שלום יקרות ו---תודה...:)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום יקרות ו---תודה...:)
    רורי
    12/08/2007

    תודה.....הייתי צריכה את זה כנראה...אני ממש מרגישה חסרת ביטחון בכל התחומים והנה הראיה לעניין.....יש לי המון מחשבות כאלו ש--למה זאת מדברת איתי ולמה הוא איתי וכל הזמן צורך ורצון להוכיח את עצמי...מקווה שזה ידעך עם הטיפול בבעיות שעל סדר היום...:)
    בכל אופן אני די קצרת רוח...נמאס לי כבר לחכות לטיפול כל הזמן אבל,אין מה לעשות התור לדיאטנית הוא רק מחר.....ואח"כ היא לא בארץ שבוע אז זה גם לא יהיה רצוף וזה די מתסכל...לא נורא...קשה לי לקלוט שזה תהליך ושזה לא יעלם ביום אחד.לא ממש בא לי להשלים עם זה.....
    בכל מקרה אני מרגישה לא רע...יש כאבי בטן ואני ממש מרגישה את השפעות הכדורים -בהתקפי הכאב אני ממש נוטפת זיעה ורועדת מקור וחום ביחד והדופק עולה ו....אבל הם בתדירות יותר נמוכה עכשיו(הכאבים) ובאופן כללי אני קצת פחות שקועה במרה שחורה.....שזה משמח...:)
    ו....זהו..אין ממש חדש חוצמזה.....מחר אני כל הבוקר בשחף...טיפול ב10 ודיאטנית ב1...מה שאומר שאבלה שם המון שעות בחוסר מעש....
    והנה משהו נחמד לסיום-למרות אימי המכשושה יש לי מזל גדול עם חבר שלי-הוא ממש ממש תומך בי וכששמע על הלו"ז של מחר הציע שיבוא להנעים את זמני כשאני מחכה לתור.......אז אכן יש קרני אור.....:)
    כמו כולכן פה...ושוב--- תודה מתוקות...:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום יקרות ו---תודה...:)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רורי

    בלונדי
    12/08/2007

    הי יקירה. טוב לשמוע ממך.
    חבל לי שאת עדיין משתמשת בכדורים הרעים. והרי כבר התחלת טיפול...לא היית רוצה להפסיק זאת? כי עד שנלחמת בהכל והתחלת טיפול, את "שמה לעצמך ברז" עם המשלשלים.
    ולא מפחיד אותך יום אחד פשוט לא לקום בבוקר? זה הרי מסכן את חייך...
    בבקשה חשבי על העניין הזה. חשבי על כך שעשית כבר כברת דרך רצינית להתחיל טיפול, והכדורים רק לוקחים אותך אחורה.
    אני שמחה לשמוע שיש לך קרני אור נוספות בחייך, למרות המכשפה האם.
    ביקשתי ממך לספר קצת על שחף ועל דרך הטיפול שם. ואיפה זה בכלל...
    אם את מוכנה, אשמח לשמוע ממך על כך כי אין לי שמץ של מושג מה זה כולל.
    יקירה. מקווה שהכאבים ודפיקות הלב קצת יירגעו, אך קשה לי להמאין כל עוד נמשך השימוש במשלשלים. את חייבת להגיע להבנה על מידת הנזק שאת גורמת לעצמך. זה לא מוריד במשקל!!!! את רק מאבדת נוזלים ומלחים!!!! התרחקי מזה כבר והצילי את גופך.
    טוב שיהיה לך המשך יום נעים ותקין.
    להת'
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רורי יקרה!

    קרן אור
    12/08/2007

    מכירה את התחושה שאת חושבת ובודקת כל אחד מה המניעים שלו,זה באמת נובע מחוסר בטחון,אבל אני מאמינה שלאט לאט את תלמדי לקבל ולאהוב את הידיים שמושטות לעברך ללא מניע..
    זה בסדר,ואני שמחה שחלקת את ההרגשה הזאת איתנו כיוון שכך לא הסקת מסקנות והבנת שמה שחשבת לא היה מדויק.אני יותר משמחה שלא הסתובבת עם זה בבטן,זה אומר שאת מרגישה כאן מספיק חופשי להעלות את מה שמציק לך..
    אני דווקא חושבת שטוב שתהיי רוב היום מחר בשחף,זה יחבר אותך למסגרת טיפולית,ותרגישי שסביב עוטפים אותך אנשים שרוצים לעשות הכל כדי שתבריאי.וגם שאפו לחבר שלך,איך אני שמחה בשבילך,ואני מקווה שתיתני לו ללוות אותך מחר,ובאמת להיות חלק מחייך וחלק מתהליך חשוב שאת עומדת לעבור..
    מקווה שבזמן שאני כותבת את השורות הללו את מרגישה כבר יותר טוב והכאבים מתחילים להיעלם..
    תעדכני אותי מחר איך היה,למרות שאני מקווה שאשמע ממך עוד היום.
    באהבה קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום