לשירן וקרן אור המתוקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לשירן וקרן אור המתוקות
    נטע
    30/04/2009

    הי. מה המצב יקרות? איך עברו עליכם הנפנף???
    איך עבר החג?
    תודה רבה קרן אור על התגובות שלך את מדהימה. ושירן המתוקה. תודה גם לך אין כמוך!
    מאד הזדהיתי איתך במה שכתבת. אני גאה בך שהלכת עם אבא ואמא זה התחלה טובה... כך לאט לאט תתרגלי ללכת עם חברים וחברות ולאכול בחוץ...
    היתה לי תקופה שלא יכלתי ללכת לשום מקום לאכול. אני לא אשכח את זה בחיי!! זה היה לי קשה להלחם על זה כל הזמן...ואני יודעת שקשה לך מתוקה ואני פשוט גאה בך! את גיבורה עולמית!!! פעם הבאה תצאי עם אחיך (אם יש לך) או עם אחותך... לאט לאט תתרגלי לצאת לאכול והעיקר תעשי חיים ותנסי להנות מזה אפילו שזה נשמע מוזר וקשה. כשהורי ראו שאני חנוקה בבית ובוכה שכולם מבלים להם וטוחנים הם אמרו שאם אני ירצה אני יצליח. ובאמת אבא שלי לקח אותי למסעדה צמחונית .שם אני זוכרת היתה הפריצת דרך שלי באכילה מחוץ לבית... אכלתי רק בצמחוני ועד היום עם אני בוחרת ללכת למסעדה אז זה צמחוני. וחברים שלי יודעים שנטע זה צמחוני:-) אבל כמובן שהם לא מתים על זה אז הבטיחו לי שאת היומהולדת יחגגו לי בצמחוני....
    אז איך עבר העצמאות? אצלי עברתי אותו בשלום במזל!
    בערב יומהעצמאות יצאתי עם חברות שלי היה מאד כייף. עשינו על האש ואני הרגשתי מצוין. אפילו שלא נגעתי באוכל היתי מאד פעילה ועזרתי בנפנף וכו... הרגשתי מאד רגועה כי אףאחד לא העיז להציע לי בשר וכנפיים. אז היה שקט ורגוע מבחינת האוכל ואני אכלתי גלידה (לא דייאט) והיה סבבה.
    בלילה הלכנו לערב פיגמות של הביהס שלי היסודי. היה מאד נחמד לפגוש בכולם. יצאנו לפארק המרכזי עד שעה 4 וחצי לפנות בוקר...אחכ חזרנו לבשנו פיגמות של ראינו סרט במיטות ונרדמנו....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לשירן וקרן אור המתוקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    נטע
    30/04/2009

    בבוקר היה פיקנייק ואני כבר היתי שבעה. לא היה לי כוח לפיזמון חוזר הזה אז הלכתי הביתה עם חברה שלי. אבל בבית שלי גם עשו נפנף עם החברים הטובים שלנו. אז הלכתי לבת דודה שלי שלא ראיתי אותה הרבה. מאד התגעגעתי אליה אז החלטנו להפגש עד שסוס היא חזרה משירות לאומי באילת (היא דתיה) ואז דיברנו ושוחחנו והיא הביאה לי ציפס אמרתי לה תודה ואז כשהיא יצאה לרגע מהחדר מהר הכנסתי א הציפס לשקית ממש ספונטני בלי לחשוב. ואז היא הגיעה וזרקה את הציפס ופתאום הרגישה שהשקית מלאה , היא הבינה מה עשיתי( הטעות שלי שהשקית היתה ריקה קודם ולא שמתי לב:-() ואז היא אמרה לי משהו שמאד נפגעתי ממנו.- היא אמרה: חשבתי שאת כבר לא אנוריקסית....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה

    שירן
    30/04/2009

    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקרה!!

    שירן
    30/04/2009

    אני רוצה לך שאני פשוט גאה בך.
    אין לי מילים, באמת.. לשמוע שאת יוצאת עם חברים, מבלה, נהנית, עם כל הקושי שבאכילה בחוץ, עם כל הקושי של לצפות בכולם אוכלים, עם כל הפחדים- זה באמת מעורר הערצה בעיניי.

    אני שמחה לשמוע שיש לך חברים מאוד תומכים <אפילו שחלקם לא מבינים> ושאת מצליחה לשמור איתם על קשרים. אני אחזור ואומר את זה שוב- זה לא מובן מאליו.

    האם את לא מרגישה חסך מסוים כשאת רואה את כולם אוכלים ואת היחידה שנמנעת?
    אני יכולה להגיד לך שזה מה שזה היה עושה לי לפחות לכן זאת אחת הסיבות שאני נמנעת מלצאת עם חברת לבתי קפה לאכול. מספיק שאני רואה את החופשיות והספונטניות בה הן אוכלות וזה מקשה עלי.
    זה מצויין שאת ממשיכה לשמור על מעגל חברתי ולא מתנתקת. זה הכי קל לברוח, להתבודד, להתנתק, להיעלם. ואני מעריכה אותך שאת לא עושה את זה.

    בעניין מה שקרה עם בת דודתך- אני מבינה את זה. אומנם לא נהגתי לזרוק אוכל אך אני כן מבינה איך מבלי לשים לב וממש במהירות אנחנו משנות את עורנו ופועלות כבר בתת מודע ע"פ תכתיבי המחלה.
    זה תוקף אותנו כ"כ מהר שאנחנו אפילו לא מצליחות לעשות מחשבה מתקנת ולחשוב לרגע בהיגיון.
    אבל לאט לאט לומדים גם מטעויות, ובפעם הבאה אפשר לתקן ולנהוג אחרת, אין לי ספק.

    אגב, האם הגעת כבר למשקלך התקין?
    איך הולך בבית הספר ובלימודים <זאת השנה האחרונה שלך נכון?>


    שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירן שלי

    נטע
    01/05/2009

    שירן נשמה שלי!!!
    את מתוקה את כ"כ מעודדת אותי ואת נותנת לי מלא כוח...ואני גם גאה בך מאד מאד מאד מעבר לכל דימיון!!!
    אני בקשר עם החברים שלי לרוב כי הם לוחצים עלי ולא כי זה בא ממני. הרבה פעמים אני מבריזה והם נוטשים אותי ואח"כ אני לא רודפת אחריהם ואז הם חוזרים אלי.... והרבה מהקשר שלי עם החברים והחברות נעשה בזכות הורי שהם דוחפים אותי. מבינה?
    נכון אני בכיתה י"ב... ואני הכי גדולה בכיתה:-)(וגם הכי רזה בכיתה)
    אני במשקל תקין כמעט...הדיאטני היה מרוצה ממני אתמול אמר שמגיע לי צל"ש והוא אמר שאני מתקרבת לגבול הנורמלי של הIBM ??? איך שקוראים לזה? MBI.שכחתי...
    מה שלומך מתוקה?
    אוהבת אותך.
    סוףשבוע כייף ותהני:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקרה

    שירן
    02/05/2009

    אני שמחה לשמוע שלחברים שלך אכפת ממך ושההורים שלך מצליחים לגרום לך כן לצאת ולבלות.
    אמא שלי כל הזמן הזה ניסתה וניסתה אך לשווא. אני פשוט לא מסוגלת...

    לצערי אני לא בטוב , בשבועות האחרונים אני חשה החמרה משמעותית במצב הנפשי. אני לא ישנה בלילה יש לי סיוטים וכו'. אני בקושי מצליחה להתעודד לא משנה כמה מנסים לדבר איתי ולהרגיע. זה פשוט לא עוזר. נדמה לי כאילו העולם עומד ליפול עלי..

    בינתים אני עם תרופות, ואין שום השפעה לצערי. כל בוקר אני מתעוררת בתקווה שהפעם יהיה שונה, שכבר תחול השפעה, שהדיכאון הזה יפחת. אבל לצערי כלום.

    אני שמחה לשמוע שאת מתקרבת ל-BMI תקין. זה חשוב מאוד.
    וכמובן שאני תמיד אשמח להיות כאן בשבילך, לעודד ולעזור.

    שירן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירן נשמה שלי

    נטע
    05/05/2009

    שירן נשמה שלי.
    מה שלומך????
    אני חושבת עלייך המון.
    איך את מרגישה?
    איך היה בטיפול? איך עובר הלילות?
    אני היתי אצל הדיאטני היום. והיתי בהלם!!! פשוט הלם שירדתי חצי קילו... לא יודעת איך זה קרה. אבל אני אגלה לך תאמת שאני חושבת שאני כן יודעת. מרוב שלמדתי לביולוגיה אז באיזשהוא מקום הזנחתי את ה"אכילה הכפיתית" ופתאום הרגשתי חוסר תאבון אמיתי כמו שהרגשתי פעם. פתאום לא היתי צריכה להתגבר על התאווה. הצילו אני מפחדת להכנס לזה שוב. עכשיו יש לי תפריט מפחיד!!! מקווה שאצלך הכל בסדר יקרה! מחכה לשמוע ממך
    אוהבת
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקירה

    שירן
    05/05/2009

    תודה על האכפתיות והדאגה.
    אני ככה ככה.. מנסה לשרוד עוד יום בשפיות, מחכה כבר שמשהו ישפיע על המצב רוח הנורא הזה.
    כתבתי על מה שקרה לי אתמול בטיפול בהודעה נפרדת אך משום מה אני לא מצליחה לשלוח.
    אני אנסה שוב בעוד כמה זמן בתקווה שזה יישלח.

    אני מבינה את הפחד שלך בנוגע לתפריט אבל זה נעשה אך ורק לטובתך ומקווה שאת מבינה את זה.
    את הרי לא רוצה לחזור אחורה שוב.. לא כך??

    את חזקה ואת יודעת שכן ואין לי ספק שאם תתמידי את בסוף גם תצליחי.

    \שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום