שלום קרן אור נפלאה!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום קרן אור נפלאה!!
    בלונדי
    14/08/2007

    מה שלומך הבוקר?
    לפחות את ישנה כמו שצריך בלילה, לא כמוני, תנשמת בלונדינית ירוקת עיניים....
    אני שמחה לשמוע שעברתי את האודישן. חחח!! אמשיך לשדר מהאולפן שלי!
    שתיתי עכשיו את הקפה של הבוקר והנה החלה לה הצרבת...אוף!!
    אני ממש חייבת למצוא את הטאמס האלה, ולהתחיל לפעול נגד הצרבות הנוראות. ראיתי שכתבת זה סידן ולא חומר כימי וזה נשמע לי טוב. אחפש זאת.
    טוב יקירה. שיהיה לך יום נפלא וקל.
    ונשתמע בהמשך...
    אוהבת מאוד
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום קרן אור נפלאה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי

    קרן אור
    14/08/2007

    נעשה עסקה-את תתני לי קצת עירנות ואני אתן לך כמה שעות שינה,נשמע פייר???
    נראה לי שהגיע הזמן להוריד את מנת הקפאין שלך (את יודעת שזה עושה עירנות,ובטח את שותה הרבה..אני מכורה לקולה וכשאני שותה הרבה מתחילות לי התכווצויות שרירים ברגליים..בקיצור צריך ללמוד להתרחק מקפאין(לא שבתה אין קפאין...) בעיקר בגלל הצרבות.אני מאמינה שיש בכל מקום טאמס או תחליף בשם רני או מאלוקס,אבל טאמס הכי טעים..
    אשוב ואשתמע אחרי הפיזיוטרפיה(טוב שיש את זה כדי לחלץ את העצמות שלי,מהחוסר פעילות שלי!)
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מקסימולה!!!

    בלונדי
    14/08/2007

    הריני לבשר לך כי כבר שבוע שאני עם צריכת קפאין מועטה.
    ולמרות הקושי שבדבר, הורדדתי את המכסה ל-2 כוסות קפה שחור בלבד.
    ותה ירוק נטול קפאין (האם זה באמת נטול קפאין?)
    וניסיון להמנע לחלוטין מדיאט קולה.
    כי באמת, אין לי כבר כוח להתמודד עם צרבות ובטח שלא עם נדודי שינה.
    וגם הייתי חולה, אז קפאין בטח שלא היה נחוץ פה...
    תודה על עצותייך על טאמס ורני. אראה מה אפשר לעשות בנידון.
    שיהיה לך המשך יום נעים ואני אצה רצה להכין לי ארוחת צהריים מזינה ומשביעה כי בטני כבר מקרקרת פה...
    ואגב, לגבי אמש, פשוט התעלמתי מהרעב, וכנראה שהצליח לי הפעם, כי הצלחתי להירדם בסדר. מזל. לא רוצה להתחיל לאכול בלילות...
    אוהבתתתתתת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום