מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היי שלומיתקרן אור14/08/2007
תודה על המענה לבלונדי.לא ראיתי את שמך בפורום בעבר,אשמח להכיר אותך טיפה יותר.
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
שלומית14/08/2007היום אני בת 27 בגיל 13 ההיתי משתתפת בתחוריות ריצה
בבדיקת רופא לפני תחרות נאמר לי שאני 20 אחוז מעל המשקל המותר התחלתי דיאטה שאיבדה שליטה ירדתי 16 קילו ללא משלשלים ללא הקאות רק לא אכלתי הרבה ועסקתי בספורט בגלל התחרות שחלומי היה להיות מקום ראשון לא אשקח את המורה אומר רזה יותר קלה יותר הגעתי למשקל 46 וההיתי מרוצה אמרתי לאצמי זהוא זה המשקל שלי למרות שזה תת משקל במיוחד במבנה גוף שלי שהוא קטן
בצבא השתחררתי מכול הבלגן ואמרתי לעצמי הלו לאן את מגיעה התחלתי לאכול אבל איבדתי משקל אוכלת ומשלשלת ומקיאה לבד טבעי עברתי אצל גסטרולוג ואז נמסר לי את חולת קרהון
חשכו עיני לקח לי זמן להכל את זה תוך כדי שאני מאבדת משקל נגעלתי מאצמי ובמיוחד מהערות של אנשים תתפלי באצמך את נראת זוועה שואלו את ההורים שלי מה הבת שלך אנורקסית איזה אמא את שאת לא לוקחת את ביתך לטיפול
אני בטוחה שזה הגיע מהדיאטה ולכן תיזהרו בננות
היום סוף סוף עליתי לאחר דיאטה קשה מאוד להשמנה לקח לי שנתים לעלות במשקל
מה שעיצבן אותי לפני כחודש פוטרתי (עקב סגירת סניף )ניסו לסדר לי עבודה באחד הסניפים ומה המנהלת אמרה שם "היא טובה תתוחית אבל היא לא יפה היא לא רזה "אני 165 ושוקלת 53 מה לא רזה בזה
אליהים יעזור לה
אך יצא לי טוב כי אני חלשה לאחר שעברתי לפני כמה שנים פגיעת ראש ובשנתיים האחרונות ההתקפים של הכאבים פוגעים באיכות העבודה ומקשה עלי סוג העבודה שעבדתי כי זה על הרגלים ואני סובלת מסחרחורות והתקפי מגרנות נוראיות
אז בנות שמרו אל עמצכן והיה לי מזל שתפסתי את עצמי בזמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלומית!
אני14/08/2007
הגבתי לך עכשיו ומשום מה ההודעה שלי קפצה לשרשור הארוך...
אז... חפשי אותי!
:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
שלומית14/08/2007לא לקחתי ללב בכלל כי אני יודעת מי היא וזה עשבה לי טוב שלא המשכתי שם
לפי מה שהרופא שלי אומר שהדיאטה היתה מבוקרת כנראה היה לי קרון עוד לפני הצבא ובגלל זה לא אכלתי נכון האמת היא שהוא אולי צודק כי אף פעם לא אהבתי לאכול הרבה אבל ההיתי אוכלת רק דברים שמשמינים פחממות לא אהבתי אוכל מהיותי תינוקת וכאשר דיאטנית של הספורט עשתה לי דיאטה היא העבירה אותי ללחם קל וגבינות רזות וזה מה שהביא לשינוי כי תמיד אכלתי גבינות שמנת ולחם במבות וכו' רק לא אוכל
אני אף פעם לא התעסקתי אם דיאטה.
פשוט אכלתי3 ארוחות ביום וזהוא לא יכלתי גם לגמור את הארוחות כי תמיד ההיתי לא רעבה והספורט לקראת כול תחרות הוסיף אש למדורה
אף פעם לא חשבתי אני שמנה צרכה דיאטה המטרה שלי היתה להיות חזקה בתחרוית ולכן כאשר הגעתי לצבא ולא היה למה להתאמך נגמר
אני לא יודעת אם זו היתה הפראת אכילה או לא מה שבטוח שזה הופיע לאחר שינוי תזונתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאו-קיי, עכשיו ראיתי את השאלה...
אני14/08/2007
לא, אני לא עוסקת (לפחות לא כרגע) בתחום הקשור לרפואה, אבל אני לומדת תחום מדעי ויש לי גם הרבה ידע מתוך סקרנות טבעית, נטיה לעניין בתחום וגם מנסיון על עצמי ועל בשרי עם כל המדיקל היסטורי שלי...
ואני בסדר, תודה. כאבי השיניים נחלשו מאד ואני מקווה שכבר מחר אני אחזור ללעוס את האורביט שלי במרץ (אבל לא במקום אוכל!) ואחזור ללעוס בכלל... בא לי על איזה משהו מלוח וקריספי כמו... כמו... תפוצ'יפס או בייגלה מלוחים או משהו כזה...
וגם היום איחרתי בבוקר, אבל "רק" בחצי שעה. עלי לציין שגם אני לא נוהגת לאחר חוץ מבבוקר וכל זאת בגלל ששנתי נודדת בלילות, אינני מסוגלת להירדם ואז בבוקר אני לא יכולה לקום מהמיטה מרוב סחרחורות. מה את אומרת, היית ממליצה לי על נטילת מלטונין? בחיי שנמאס לי מכל הסאגה הזאת בכל בוקר מחדש. בנוסף, אני מניחה שגם הדכאון שלי אומר את דברו בבוקר ומשאיר אותי לעוד כמה רגעי חסד במיטה לפני שאצא לטירוף היום...
ומה שלומך את?? ספרי לי קצת על קורותייך היום. דעי לך שאת ממש מקסימה ועושה פה עבודת קודש. אני בכלל לא הכרתי את הפורטל הזה עד עכשיו, ודווקא הוא די נחמד... ואגב, נדודי שינה זה מחצות ואילך... :)
ואם הספקת לפרוש - אאחל לך כבר עכשיו לילה טוב ורגוע ויום נפלא מחר!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שלומית
קרן אור14/08/2007קודם כל-תודה ע"כ שאת משתפת אותנו בחייך.אני שמחה שתפסת את עצמך הזמן,והצלחת להחלים.
גם אני הייתי מתעמלת אומנותית וזה היה הטריגר שלי תוסיפי לזה פרפקציוניזם ותקבלי אנורקסיה.
גם לי היה קוליטיס(היה כי באורך פלא לאחר הלידה טפו..טפו...לא היה לי התקף..),וכנראה שבאמת הטשתי את הגוף שלי אז המערכות קרסו.
סיפרת על פגיעת ראש שעברת-אשמח אם תפרטי-האם מדובר בתאונה??והאם את מטופלת באיזשהי דרך??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפגיעה כן תאונת
שלומית14/08/2007מטופלת תרופתית עד אישפוז
מחכה לתור חוזר לרופא פרטי נמאס לי מהכאב הזה
אבל בחיים לא נשברתי אם כול הכאב הגעתי לעבודה
עם החולשה והכול אני בחיים לא אשב בבית מקווה שבחודש הבא אני מתחילה קורס חדש בעבודה חדשה שלא יבוא התקף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
שלומית14/08/2007
לא לקחתי ללב בכלל כי אני יודעת מי היא וזה עשבה לי טוב שלא המשכתי שם
לפי מה שהרופא שלי אומר שהדיאטה היתה מבוקרת כנראה היה לי קרון עוד לפני הצבא ובגלל זה לא אכלתי נכון האמת היא שהוא אולי צודק כי אף פעם לא אהבתי לאכול הרבה אבל ההיתי אוכלת רק דברים שמשמינים פחממות לא אהבתי אוכל מהיותי תינוקת וכאשר דיאטנית של הספורט עשתה לי דיאטה היא העבירה אותי ללחם קל וגבינות רזות וזה מה שהביא לשינוי כי תמיד אכלתי גבינות שמנת ולחם במבות וכו' רק לא אוכל
אני אף פעם לא התעסקתי אם דיאטה.
פשוט אכלתי3 ארוחות ביום וזהוא לא יכלתי גם לגמור את הארוחות כי תמיד ההיתי לא רעבה והספורט לקראת כול תחרות הוסיף אש למדורה
אף פעם לא חשבתי אני שמנה צרכה דיאטה המטרה שלי היתה להיות חזקה בתחרוית ולכן כאשר הגעתי לצבא ולא היה למה להתאמך נגמר
אני לא יודעת אם זו היתה הפראת אכילה או לא מה שבטוח שזה הופיע לאחר שינוי תזונתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

