כרונית השמיעי קול, כבר לילה!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כרונית השמיעי קול, כבר לילה!!!!!!!!
    בלונדי
    13/08/2007

    מה קורה יקירה?
    איפה את?
    האם יתכן כי נרדמת ואת ישנה שנת ישרים??
    אני מאוד מקווה שכן.
    את ממש כמו ינשוף שמגיח רק בלילות....
    טוב. או שאולי עוד מוקדם בשבילך והלילה עוד צעיר...?!
    בכל מקרה מקווה ששלומך טוב.
    וכן, השם שלך קצת אולי כבר לא מתאים, אולי תשני אותו לשם יותר אופטימי?!! אולי רונית? תורידי את הכ' של ההתחלה? חחח
    טוב רונית או כרונית, שיהיה לילה טוב ואולי עוד ניפגש פה כי ישנתי רוב היום....בגלל החום שהיה לי ולא עוזב גם ברגעים אלו.
    אז מהמיטה הנוחה שלי, הרכה להפליא, מאחלת לך לילה טוב ופורה, מוצלח ומרתק, ונסי לישון קצת!!!
    נשיקות!!
    בלונדי , שמתגעגעת לארץ עד עמקי נשמתה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי, מה שלומך???

    כרונית
    13/08/2007


    לא, לא נרדמתי. נו באמת, השתגעת?! אבל תיכף אני אלך לישון, כי אני גמורה כבר מכל היום הזה - יום זיפת מתחילתו ועד סופו. ועכשיו גם כואבות לי השיניים, כי ביקרתי אצל הדנטיסט האימתני, אז עוד אופטלגין אחד - ולמיטה!

    ועכשיו אלייך, יקירת הפורום - מה קורה אתך? מה זה החום העולה ויורד הזה? שפעת? מחלת הנשיקה? וירוס אחר? מתוקה, אם זה ממשיך יותר משבוע - כדאי לך לבדוק את זה. אל תזניחי! אם את צריכה עזרה מהארץ במשהו - רק תבקשי ועד חצי המלכות. האם יש לך ביטוח רפואי מלא?

    יאללה, דברי אתי. נשמע מה בפיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזו מותק את!!!!

    בלונדי
    13/08/2007

    שלום יקירה.
    איזה כייף לנו שאת פה איתנו.
    אני מתה על החוש הומור שלך, את מביאה משהו מאוד מרומם לפה, למרות שאת חושבת שאת נוטה להיות דכאונית ולראות שחורות.
    שמעי, אני חושבת שהלילה את נרדמת לפניי!! לא ייאמן. כנראה שממש היית מותשת. אני, למרות החום, נרדמתי כנראה אחרייך ולפתע התעוררתי ב-3:30 ולא ידעתי מה אעשה בהמשך הלילה. לבסוף הצלחתי להירדם.
    אז כן, יש לי ביטוח רפואי מלא!! ואם ימשיך המצב אלך לראות את הדוקטור. אבל..הבוקר כבר קצת יותר טוב. טפו טפו טפו, הקש בעץ!!!
    אז נקווה שימשיך כך.
    מסכנה, דנטיסט! אסון. למזלי (ושוב הקש בעץ) אני לא מכירה זאת כמעט.
    טוב יקירה, מקווה ששינייך כבר פסקו מלכאוב והכל בסדר.
    שיהיה לך יום נפלא וניפגש (אולי) הלילה!
    נשיקות.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום