בלונדי יקרה שלי!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלונדי יקרה שלי!
    אני
    14/08/2007


    האינסומנית לשעבר כנראה... מה שלומך?? איך את מרגישה היום ומה המצב? ומה קורה עם החום שלך? ומתי את הולכת לרופא????? המצב שלך קצת מדאיג אותי. אני מקווה שאת שומרת על עצמך וששומרים עלייך.... אגב, בדרך כלל בבקרים אין חום. החום עולה במהלך היום.

    אם את פה - דברי אתי. ספרי לי איך עבר עלייך היום, מה עשית ואלו מחשבות סבבו בראשך - כל מה שבא לך. ואם הלכת לישון - שיהיה לך לילה רגוע רגוע ושתקומי מחר בריאה כמו שור!

    לילה טוב,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלונדי יקרה שלי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדינה!

    אני
    14/08/2007


    או-קיי, אני מבינה שאת לא פה כרגע, ואני מקווה שזה רק בגלל שאת ישנה לך שנת ישרים מתוקה שממלאת אותך באנרגיות חיוביות ומסלקת ממך כל זכר למחלה כזו או אחרת!

    בינתיים הספקתי לקרוא את כל דברייך ויש לי קצת מה להוסיף. לגבי הבולמוס שעצרת אתמול - תשמעי, כל הכבוד לך! לעצור בולמוס כשהוא מתחיל זה בין הדברים הכי-הכי קשים, ובאמת כאן יצאת מנצחת, ובענק! אז גם את יכולה לסמן לך וי במחברת (כמו גם רורי...) ולחייך לעצמך חיוך קטן של נצחון.

    באשר לילדותך בקיבוץ - אני מבינה שהיה לך קשה ושילדותך שם הינה בבחינת מקור לכאב רב עבורך. אני מצטערת אם עברת שם חוויות קשות, אבל אין מה לעשות לגבי העבר שלנו חוץ מאשר להשלים אתו ולהמשיך הלאה. לא חייבים "לחבק" אותו, אפשר רק להגיד - "בסדר, היה, ולא יהיה יותר" ובזה זה מספיק. העיקר הוא שהיום, בתור אשה צעירה ובוגרת, את במקום אחר והרבה יותר רצוי מבחינתך.

    מתוקה, שיהיה לך לילה טוב ורגוע + קפה שחור מהביל וטעים על הבוקר ביחד עם קרן אור... (רק בזהירות עם הקפה השחור, כי הוא מצרב נורא...).

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני פה!!!! אני פה!!!!!!!!!!!!!!!

    בלונדי
    14/08/2007

    הי אנחנו יחד פה.
    ובעניין הקפה- הבוקר הייתה לי צרבת נוראית לאחר הקפה...
    מה שלומך?
    ספרי איך עבר יומך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום