שלום מקסימות שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום מקסימות שלי
    בלונדי
    15/08/2007

    בוקר טוב.
    אנחנו יוצאים לטיול של יומיים-שלושה....
    אז כנראה שלא אהיה כאן.
    תהיו חזקות ואמיצות ותרגישו טוב. ואל תעשו שטויות. שמרו על רוח טובה וגישה חיובית. ושמרו על המשפחה שלנו!!!!!

    לגבי אלרגיות- גם אני כרגע על טלפסט. עושה החלפות בין טלפסט, לוראסטין, אריוס ועוד. עם טיפות עיניים, תרסיס אף שגמר לי את הריריות ומשתדלת לא להשתמש בו, זריקות וכמובן גם קורטיזונים. אז אני מבינה ללבכן. וגם יש לי אסטמה, כך שזה ממש לא מקל על כלום, אבל פה האסטמה שלי השתפרה, בארץ יותר קשה לי לנשום. אבל האלרגיות חוגגות!!! שומעים אותי מתעטשת בכל האיזור...חחח

    אני עם צרבת איומה אבל תיכף כבר יוצאים לדרך!!!
    יאללה מקסימות, אני אתגעגע אליכן.

    קרן אור אין לי עדיין לסקרנותך.... אעדכן כשתהיה לי!!

    אוהבת מאוד מאוד!!!
    בלונדי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום מקסימות שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהני אהובה!

    שלי
    15/08/2007

    איזה כיף! טיול, קצת חופש... מגיע לך בהחלט, אחרי הטיפול המסור בעצמך ובנו בימים האחרונים. תהני מכל רגע וספרי חוויות.
    נו, מסתבר שלכולנו כמעט יש הרבה יותר במשותף מאשר הפרעות אכילה פעילות, רדומות או הפרעות לשעבר. נשמע שאת סובלת מאלרגיות ממש כמו שאני סבלתי בעבר (נזלת מטפטפת? עיטושים קולניים? גרודים בגרון? אף סתום? לחץ בסינוסים?), רק שממני נחסכה האסטמה.
    אבל בבקשה ממך - העיפי לפח הזבל את הספריים לאף, בעיקר אלו שמכילים קורטיזון.
    ושוב חזרנו להתמכרויות - הייתי מכורה לחלוטין לספריים האלו בתקופת התיכון, היה לי ספריי בכל כיס ותיק (אוטריווין ואיזה תכשיר אכזרי בפלסטיק ירוק). כל כך שמחתי שהם מאפשרים לי לנשום סוף סוף מהאף ולא לחרר מהפה, אך לאחר תקופה אבדתי חוש ריח וטעם. אז זה כמובן לא ממש הפריע לי, רק סייע להשאר בשלב האנורקסי.
    לא זוכרת איך נפטרתי מהחומרים האלו, כנראה בצבא. אז זהירות, בבקשה!
    לא הספקתי לענות למייל האחרון שלך, אכתוב בקרוב ואולי עוד תספיקי לקרוא.
    אז טיול נפלא יקירה, תהני עם בעלך ותדאגי שיפנק אותך היטב. מגיע לך...
    הרבה נשיקות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צחוקים!!

    רורי
    15/08/2007

    גם אני אסטמטית וכל הכדורים שבלונדי ציינה מוכרים לי עוד מגיל 6 בערך.......ממש משעשע...חוץ מזה-לי יש את אחת האלרגיות המשונות-לבננות!אני מקיאה מזה בטירוף.....אף פעם לא בדקו לי רגישויות אחרות....יכול להיות שכדאי...:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעשו חיים !!

    קרן אור
    15/08/2007

    תעשו לכם חיים ואני אשב כאן עם המשפחה שלנו ואתגעגע...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור-בפרץ פולניות?;)

    רורי
    15/08/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רורי

    קרן אור
    15/08/2007

    אני אומנם לא פולנייה,אבל ניראת כזו..כנראה שזה משתלט עליי..חחח..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום