שלום!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום!
    רורי
    15/08/2007

    היה לילה קשה אך שרדתי...:)
    לא הצלחתי לישון בשום אופן אבל הטיולים למטבח היו רק כדי לשתות מים......אני די מרוצה מהעניין אבל אני ממש משחה שיש לי טיפול בשחף היום כי אני לא רואה את זה ממשיך ואם אפול עכשיו בלי רשת ביטחון ממש חזקה זה יכול לכאוב ;) אז אני צריכה לשאול שם-אולי יהיו להם עוד רעיונות מה ואיך לעשות כדי לצמצם נזקים.....
    בכל אופן-ממש ממש תודה לכן......בלעדיכן אתמול בטוח הייתי נשברת,נלחצת ורצה היום בבוקר לקנות כדורים וככה היה יוצא שהייתי "נקיה" יום אחד בלבד---ויומיים(ואו זה עצוב כ"כ!אני ממש מתלהבת מיומיים.....)נשמע יותר טוב!
    מקווה שכולכן מרגישות יותר טוב....
    ו---אני מבינה לפי זה שלא הגבתן להודעה שלי על זה שאני נרקסיסטית לא חברותית("אה ו-" הוא שם ההודעה-למטה עכשיו...)שלא נפגעתן וש...זהו.
    :)
    יום נפלא...אני הולכת לשחף...מקווה שלא אמס ליבדרך הארוכה והמפותלת מחום...:)
    נשיקות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהריים טובים רורי

    קרן אור
    15/08/2007

    את בטח כבר בשחף.אני שמחה שעברת את הלילה בצורה חיובית.
    זה בסדר את מתמקדת כרגע בעצמך וזה מה שחשוב כרגע.כמובן שאין לנו מה להעילב מזה,את אמורה לעשות זאת.
    מאחלת לך טיפול מהנה ופורה היום,תעדכני כשתוכלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום