לתקווה ומאיה היקרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לתקווה ומאיה היקרות
    נטע
    05/05/2009

    הי, לאן נעלמתן בנות יקרות???
    מקווה שהכל בסדר איתכן.
    תקווה- איך היה המתכונת? מאיה מחפשת מוצא- איך הולך בטיפול?
    אוהבת
    ןמחכה לשמוע ממכם דברים טובים:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לתקווה ומאיה היקרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקרה:

    תקווה
    05/05/2009

    מה שלומך? אני מקווה שהכל הולך בקלות ולמרות שהדיאטנית שלך נתנה לך תפריט קצת יותר עמוס ברור שעם כל הקושי זה רק לטובה..
    אני לא מאמינה שגם את לומדת ביולוגיה:) את עשית את הבגרות במעבדה השבוע? אני נגשתי והיה בסדר, אני מקווה- זה ממש לא ברמה של המורה שלנו אבל בכל זאת זה לא הדבר הכי פשוט בעולם.
    סבתא שלי נחתה בארץ אתמול לפנות בוקר, היה לי יום חופש כי מחר המתכונת בספרות מורחב ומחרתיים הבגרות ככה שהייתי איתה היום והיא ממש חמודה.אחותי כבר מורידה לה את האוזן עם כל מיני דיבורים אבל נראה לי שזה כולה התרגשות הרי לא פגשה אותה אף פעם וסבתא שלי שמחה לראות אותה סופסוף ככה שזה לא כזה ביג-דיל.
    אני שמחה לשמוע שאת משתדלת להתאפס על עצמך עם כל הקושי חצי מהעבודה היא להכיר בעובדה שמשהו לא בסדר וומש לפעול כנגד זה, ככה שתדעי שאני גאה בך לא רק על המחשבות אבל בעיקר על המעשה.
    הקדימו לי את הגיוס באיזה חצי חודש ככה שאני מתגייסת באמצע יולי אבל אני מרוצה מאוד עם התפקיד שלי וחושבת שזה חשוב אז אני שמחה על ההזדמנות והשינוי בתפאורה גם כן אף פעם לא מזיק..
    תקווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתקווה המתוקה

    נטע
    07/05/2009

    הי תקווה מתוקה.
    מה שלומך?
    איך את מרגישה? איך הולך עם אחותך? אני בעליות וירידות לאט לאט...
    איך את לומדת??? בהצלחה מחר בבגרות בביולוגיה. יש לכם מעבדות מחר???
    ב ה צ ל ח ה!!!
    אני אלךלישון שיהיה לי כוח למחר:-)
    לילה טוב ומחכה לשמוע ממך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום