רק דיברתי והנה שוב עולה לו החום )-:

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רק דיברתי והנה שוב עולה לו החום )-:
    בלונדי
    12/08/2007

    שוב המדחום מראה על עלייה....אוף!!!
    מה זה צריך להיות?
    ביזיון!!
    שערורייה!!
    שוד ושבר!!
    אני מרגישה כמו כרית שהוציאו ממנה את האוויר.
    ומייד הולכת ליטול דקסמול ולקוות שהיום ייטיב להשתפר....
    טוב יקירותיי, שאלו יהיו הצרות שלנו בחיים, אה?!
    יאללה אינשאללה שיירד כבר החום!!!!
    יום נפלא ובריא לכולנו.
    נשיקות כלב,
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקירותיי!!!

    קרן אור
    12/08/2007

    שמתם לב איזה מכורה נהייתי,אני פותחת אתהבוקר איתכן,ואת הצהריים וכנראה גם את הערב.ואני עושה את זה בכיף!!!
    חזרתי עכשיו מבילוי עם הילדים,האמת התעייפתי יותר מהם..הם עכשיו חורפים בשינת הצהריים,ואמרתי לעצמי שלפני המטלות שיש לי לעשות עכשיו אני אכנס לראות מה שלומכן.
    בלונדי יקירתי,משהו כואב לך???(אני שואפת לאבחון און לין,מן הרגל שכזה..) ובאמת איך הולכת שם הרפואה אם את צריכה רופאים??(ושלא תצטרכי!!)
    טוב יקירתי תשני לך קצת כנראה שהגוף מוטש מלילות ללא שינה,חבל שאת לא כאן הייתי באה לשעשע אותך...אבל בנתיים(בנתיים כי אח"כ את חייבת לי ביקור כמו שסיכמנו...) תקראי לך ספרים ותתחזקי ואני מקווה שעד הערב תרגישי יותר טוב.
    כרונית יקרה-כתבתי לך הודעה למטה.מקווה שאצלך הכל בסדר.
    שלי וטלי מקווה שאתן לא עמוסות היום ושהצלחתן להנות קצת בסוף השבוע.
    ורורי יקרה אל תעיזי להפסיק לכתוב!(אם כן אני ארדוף אותך במייל..יש לי אותו,אז לא כדאי..סתם..חחח..)
    אוהבת את כולכן,את כל המשפחה שהפכנו להיות אחת לשניה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות רצינית...

    בלונדי
    12/08/2007

    גם אצלי זה כך...
    טוב, זו התמכרות טובה, שלא כמו כאלו שידענו בעבר...
    אז אני מאוד שמחה שנהנית לך עם הילדודס. וכעת כשהם נחים אולי תפרשי ולכי גם את לנום קצת??
    אני מקווה שלא אצטרך רופא...כי זה הליך בירוקרטי די מסובך פה...
    שנהיה בריאות וחזקות ללא חום!!!
    חוזרת שוב למיטה עם הספר שלי והמחשבות על הפתי-בר.
    חלומות פז לכולנו.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקירתי,

    קרן אור
    12/08/2007

    כתבתי לך מייל..\
    ישבתי עכשיו על המחשב(עבודה..) והחזרתי איזה 10 שיחות שלא נענו דחופות ,ועד שעשיתי זאת הבן שלי התעורר אז המנוחה שלי אבודה אבל לא נורא הספקתי לעשות קצת דברים בשקט שזה חשוב..
    תרגישי טוב יקירתי אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדניות יקרות...:)

    רורי
    12/08/2007

    כן....אמנם התחלתי טיפול אבל לא ממש-הייתי רק פעם אחת ועדיין לא הצלחתי לקחת את עצמי בידיים......זה לא היה מספיק לזה....אולי מחר....:)
    חוצמזה,ממש אין לי חשק או כח למחר....חבר שלי בסוף לא בא איתי...לא נעים לי כ"כ שהוא יהיה כ"כ בתוך העניין וחוצמזה.....הוא עסוק ,אז זה ירד מהפרק....היום בילינו תאכל היום יחד...לא עשינו שום דבר מיוחד....סתם דיברנו,שמענו שירים.......היה ממש כיף ואפילו אכלתי איתו צהריים....(ואו.:))זו היתה הפעם הראשונה שהוא ראה אותי אוכלת (שזה מרגיש מפגר אפילו לכתוב את זה.....:))וממש שמחתי שהוא לא עשה מזה סיפור גדול...היה לי יותר קל לאכול כי לקחתי היום כדורים.....שזה די דפוק מצידי.....אבל אולי יום יבוא ואוכל לאכול צהריים עם אנשים ולא להרגיש בהמה......:)
    בלונדי-
    שחף זה בת"א ...אחרי קניון רמת גן ובערך בסביבות של הדר יוסף...(אם זה אומר משהו........:))
    יש לי שם טיפול בדרמה(לא ברור למה-אני שונאת את הדברים האלו.....גורם לי להרגיש מפגרת ושאני עושה מעצמי צחוק אבל המטפל ממש מקסים.....היה לי כיף בפעם הקודמת וזה עוד אחרי שבאתי סקפטית כי בשיחה עם המנהלת של המקום היה נורא וממש רציתי לברוח משם...)
    מחר יש לי גם דיאטנית.....נראה מה יהיה...
    קרן אור-תודה.
    אין לי כ"כ מה להוסיף מעבר למה שאני תמיד אומרת לך-את מדהימה ו.....כיף לי, וכיף שאת מבינה אותי כ"כ....גם אני שמחה שכתבתי את הדברים וששוב יש לי את המקום הזה ובלב שלם....(למרות שכמו כל מיני דברים אולי עוד יעלו תהיות...:)מה לעשות..אני כבר לא טוענת לשפיות...:))יאללה יקרות.אני חוזרת לקרוא עוד קצת שירשורים ואולי אזכר בעוד משהו שרציתי לכתוב...
    אוהבת אתכן המון...
    בינתיים-לילה טוב...!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רוריל'ה

    בלונדי
    12/08/2007

    שמחה לשמוע שאת מתמידה והולכת לטיפול.
    בהתחלה מרגישים לא בנוח, אבל עם הזמן תמצאי את מקומך שם, אני בטוחה.
    חבל שחברך לא יוכל להצטרף אליך אבל לפחות ביליתם היום יום נחמד וגם ארוחה משותפת. כל הכבוד.
    אני שמחה לשמוע שאת ממשיכה את התהליך שהתחלת, ולמרות שקשה, את לא מוותרת וממשיכה לצעוד. כל הכבוד יקירה.
    ולא סיפרת על שחף כל כך. האם זה טיפול אישי או קבוצתי?
    ואגב המיקום לא אומר לי כלום, חחח.
    אבל אני שמחה שאת ממשיכה ולא מתייאשת.
    כל הכבוד.
    שיהיה לך לילה טוב ונעים בלי שטויות וכאבים.
    נשיקות
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום