היי כרונית-אות חיים!משעמם לי!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי כרונית-אות חיים!משעמם לי!
    קרן אור
    14/08/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה קורה פה?...

    אני
    14/08/2007


    עניתי לך עכשיו וההודעה השתבצה לה במקום אחר... מה זה?!

    אז כמו שאמרתי מקודם לשלומית - חפשי אותי!! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית

    קרן אור
    14/08/2007

    האמת אני בעד מלטונין,יכול לעזור גם במצבים של הפרעות אכילה,וגם לשינה כמובן,אבל גם יעיל לדיכאון..הבעיה היא שאין את זה בארץ כמעט,למרות שבחו"ל זה OTC .
    איך עבר עליי היום?ובכן,הייתי היום במשרד לשם שינוי,ואח"כ הגעתי הביתה יותר מוקדם,נסעתי לפיזיו. חזרתי נסעתי לרופא אלרגיה,בקיצור יום של סידורים והתרוצצויות.בדר"כ אני עושה משהו עם הילדים אחה"צ(אתמול היה יום בריכה),אבל היום לא יצא.
    הבן שלי היום אמר לי-אמא,כשאת הולכת לעבודה שלך ואני לא בא איתך,אני מתגעגע אלייך כ"כ.
    אני מחבק את הכרית שלך עם הריח שלך..
    נו את קולטת??ילד בן 4.5 איזה גבר קטן!זה כ"כ כיף כי האהבה של הילדים שלי אליי ושלי אליהם כ"כ לא תלויה בכלום.לא צריך יותר מזה כדי לפתוח את הבוקר,בדרך לאכול את הלב מיסורי מצפון(למדתי לחיות איתם,כאילו שיש לי ברירה) ואז למהר לתקתק הכול כדי להיות איתם.החיים משתנים מהקצה לקצה.
    טוב לא אשגע אותך עם הסיפורים שלי.
    אולי לשם שינוי תחש]י עוד קצת פרטים על עצמך??איך עובר עלייך היום??שיחקת אותה קשה,עכשיו את יכולה להתחיל לקלף את הקליפות..סתם..אני מחליפה את בלונדי הפיוטית שהבריזה לנו כאן היום מהשידור...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באמת?

    אני
    15/08/2007


    לא ידעתי שמלטונין בחו"ל זה OTC. טוב לדעת... מן הצד השני - אופטלגין אצלנו זה OTC ואילו בארה"ב הוא בכלל נאסר לשימוש כבר בשנות השבעים. מוזר, אה? (ומצד שלישי, משלשלים הם OTC גם פה וגם שם. זה לא השתנה..).

    וואו, איזה מתוק הבן שלך! אני הייתי נמסה על המקום אחרי משפט כזה... אחח.. ילדים... מעניין אם יהיו לי פעם...

    אני מבינה שהתרוצצת הרבה ואת עייפה. מדוע את הולכת לפיזיו'? האם נפצעת או נפגעת? מקווה שלא! בזמנו הייתי בסדרת טיפולים פיזיותרפיים בגלל שחיקת הסחוסים שלי, אך הטיפולים עזרו לי כמו כוסות רוח למת. אני מקווה שאצלך המצב שונה.

    לילה טוב, מתוקה!

    היה לי נעים לדבר אתך און ליין...

    וכן, בלונדי הבריזה, אבל אני מקווה שהיא ישנה כמו תינוק עכשיו וחולמת חלומות נעימים במיוחד...

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שוב!

    אני
    14/08/2007


    אני עונה לך פה בתקווה שתשובתי אכן תישאר פה ולא תתעופף לה למקום אחר...

    האם את יודעת למה את אלרגית? האם עשו לך טסטים? מקווה שזה יעבור לך מהר ושלא תסבלי מכל מיני התעטשויות, דמעות וכו'. בשנה האחרונה אני חושבת שפיתחתי אלרגיה למשהו, רק שאינני יודעת למה וכמובן שאני מתעצלת ללכת ולבדוק את זה. אני אפילו לא לוקחת אנטי היסטמין כללי. אני די פאסיבית בעניין הזה.

    לגבי השינה ה"שבורה" שלי - לשאלתך: אני מתפקדת בקושי וברור שאני כל הזמן, אבל כ-ל ה-ז-מ-ן עייפה ומסוחררת. כל הזמן אומרים לי שאני נראית חולה וחיוורת וכבר התחלתי ממש להיעלב מזה... מה שקורה הוא שכל כמה שבועות יש לי "נפילה" שבה הגוף מפצה את עצמו ומשלים את כל החסר במכה. זה גרוע, אני יודעת, אבל זה מה שיש כרגע. השעון הביולוגי שלי הוא לילי, מה לעשות...

    לגבי המיגרנות - לבי אתך, יקירתי. מיגרנות הן דבר נוראי וזה גם די מפחיד. אני מקווה שאת מטופלת בכדורים מיוחדים ושאת חוסכת מעצמך הרבה סבל. גם אני סובלת מהתקפים של כאבי ראש תקופתיים, אם כי לא מיגרנות ממש, תודה לאל. ואכן כן - אינסומניה ממושכת גוררת אצלי כאבי ראש, כמו גם הפסקת אכילה, הימים שלפני המחזור ו"אוכלים" (יענו אוכל ברבים) מסוימים.

    אני הייתי מציעה לך את מה שהצעתי לשלומית - לבדוק עם עצמך אלו גורמים לדעתך מזרזים לך את המיגרנות. יכול להיות שמעקב מסוג זה יכול לסייע בידייך להוריד את תדירות ההתקפים.

    לילה טוב וחלומות פז!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית

    קרן אור
    15/08/2007

    נטשתי אותך אתמול בלילה,מקווה שהצלחת להירדם לא הרבה אחריי..האמת היא שבקושי הצלחתי להעתעורר בבוקר הכדורים של האלרגיה סיממו אותי לחלוטין..יש לי אסטמה של העור+אורטיקריה,מקווה שיעלם בקרוב.
    לגבי הפיזיותרפיה,במרץ עברתי תאונת דרכים,מישהו נסע ברוורס ודרס אותי.המיגרנות נגרמות בגלל חבלת הראש,הייתי אצל נוירולוג כמובן שהציע כדורים למיגרנות כרוניים,אבל אני משתדלת לעבור את זה לבד,ללא עזרה תרופתית.בתקופה האחרונה היו לי כמה התקפים כאלו,שגרמו לי לבחילות נוראות והקאות.אבל אני כבר אחריי זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא סיימתי..המחשב..

    קרן אור
    15/08/2007

    עד לפעם הבאה.תודה על הטיפים של הצרבות,הפעם את עברת את המבחן שלי..חחח...סתם יקירה לא מעמידה אף אחד במבחן,כרגיל אוהבת מה שאת,ומעריכה את העזרה שלך כאן לבנות.
    אוהבת מאוד,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום