קרן אור- צריכה עזרתך בבקשה!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרן אור- צריכה עזרתך בבקשה!!!!
    בלונדי
    14/08/2007

    הי יקירה.
    מאחר ויש לך ידע בתחום התזונה אני רוצה לשאול אותך מס' שאלות:

    1. אני לא אוכלת בשר. רק דגים ופירות ים. מה יכול להיות התחליף הטוב
    ביותר לבשר? מבחינת ההרכב התזונתי שלו כמובן...
    2. אילו קטניות הכי בריאות?
    3. האם תה נטול קפאין הוא באמת נטול קפאין?

    תודה מותק ושאלות נוספות תבואנה בהמשך.

    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירקות ביצים

    שלומית
    14/08/2007

    לאכול הרבה ירקות ירוקים לפחות 2 ביצים בשבוע
    קיטניות פסטה תפוח אדמה
    ומומלץ שתבדקי אם אין לך חוסר ברזל ואם כן אז לקחת ברזל של סולגר הוא היחיד שלא עושה כאב בטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שלומית

    בלונדי
    14/08/2007

    תפוחי אדמה לא מהווים תחליף לבשר לפי מה שידוע לי.
    יש לי קצת ידע בתחום לא מקצועי...
    תודה על העצה בכל מקרה..
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שלומית

    בלונדי
    14/08/2007

    תפוחי אדמה לא מהווים תחליף לבשר לפי מה שידוע לי.
    יש לי קצת ידע בתחום לא מקצועי...
    תודה על העצה בכל מקרה..
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שלומית
    14/08/2007

    לא לבשר אך היא מנה פחממה שפחות משמינה
    כאשר מבשלים אותה
    היא מתעכלת הכי טוב וגורמת לפחות נפיחות מאשר אורז או פסטה
    לתחליף לבשר שוב זה ירקות ירוקים / צנון /דלעת/ והכי הרבה בסלק =ברזל
    וביצה חובה פעמים בשבוע למי שצימחוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממה שאני למדתי באשפוז....

    בלונדי
    14/08/2007

    תפוח אדמה הוא הפחמימה הכי משמינה מבין כל הפחמימות.
    אבל תודה...
    אולי תספרי לנו קצת על עצמך ותשתפי אותנו...
    כי אם נכנסת לפה...אולי יש לך סיבה...
    מקווה שאין לך סיבה כמו שלנו..
    ערב טוב.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה בנות...

    בלונדי
    14/08/2007

    לא התכוונתי להכנס לכל הספירת קלוריות החולנית. סליחה שהכנסתי את זה לפה ואני מקווה שזה לא יקרה יותר..
    בקשר לתפוחי אדמה אני מתכוונת.
    אוהבת ולא רוצה לפגוע בכן.
    סלחו לי.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך, שלומית!

    אני
    14/08/2007


    אני כרונית, נעים מאד... אם קראת את השרשורים אזי יש לך מושג "מי-אני-מה-אני"...

    ראשית, אני שמחה שמצאת לנכון לשתף אותנו בסיפורך כמו גם להזהירנו מן הסכנות האורבות בתוך המחלה הזו. אני חשה את כאבך ומבינה את תסכולך לגבי התפרצות הקרוהן, אך אל תמהרי להכות על חטא. איננו יודעים אם המחלה התפרצה אצלך בגלל הפרעת האכילה שלך. לקרוהן בסיס גנטי-תורשתי, ועד כמה שידוע לי לא נמצא קשר בין התפרצות המחלה לבין הפרעות אכילה. מצד שני - אין לדעת, כי זרועותיהן ההרסניות של הפרעות האכילה מגיעות רחוק מאד, ויכול מאד להיות שאם "מגרים" את המערכת - מזרזים התפרצות חולנית דלקתית.

    שמעי, יקירתי - המנהלת שלך היא פשוט מטומטמת חסרת טיפת שכל בקודקוד! אני מקווה שלא לקחת את דבריה הטיפשיים והאוויליים ללב. לי יש כלל מנחה בחיים - לא להיפגע מטיפשות של אחרים! אני נפגעת רק מדברי אנשים אינטליגנטים כביכול... זהו כלל חשוב מאד, ואני ממליצה לך בכל לב לאמץ אותו אל לבך.

    אני מקווה שמצבך שפיר ושהדלקת רגועה עכשיו. לגבי כאבי הראש והמיגרנות - האם את במעקב נוירולוגי? הייתי מציעה לך לקיים מעקב על עצמך ולעקוב אחר תדירות ההתקפים. כמו כן בכל פעם שיש לך התקף תנסי להיזכר מה קרה באותו היום - האם היית לחוצה מדי, עצבנית, מה אכלת, מה שתית וכו'. אולי המידע יוכל להקל עלייך קצת בפעם הבאה.

    שיהיה לך המשך ערב נעים ורגוע!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקירתי

    קרן אור
    14/08/2007

    לגבי תחליף לבשר-לגבי B12 הוא נמצא רק במוצרים מן החי בצורה זמינה.לכן רצוי לקחת טבליות למציצה של הויטמין הזה.(נמצא גם בביצה)
    לגבי ברזל-מקורות נוספים אפשריים עשירים הם מולסה,שקדיה,מיץ רימונים(להיזהר במקרה של עצירות!),חרובים ושילובים כדו' אורז ועדשים.
    לגבי קטניות עדיף דגנים מלאים כגון קינואה,כוסמת,בורגול אורז מלא דוחן אמרנט וכדו'(משלימים חוסרים של חלבון שבדרכ' חסר לצימחוניים)
    תה נטול קפאין(למעם תה צמחים) עמ"נ להוציא את הקפאין ממנו שמים מתכות רעילות שקושרות את הקפאין,בקיצור לא מומלץ!
    תה ירוק מכיל חמישית מכמות הקפאין לעומת תה רגיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יקירתי

    בלונדי
    14/08/2007

    קודם כל לגבי התה- התכוונתי לתה ירוק ואני רואה שענית פה על השאלה שלי. חשבתי תמיד שהוא נטול קפאין אבל אני רואה שגם בו יש מעט.
    לגבי החלבונים מן החי- אני אכן אוכלת אורז בשילוב עם קטניות. זה ידוע לי כתחליף לבשר עוד מהילדות.
    אבל לגבי התוספים שאמרת לי- זה לא משהו שאני יכולה ליטול על דעת עצמי נכון? אני צריכה להיוועץ ברופא לפני זה?
    תודה רבה רבה.
    וכעת למוצרי חלב- אני כמעט לא נוגעת במוצרי חלב. רק גבינה לבנה ולפעמים גם יוגורט. אני יודעת שסידן ניתן למצוא בסרדינים וכרוב לבן.
    האם יש עוד מקורות בריאים לסידן?
    שוב תודה ענקית.
    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי שוב!

    קרן אור
    14/08/2007

    את ה-B12 ניתן ליטול גם על דעת עצמך.אבל הכי בטוח זה לעשות בדיקת דם עם בקשה לבדיקה כזאת,בדר"כ הרמה שהם רושמים כתקינה היא מ-200 אבל זה לא נכון אלא צריך לפחות 350 כי ראיתי ממש נזקים נירולוגיים כתוצאה ממחסור כזה(היתה מישהי עם מאניה וכמעט אישפזו אותה עד שעשו לה בדיות דם במקרה ונתנו לה זריקות של הויטמין ואחרי ראה זה פלא המאניה נעלמה..תחשבי איזה אישפוז מיותר זה יכל להיות...)אם הרמה היא יותר אז טלי למניעה כדור פעם בשבוע(אבל רק למציצה,כי עם כל הבעיות עיכול שלך זה לא יספג אחרת) ואם היא פחות כל יום .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטעות שלחתי לפני שסיימתי..

    קרן אור
    14/08/2007

    לגבי הסידן-טחינה משומשום מלא,חלבה,שקדים לא קלויים(חלב שקדים גם),סויה ומוצריו.
    גם הטאמס שהמלצתי לך עשיר בסידן ויכול להוות מנה יומית ממולצת ללא חשש.
    מקווה שעזרתי.קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה עוד לא סיימת?

    בלונדי
    14/08/2007

    אז עכשיו אני רואה גם את ההודעה השנייה.
    טחינה אנחנו מחפשים פה בנרות בשל התמכרותו של בעלי לטחינה וטרם מצאנו.
    חלבה אין פה.
    ותודה תודה תודה!!!!!!!!!!!!
    את מלכה.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקירה

    בלונדי
    14/08/2007

    אין כמוך.
    אז אני מבינה שאני צריכה לבקש הפנייה לבדיקות דם..
    את יודעת, גם בשיא המחלה הבדיקות דם שלי היו תקינות. זה היה ממש מקומם ולא הבנתי איך זה יכול להיות.
    אני יודעת שלפעמים המציאות היא שונה ממה שמתארת התוצאה ולכן לקוחת בעירבון מוגבל כמו שאמרת.
    טוב יקירה.
    ערב נפלא שיהיה לך.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה!

    קרן אור
    14/08/2007

    שמחה שיכולתי לעזור.לגביי בדיקות הדם מה שהרופאים לא מספרים לך שיש מאגרים למשל ברזל בדרכ' עושים רק בדיקת המוגלובים -הדם תמיד לוקח מהמחסנים,כלומר יכול להיות מצב חוסר עמוק במחסנים שלא תראי בבדיקות ספירה הרגילות(מטעמי תקקציב רק מי שמבקש עושים לו את זה,אבל רובם לא יודעים)
    לכן ממליצה על ספירת דם רגילה,תרבית דם(אם את עדיין מרגישה חולה)
    B12
    FERRITIN(מחסני הברזל)
    מקווה לשמוע ממך עוד היום,בכל מקרה אם לא,אז לילה טוב תנשמת יקרה.
    אוהבת אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יפה-יפה, קרן אור...

    אני
    14/08/2007


    עברת את המבחן שלי בהצלחה רבה... חחח... :)

    בכל אופן, בלונדי - בבדיקות שגרה לאנמיה בודקים לך ספירה כללית, המוגלובין, טרנספרין (חלבון המשתתף בקשירת ברזל) ופריטין (מאגרי הברזל בגוף) וגם את הברזל עצמו. כמו כן בודקים לך רמת ויטמין בי-12 וחומצה פולית. אם יתברר שחסר לך ברזל כדאי לך ליטול תוספים עדינים אך לא בסמיכות לקפאין, מוצרי חלב וביצים.

    לי היו תוצאות קצת מוזרות... היתה לי אנמיה חמורה ביותר מחוסר ברזל, ממש לא היה לי כמעט כלום בגוף, ולעומת זאת רמת הבי-12 יצאה תקינה. אין לי מושג איך, כי לא אכלתי לא בשר, לא ביצים, לא מוצרי חלב ולא כלום... לכן אני לא ממש סומכת על המדדים שנקבעו, אבל בכל זאת הבדיקות האלה נותנות מדד מסוים ואם התוצאות חריגות - חשוב מאד לא להזניח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית היי שוב

    קרן אור
    14/08/2007

    זה מחדד את השאלה ששאלתי אותך עוד לפני שראית את מה שכתבת כאן,ניכר שאת מבינה בזה.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי-היי קרן אור!

    אני
    14/08/2007


    סוף-סוף אנחנו כאן ביחד! נעים לי מאד! איזה יופי לנו...
    סליחה, אבל לא ראיתי ששאלת אותי. האם פספסתי משהו? בכל אופן - כן, אני מבינה לא מעט.

    ומה שלומך ככה? איך עבר עלייך היום? ומה שלום ילדייך החמודים? מקווה שאת חשב בטוב ללא כל חולשה ובחילות ושאת "מתמזגנת" (מזגן, מזגן...) לך בכיף!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לי יש נידודי שינה!

    קרן אור
    14/08/2007

    תקשיבי,המשפחתיות הזאת מדבקת..חחח..
    שאלתי אותך אם גם את מתעסקת עם תחום של רפואה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה המחשב היום עושה לי צרות...

    קרן אור
    14/08/2007

    אני בסדר סובלת מאלרגיה.הייתי אצל רופא אלרגיה נתן לי כדורים שאמורים להרדים אותי,אבל באופן פרדוקסלי גם אני לא ישנה היום..
    הילדים בסדר,דווקא נהנים מהחופש שלהם..ההורים פחות למי שבאמת מתעניין..
    אני כל הזמן במרדף אחרי הזמן להפסיק את מטלות העבודה,להספיק לקחת אותם מהביביסיטר התורן(גיסתי,אמא שלי וכדו')
    בסה"כ אני באמת בסדר.
    מה שלומך??תגידי איך את מחזיקה כ"כ הרבה זמן בלי שינה??כמה ימים כאלה ואני חוטפת התקף מיגרנה עצבני!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות דם תקינות במצב של אנורקסיה=

    אני
    14/08/2007


    = הניתוח הצליח; החולה מת. זה בדיוק ככה. ולזה בדיוק אני קוראת "הפרדוקס האנורקטי".

    אמנם אצלי בשיא המחלה היו בדיקות חורגות, אבל לא ברמה שהייתי מצפה (הייתי מצפה לתוצאות גרועות הרבה יותר...). מה שהבהיל אותי אז היה הכולסטרול שפתאום "נתן קפיצה למעלה" ולא ממש הבנתי למה - הרי לא נגעתי בשום דבר כולסטרולי. אח"כ קראתי בכמה מאמרים שונים שנמצא שאצל הרבה אנורקטיות רמת ייצור הכולסטרול בגוף עולה משום מה.

    מה שאני רוצה לומר הוא לא להיכנס לשאננות ולהרגיע את עצמכן רק בגלל שקיבלתן תוצאות תקינות, כביכול. השכל הישר אומר שאם אתן מרעיבות את עצמכן - הגוף שלכן נפגע בכל זמן נתון. נקודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום