שלום לכולכן,מקסימות!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכולכן,מקסימות!!!
    רורי
    13/08/2007

    טוב.דבר ראשון ולפני הכל תודה....!
    הרגשתי די מדוכאת ובודדה בזמן שכתבתי את ההודעה ההיא ואני ממש שמחה שהגבתן כ"כ בחום....אני מאוד מעריכה את הכנות שלכן(ואני ממש מבינה עכשיו את כוונתך כרונית-ואני חייבת לציין שאני ממש מסכימה...)

    בכל אופן-בשחף זה טיפול פרטי תודה לאל...מספיק קשה לי עם עצמי כרגע.לא חושבת שאני יכולה להתמודד עם עוד קבוצה-חוצמזה אני ממש רואה סיכוי לאסון מזה-גם ככה אני כ"כ עסוקה בהשוואות ובבדיקות-אני ממש רואה את עצמי מתדרדרת יותר מכזה דבר....

    היום הייתי שוב בטיפול-ושוב המטפל היה נורא נחמד וחביב...הייתי גם אצל דיאטנית פעם ראשונה...זה היה לא כיף גדול...לא ממש הצלחתי לספר על הכל-וקצת המעטתי...(למרות ששמעתי בראש שלי קרן אור קטנה שאומרת לי --לא!!!תגידי בדיוק!!!אבל היא שאלה-כמה את לוקחת 10?במין טון כזה של-ואו 10 זה המון וזה ממש גרם לי להשתתק...ואז היא כתבה אצלה את המספר שהגענו אליו-הממוצע וכתבה לידו 3 סימי קריאה.....אוף.זה ממש גרם לי להרגיש נורא.....
    זהו.שבוע הבא היא לא נמצאת והיא אמרה לי בינתיים בשבועיים הקרובים לאכול משו-אפילו תפוח אבל 3 פעמים ביום ולרשום בדיוק מה לקחתי וכמה כדורים......
    נפלא.
    :)

    ורק שתדעו-אני ממש לא מרגישה אמיצה...אתמול בלילה ממש בכיתי שאני מתה מפחד מהיום וממה שהדיאטנית תגיד לי.....טיפשי-פחדתי שהיא תגיד לי שאני ענקית ושאני חייבת לרדת במשקל........
    ביאושי צילצלתי לחבר שלי שיעודד אותי(כי אמא שלי היתה עצמה ורק גרמה לבאסה לגדול לממדי ענק)והוא היה מקסים ואמר את כל הדברים הנכונים.....אז.....אני לא אמיצה כ"כ אחרי הכל....יותר שוחה עם הזרם ומונעת מכוח הפחד מהתקף לב שאכן נהיה יותר ויותר ממשי בשבילי מיום ליום...עם החולשה והדופק המואץ.......תאמינו לי יקרות,אני לא צריכה שיגידו לי כמה זה מסוכן...את התוצאות אני מרגישה טוב טוב.......
    זהו.....
    אני מקווה שאצלכן הכל טוב-
    בלונדי-מה קורה?את לא יכולה להיות חולה...!זה לא לעניין...תבריאי ומהר. ;) טפלי בעצמך היטב!
    כרונית-מקווה שהשיניים בסדר ושוב תודה על ההבהרות........אין לי כוונה להתלהב משטויות-אני מנסה לחשוב בריא(כמו כולן פה נראה לי...:))
    שלי-מקווה שנהנת מהספר ושנחת היטב.....ו-תחשבי על טיפול....זה קשה אבל שוב-ההרגשה טובה......
    וקרן אור-----מקווה שהחופש של הילדודס נחמד בסופו של דבר.......:)
    ממש חשבתי עלייך המון היום ושתדעי שאת הסיבה שלא המעטתי עוד בעניין.....אז-גם אם זה לא נשמע צעד גדול--הוא עצום ותודה! ענקית ומעומק לי בי הפועם.....:)
    נשיקות לכולכן והמשך יום נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולכן,מקסימות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את דווקא מאד מאד אמיצה!

    שלי
    13/08/2007

    רורי יקרה, כל הכבוד לך!
    אומץ, לדעתי, מתבטא ביכולתך לגשת לשם למרות החרדות ובהחלטתך לבקש עזרה ולטפל בעצמך. העובדה שהלכת לפגישות היום מעידה על כך שהתגברת על הפחדים, וזהו אומץ אמיתי!
    נשמע שבכל זאת יצאת משם קצת מעודדת... מקווה שתשמרי על אופטימיות ותתרכזי בהחלמה.
    הדיאטיקנית נשמעת קצת מעצבנת אבל אני בטוחה שהיא שם כדי לעזור, אז תני לה עוד הזדמנות.
    ותאמיני או לא, ההתמודדות שלך מעודדת אותי להפתח יותר ולחפש טיפול ומעניקה הרבה כוח!
    אין לי זמן לכתוב, באמצע עבודה ושיחות טלפון מעיקות, אשוב בהמשך.
    אז תמשיכי כך, ויום נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני ממש שמחה לשמוע!(אה...לקרוא...;)

    רורי
    13/08/2007

    אני שמחה על זה שהתחלתי טיפול-למרות שזה היה היסטרי מבחינתי וכבר לא שאלה של רצון אלא צורך-שוב-פחד זה משו שמניע די חזק החלטות כאלו...) וזה נחמד לקרוא ממך שזה עושה לך גם רצון...אני חושבת שלמרות שאולי קשה לי עכשיו אני יכולה לראות תוצאות חיוביות לעניין ואם אתמיד בטיפול אלי אוכל להפטר מדברים יותר עמוקים שמציקים לי בחיים ומבעיות נוספות-שמהן בעצם צומחת הבעיה עם האוכל ובסוף אני אצא מכל העניין אדם יותר חזק ושלם עם עצמו.........ואני אומרת את זה----וזה לא קל ולקח לי הרבה זמן וכאבים כדי להגיע לתובנה הזו ולהאמין בה באמת ואני עדיין צריכה תזכורות---אבל בסוף זה יקרה....
    ולדעתי-זה יקרה לכולנו!!!!!
    ועד אז..... :)
    נשיקות.....ו-המשך יום רגוע אופטימי ונפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את דווקא מאוד אמיצה

    בלונדי
    13/08/2007

    רורי יקרה.
    את אולי ממעיטה בערכך, אבל העובדה שעצרת והלכת לבקש טיפול אומרת הרבה עליך, לפחות על הרצון שיש לך. וה באמת דבר שמצריך אומץ. כי לא כל אחד מסוגל לקום ולבקש עזרה.ואני מתכוונת בכל תחום בחיים.
    אז אני שמחה שהייתה לך פגישה טובה עם המטפל. זה מאוד חשוב שתהיה כימייה בין המטפל למטופל, ואם יש לך את זה, זה נפלא!!
    לגבי הדיאטנית- אל תתרגשי מכלום. ואל תחשבי שהכל נגדך אישי. התפקיד שלה הוא לעזור לך. תאמיני למה שהיא אומרת ואל תחשדי בה. תבטחי בה, היא אשת מקצוע ומומחית לכך. ואם היא עובדת בשחף היא מבינה קצת בהפרעות אכילה. וכלום כבר לא הפתעה בשבילה. אז אל תתפדחי, היא לבטח ראתה כבר דברים הרבה יותר "גרועים".
    אני גאה בך על האומץ והתעוזה.
    תמשיכי כך ואל תתייאשי. ואל תתני לאימך לדכא אותך.
    את בדרך הנכונה. לאט לאט, בלי לחץ.
    אני מבינה שזה לא טיפול חינם, נכון?
    בכל מקרה אני ממליצה לך בכל זאת ללכת לתה"ש בסוף החודש.
    טוב המשך יום נעים, ואני אגב, (טפו טפו טפו( כבר ללא חום. ונקווה שכך יישאר.
    יאלללה מתוקה, להת'
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום