כרונית צהריים טובים!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כרונית צהריים טובים!
    קרן אור
    13/08/2007

    את אומנם ציפור לילה,אבל הגיע הזמן להתעורר!!
    אני מתגעגעת,כתבתי לך בבוקר הודעה למטה אני מקווה שראית..
    מה שלום השיניים???אני מקווה שהכאב מתעמעם מסכנה שלי,בפעמים הבודדות שהייתי אצל רופא שיניים הוא ביצע לי עקירה וחשבתי שאני מתה מכאבים!!
    אשמח לשמוע ממך,קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית צהריים טובים!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור מקסימה!

    אני
    14/08/2007


    אני עונה לך פה גם על מה שכתבת לי למטה, פשוט - הדפים מתבלבלים לי וקצת הלכתי לאיבוד פה... בכל אופן, מצב השיניים שלי הינו יותר טוב, תודה! אך האזור כולו עדיין רגיש ואוכל מוצק לא יכול להיכנס לפי (אא"כ אני אבלע בלי ללעוס, ואז גם איחנק מן הסתם...). בשבילי זה טריגר-טריגר (לאכול רק נוזלים), אבל די, החלטתי שאני לא משתפת פעולה עם זה יותר. אני מקווה שתוך יום-יומיים המצה יירגע ואחזור לעצמי.

    ואפרופו טריגרים - אני לא מפחדת מהודעות מעודדות אנורקסיה, כי אני יודעת מאיפה וממה הן נובעות. הן פשוט גורמות לי רע, כך שאני מעדיפה לא להיתקל בהן כלל.

    לגבי תחושת ההחמצה שלך באשר לרפואה - חמודה, אני מזדהה אתך עם ההרגשה הזו, ואני יודעת שזה מציק לך וצובט אותך מדי פעם, אבל בחיים לפעמים אין ברירה וצריך להחליט החלטות חותכות, וכל שכן כאשר גורל חיי בחורה צעירה ויפה עומדים על הפרק. בדיעבד אנחנו יודעות שזאת היתה החלטה נכונה, והנה היום את שמחה בחלקך ושלמה עם עצמך וזה מה שהכי חשוב.

    מתוקה, תרגישי טוב ושתעבור לך כבר הבחילה המעיקה! (לימון, ורק לימון)

    לילה שקט ורגוע!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב כרונית יקרה!

    קרן אור
    14/08/2007

    איזה באסה שכל לילה אני מפספסת אותך..אבל אני מקווה שנרדמת לבסוף ושאת ישנה עכשיו שינת
    ישרים.
    טריגרים החיים יספקו לנו כל הזמן,החוכמה היא לעשות מה שאת עושה כל הזמן-לא ליפול ברשת שלהם.אני יודעת שוודאי לא קל לך עכשיו אבל אני מאמינה בך שאת יודעת ותדעי להתמודד עם זה למרות הכל.
    אני מקווה שהשיניים יותר טוב היום ושתחזרי לשגרה בהקדם.
    אוהבת ואשמח אם יוצא לך לכתוב יותר מוקדם..\
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום