ערב טוב לכולן!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב טוב לכולן!
    שלי
    12/08/2007

    מה שלומכן?
    ההודעות קופצות משום מה, קדימה ואחורה, קשה לי לעקוב...
    בלונדי - איך את מרגישה? החום יורד? רוצה משלוח מהיר של פתיבר? רק תגידי ונארגן לך משהו!
    craving זה דבר כה מוזר, את אף פעם לא יכולה לדעת מתי הוא יתעורר, למה ולמה. בכל אופן, תאור הפתיבר שלך הזכיר לי ארוחות בוקר בטיולי הצופים מילדותי הרחוקה (פתיבר ושוקולד השחר!), כך שהתעוררו להם זכרונות מתוקים לשם שינוי!
    מקווה שאת מתנהגת יפה, נשארת במיטה עטופה בשמיכה ושותה תה. חם לי רק מלכתוב זאת...
    קרן אור - נשמע שעבר עלייך יום מעייף, ובכל זאת הספקת לכתוב כאן לכולן. את מלאכית אמיתית!
    רורי - מתכוננת לפגישות מחר? המון בהצלחה, תהיי חזקה ותני להם לעזור לך. אני יודעת כמה זה קשה, לחשוף הכל בפני זרים ולבקש עזרה. מעריצה את החלטתך לגשת לטיפול מקיף. מקווה שבקרוב גם אני אמצא את הכוח להתחיל מחדש את יחסי עם אנשי המקצוע.
    כרונית - מעניין שבחרת בכינוי הזה, נראה שאת בדרך החוצה... מקווה שעבר עלייך יום נעים ושתשני קצת בלילה, לשם שינוי...
    ואני - אני עייפה מעצמי כרגע והולכת לשקוע באיזה ספר טוב.
    לילה טוב לכולן, נפגש מחר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב לכולן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלי יקרה...!

    רורי
    12/08/2007

    תודה...:)אני אכן מתכוננת----עושה ככל יכולתי לא לחשוב על זה כי אחרת כשאצטרך לקום מחר מוקדם בבוקר ולהזיז את עצמי בזריזות(שו משימה קשה בימים אלו...)הבטן תבגוד בי ותעשה לי את המוות....:)
    אלו ההכנות שלי...מציעה לך שכאשר תצליחי להזיז את עצמך בכיוון(קשה אבל כ"כ כ"כ משחרר.....ההרגשה של אחרי הבכי העמוק.....מושלם...:))
    תעשי אותו דבר ולא תחשבי לפני כל טיפול מה ואיך להגיד ופשוט לזרום.......:)עד כמה שזה נשמע דבילי-זה עובד...:)
    מקווה שאת לא סובלת מידי ......:)
    שיהיה ערב נפלא...!
    נשיקות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רורי מתוקה

    שלי
    12/08/2007

    אל תהיי מוטרדת כל כך, תראי קצת טלוויזיה, או תקראי משהו ולכי לישון מוקדם. משהו שינקה לך קצת את הראש...
    ברור שהלחץ מגביר את הכאב, לנפש השפעה עצומה על התחושות הפיזיות שלנו. קל לומר זאת אך קשה לעשות - אני לא ממש מצליחה להרגיע את עצמי...
    מהבחינה הפיזית אני לא סובלת בימים אלו, הגוף קצת חלש ומחפש איזון אך אין כאבים. המוח שלי שלא מפסיק לחשוב, לפחד ולכעוס הוא מה שמטריד אותי כרגע.
    בקרוב אפגש עם פסיכולוגית שטפלה בי זמן רב, ואני חייבת לומר שללא הצלחה מרובה, ומנסה למצוא לי טיפול אחר, מתאים יותר.
    מקווה שיהיה לך לילה רגוע ללא כאבים, בגוף ובנפש, והמון בהצלחה מחר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלי:)

    רורי
    12/08/2007

    הפסיכולוגית שלך היא מתמחה בהפרעות אכילה?
    אם לא אז בהחלט כדאי לך למצוא מטפל שמתמחה...הפסיכולוגית שלי עם כל הרצון הטוב לעזור רק החריפה את מצבי כי התיסכול שלי היה כ"כ גדול והיא לא ידעה בדיוק איך להתמודד ומה להגיד ואני הרגשתי שאני צונחת לי צניחה חופשית ללא מצנח או רשת הגנה...;)סתם...זה נשמע דבילי אבל באמת היא רק גרמה לי לשקוע יותר-ואני אומרת את זה למרות שדי נקשרתי אליה-אבל היא לא הדבר הנכון עבורי.
    צריך שהמטפל יבין את התיסבוכות המיוחדות שקשורות לבעיה וידע מה לא להגיד-ולא רק מה כן להגיד....:)
    מקווה שאת גם מיישמת את העצות הנפלאות שלך ואכן הולכת לך לנוח עם ספר טוב...:)אם יש לך מלצות אשמח...משעמם לי נורא...:)
    לילה נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלינקה לילה טוב

    בלונדי
    12/08/2007

    הי יקירה.
    חיכיתי כל היום לשמוע ממך.
    אכן CRAVING מטורף. רציתי לכתוב את המילה והנה את בעצמך ביטאת אותה.
    מה שלום הגוף שלך? והיציאות? אני מבינה שקצת יותר טוב. והראש לא נותן מנוחה...
    אבל יקירה, המשיכי להלחם ולחשוב בהגיון.
    ואני באמת מקווה שתמצאי לך טיפול הולם יעזור לך... זה טוב וכדאי.
    החום קצת ירד אבל כעת אני מפחדת שהוא שוב מתחיל לעלות.
    רוב היום הייתי במיטה ורק קמתי לבשל מרק ירקות. כי פה הרי קר..אז זה כייף.
    זהו. הראש מאיים להתפוצץ והערב כבר הייתי בתוך המטבח בהתחלה של בולמוס, ברגע של מחשבות רעות. ומייד עצרתי את עצמי ויצאתי לגינה עם הספר שלי. להרגע באוויר הצח והקריר.... זה היה כל כך קרוב.......
    טוב יקירה.
    מקווה שאת נהנית לך עם הספר. אני קוראת עכשיו ספר מדהיםםםם!!! הלוואי ויכולתי להמליץ אבל אני לא יודעת איך הוא נקרא בעברית.
    טוב יקירה. לילה טוב וחלומות פז.
    בלונדי מארץ הבלונדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום