכל מלחמה את נופלת וקמה,אבל החשוב ביותר הוא שאת קמה.ושאת רוצה,וזה לא מעט.תרגישי חופשי לכתוב מה את מרגישה ומה עובר עלייך,הפורום נפתח מתוך רצון לעזור ולתמוך,וכל אחת נעזרת בו בהתאם למינון ולשלב שהיא נמצאת,וזה בסדר.
    את לא מדרדרת את הפורום לכיוון שלילי,את מתמודדת וזה הכי חיובי שיש!!!
    אני מקווה שמחר יהיה לך טוב אצל הדיאטנית,ואני מקווה שנרגעת ..ושתכתבי לי קצת יותר במשך היום כי מאוד חשוב לי לשמוע ממך.
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש לא, יקירתי, תמשיכי לכתוב!

    שלי
    12/08/2007

    אני מאמינה שהכוונה היתה לנסות ולהמנע מהודעות פרו-הפרעות אכילה, כלומר, הודעות שידכאו ניסיונות החלמה, כאלו שנושאות מסר שאי אפשר להחלים, שהמאמצים שלנו מיותרים, שתמיד נהיה חולות.
    וכפי שאת רואה, אפשר להחלים, כל אחת בדרכה שלה, גם אם הדרך כואבת ורצופת מכשולים.
    זה לא המקום להסתיר את הקשיים, הנפילות והיאוש, ההיפך, תכתבי ונעשה כל מה שאפשר כדי לעודד אותך. את קוראת לעזרה, לא להרמת ידיים.
    ובבקשה, אל תרימי ידיים. אני מרגישה כמה את סובלת וחבל שאיני יכולה לעשות דבר מלבד לכתוב ולנסות לשכנע שאת בדרך הנכונה.
    מההודעות הקודמות קבלתי את הרושם שאת כבר מוכנה לצאת משם, את אולי בבור עמוק אך את מסתכלת קדימה ומנסה לטפס.
    הכנות שלך מופלאה בעיני, חבל שאני לא מצאתי את האומץ לבקש עזרה בשלב מוקדם הרבה יותר.
    את תצאי משם, אני בטוחה, ותני לנו לעזור לך.
    מה היו תוצאות הביקור בשחף יקירה?
    שולחת לך חיבורים חמים ומקווה שיעבור עלייך יום נעים יותר, להתראות בקרוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רורי!!!!!! זה בשבילך יקירה!!!!

    בלונדי
    12/08/2007

    בוקר טוב.
    חסרת לנו פה, יקירה.
    אמש נכנסתי לפורום ומצאתי שאישה שלא מן המניין שלנו השאירה לי הודעה נבזית- ממש הודעת נאצה. בתחילה מאוד נפגעתי וכעסתי. החזרתי לה הודעה משלי על כך.
    ולאחר מחשבה, הבנתי כי זו בעצם אישה חולה ואומללה שלא מוצאת בעצמה את הכוחות לקום ולהלחם במחלה.
    ואולי קשה לה לראות אחרות שכבר מוציאות רגל אחת משם...
    יקירתי. הפורום הזה הוא הבית החם שלנו. לקטר, לבכות, לפרוק, להוציא הכל, לומר את האמת, ליפול ולקום מחדש על הרגליים. פה הכל מותר. כי כולנו באותה סירה. ולכן, אל תחשבי לרגע שהתכוונו אליך. כל אחת מאיתנו נמצאת פה בשלב זה או אחר של המחלה. וכולנו צריכות את התמיכה והעידוד אחת של השניה.
    אז יקירה, שלא תעיזי אפילו לחשוב להפסיק לפקוד את הפורום הנעים שיש לנו.
    ולמזלנו, לקרן אור יש בקרה על ההודעות המתקבלות פה, וכל פולש שיאיים לפגוע ברשת הביטחון שלנו- יסולק לאלתר.
    רורי, את חלק מאיתנו, ואת לא הולכת לנו לשום מקום. מובן???
    יום נפלא, ונדבר בהמשך.
    ספרי קצת מה קורה...
    אוהבת\
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רורי חמודה!

    כרונית
    13/08/2007


    לילה טוב לך, מה שלומך הלילה? רציתי להסביר לך למה התכוונתי בדבריי. כשאמרתי שלא הייתי רוצה לראות את הפורום מידרדר לכיוון חולה, התכוונתי שלא הייתי רוצה לראות פה הודעות שמעריצות את המחלה ורודפות אחריה. הודעות כמו: "לא אכלתי כלום היום. איזה כיף", "אכלתי 200 קלוריות היום, איזה כיף". "ירדתי עוד 3 קילו, איזה כיף". "שלום, אני רוצה טיפים איך לרזות הכי מהר. אם אני מקיאה אחרי שאני אוכלת, זה נחשב?" בקיצור - הודעות של בנות אומללות שמחפשות בנרות תשומת לב ורוצות להיות אנורקטיות מרצון.

    הפורום הזה הוקם כדי לתמוך בהבראה ובהתאוששות, כדי להושיט יד וכדי להציע כתף בזמנים קשים יותר ופחות. כל אחת מאיתנו מצויה בשלב כזה או אחר במחלה או בהחלמה שלה, וגם אם כלפי חוץ נראה כאילו מצבה של האחת טוב יותר משל רעותה - הסבל נשאר סבל יומיומי ומתמשך.

    לסיכומו של עניין - את יותר ממוזמנת לכתוב פה כל מה שאת מרגישה מבלי לחשוש, ואני מצטערת אם נלחצת כי הבנת אחרת. תני לנו לעזור לך לעבור את הדרך הקשה שאת צריכה לעבור עם עצמך, כל עוד את לא שוכחת שעיקר המלאכה מוטל על כתפייך שלך בלבד.

    אני מאחלת לך בהצלחה בטיפול ותשתדלי כמה שיותר לבוא עם פתיחות ולשתף פעולה. הדבר הכי חשוב שאת צריכה לעשות הוא להתרחק עד כמה שאפשר מהכדורים האיומים האלה שעלולים פשוט להרוג אותך בפעם הבאה שאת לוקחת אותם - פשוטו כמשמעו. אני לא מנסה סתם להפחיד אותך. זאת סכנה ריאלית לגמרי שאורבת לפתחך, אז היזהרי.

    לילה טוב ויום מוצלח מחר!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום