רואה שכן...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רואה שכן...
    רורי
    14/08/2007

    טוב..אני ממש מקווה שתגיבו מהר כי אני חייבת עזרה-על סף שבירה.....מחזיקה את עצמי בכח.....
    היה לי יום טוב...אבל אכלתי מעט מידי ועכשיו אני רעבה נורא ואני מתה מפחד
    ...לא לקחתי כלום (יום שני ברצף-ואו!ההרגשה!!!!אני חיה שוב!!!)והעסקתי את עצמי ולא היו מחשבות כמעט בכלל....אתמול עצרתי התקף פעמיים-שזה בחיים לא קרה-לא הצלחתי אפילו פעם אחת עד אתמול והכל כי אני מתה מפחד שאני צריכה לכתוב כמה כדורים אני לוקחת......לא רוצה.מתביישת נורא....
    אבל אני ממש ממש מפחדת עכשיו----אני רעבה אבל אם אוכל ואז יהיה התקף?!?!?איך אצליח לכתוב בדף את מה שאכלתי---ואם לא יהיה היום---אני ממש לא בטוחה שזו הדרך...-הפחד הזה...בסוף זה יתגבר עלי הדחף ואז......ואני ל-א רוצה להרגיש כ"כ חלשה שוב!!!אני לא רוצה את זה שוב!!!רוצה להיות בריאה!לא רוצה להכנע!אבל קשה לי עכשיו....... .אוף...אני קצת מכניסה את עצמי לסרטים...בבקשה תרגיעו אותי.....אני עומדת לבכות.....:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רואה שכן...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רורי יקרה!

    קרן אור
    14/08/2007

    שמחה שאת משתפת אונו בזמן אמת..
    אני יודעת שזה אולי לא הזמן להגיד לך,אבל בגלל שאת לא לוקחת כדורים,את בעצם מפחדת לאכול,ואז זה חוזר כבומרנג בצורה של רעב..
    מה הכי מתחשק לך לאכול עכשיו שאת יודעת שיספק אותך???שישתיק את הרעב אבל עדיין יהיה משהו שתוכלי להתמודד איתו כרגע??
    אל תצומי זה רק לא יניח לך כל הלילה,תכיני לך משהו שאת רוצה מוגדר ותחליטי שאת לא נכנסת יותר למטבח.בואי תאכלי אותו מול המחשב איתי.
    רורי תמיד תזכרי את היעד שלך,תזכרי שאת יכולה,ואת מחליטה לאן הכול עכשיו הולך.אני יודעת שאת מסוגלת להימנע כרגע מבולמוס.תחשבי כמה רע תרגישי אח"כ.
    אני יודעת שקשה לך נשמה שלי אבל את הוכחת לא פעם לנו ולעצמך שכשאת רוצה זה מצליח לא לגעת בך.איך פעם אמרת לי שאני נמצאת הראש שלך-תדמייני אותו יושבת לך על המקרר ומכינה לך משהו מזין וזהו.אנחנו יושבות ואוכלות אותו ביחד ובזה את הולכת לחדר וכותבת לנו.אני כאן יקרה אנחנו נעבור את זה עוד יום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב.

    רורי
    14/08/2007

    בזמן שחיכיתי עשיתי בדיוק מה שאמרת.נורא רציתי פסטה אבל זה ת-מ-י-ד נגמר אצלי רע...יסורי מצפון ואני לא מצליחה לעצור...אז הכנתי טוסט(לחם קל נשמע פחות מלחיץ)וחתכתי קטן קטן והכרחתי את עצמי לא לטרוף.......עכשיו אני עם כוס קפה ומסטיק ואני מרגישה יותר טוב.....נרגעתי קצת......(לפחות ההיסטריה חלפה....:)) קראתי קצת הודעות שלכן ....ו----יותר טוב....עכשיו אבל ההורים הורסים וצורחים עלי לכבות את המחשב....:(
    מקווה שיהיו לי עוד כמה דקות חסד.....:)
    תודה יקרה...אעדכן מחר בכל מקרה אם שרדתי את הלילה...האופטימי בסיפור-אין לי כדורים אז.......זה הופך את זה ליותר מלחיץ אך מרגיע מבחינת תוצאות מיידיות......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהצלחה, רורי!

    אני
    14/08/2007


    שיעבור עלייך לילה שקט ורגוע ואני שמחה לשמוע שאין לך כרגע כדורים בהישג יד. ראית? עברת את דקות המשבר בהצלחה בעזרתה המקוונת של קרן אור שלנו, ומה שאני מציעה לך עכשיו לעשות הוא פשוט לצחצח שיניים וללכת למיטה.

    לילה טוב,

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כול הכבוד יקירתי!

    קרן אור
    14/08/2007

    אל תעיזי לתת להם להכשיל אותך,את יודעת מה טוב בשבילך.
    חלומות נעימים.
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום