לילה טוב לכולן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה טוב לכולן
    שלי
    13/08/2007

    רציתי לכתוב משהו ארוך יותר, אך שבתי רק עכשיו לביתי הקט ואני כבר די עייפה... מחר יקיצה מוקדמת, 6.30, ואיני שייכת לליגת ציפורי הלילה של הפורום.
    כך שאכתוב שוב מחר בבוקר, ובינתיים, תודה על התמיכה היומית!
    בלונדי - שמחה לשמוע שאת מרגישה טוב יותר ושהחום ירד! מקווה שזהו סיומה של המחלה.
    קרן אור - תודה רבה על ההודעות המקסימות, מחר אענה לבקשתך, אפרט ואשתף. מבטיחה!
    כרונית - לא ראיתי אותך היום, וודאי ממתינה לשעות הקטנות של הלילה....
    ורורי - תהיי חזקה מחר, ממש כפי שהיית היום.
    לילה טוב חלומות מתוקים לכולן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב לכולן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני ממש פה, שלינק'ה...

    אני
    13/08/2007


    והלילה אני לא אפציע כאן לפנות בוקר, לשם שינוי. בטח לא אחרי האיחור הזוועתי של היום בבוקר (בסוף יפטרו אותי..). בכל אופן, אני מקווה שקראת את מה שכתבתי לך אתמול בלילה. אני כרגע קוראת את ההודעות שלכן, ותיכף אגיב גם לך בשרשור התחתון. אז בינתיים נכנסתי רק to drop Hi ולאחל לך לילה טוב און ליין!

    אז לילה טוב ויומוצלח מחר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום