קרן אור היקרה:

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרן אור היקרה:
    תקווה
    03/05/2009

    מה שלומך?, איך את מרגישה? רציתי רק להיכנס והגיד לך שאני חייבת לציין שאני די גאה בעצמי ואני בטוחה שגם את תהיי- את זוכרת שסיפרתי לך על המעבד הארוכה שהייתה פשוט מייגעת? אז היום עשינו עוד מתכונת עיונית בנושא ולמרות שרק רציתי לזעוק שאני לא יודעת מעבדות לקחתי נשימה עמוקה, התחלתי לאכול מהבייגלה שהבאתי איתי והתחלתי לחשוב בהגיון ושוב למצוא בי את האהבה למקצוע.. בכל אופן מחר הבגרות במעבדה ביום שלישי בבוקר סבתא שלי כבר תהיה איתנו בע"ה, ביום רביעי מתכונת בספרות מורחב וביום חמישי הבגרות קיצר יש לי שבוע די עמוס אבל אני מקווה לקחת את זה צעד אחר צעד ולא להתפרק יותר מדי בדרך..
    האוכל שלי במיקרו ואני לא רוצה שיתקרר-אז אני מקווה שהימים עוברים עלייך רק בטוב!
    אוהבת, תקווה
    נ.ב- מה שלום כולן? נטע? מחפשת מוצא? אשמח לשמוע..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרן אור היקרה:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקירה,

    קרן אור
    03/05/2009

    טוב,אז חשבת נכון...אני באמת מאוד מאוד גאה בך!!!
    ואני אחזיק לך אצבעות בימים הקרובים,אם כי אני בטוחה שתעברי את הבגרויות כמו גדולה!
    ומבחינתי הכי חשובה היא הבחינה בחיים עצמם,ההתמודדות והמלחמה בה"א שלך,וגם כאן אני שמחה לגלות שאת בדרך הנכונה.

    בתיאבון יקירה,וחיזרי לכאן כדי לספר איך עברו עלייך הבגרויות.
    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום