שלום יקירותי!!חזרתי...:)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום יקירותי!!חזרתי...:)
    רורי
    15/08/2007

    מה שלומכן?מקווה שכל החוליים השונים פה במגמת השתפרות...:)
    בשחף היה טוב....דיברתי עם המטפל על כלמיני דברים כאובים אבל למרות זאת יצאתי בתחושה לא רעה-כמו שהייתי יוצאת מהפסיכולוגית וכן עם רצון להמשיך בדרך הטובה שהתחלתי(יום שלישי כבר....הלוואי שלא אשבר!)ולא עם רצון לפגוע ולהרוס כמו אחרי פגישות איתה...הוא פשוט מבין וכל הזמן אומר-זה תהליך יקח זמן-אבל שיהיה בסדר ואני צריכה להאמין בזה...ובעצמי(ממש כמוך קרן אור שלי!;) )סיפרתי לו גם על הפורום והוא אמר שזה לא רעיון טוב להכנס לפורומים של הפרעות אכלה כי זה מדרדר אבל הסברתי לו שהפורום שלנו שונה....:) וכמה זה הציל אותי אתמול...:)
    חוצמזה-הוא המליץ לי לעבור אבחון לבעיות קשב....הוא טוען שלמרות שהממוצע בגרויות שלי גבוהה מאוד יכול להיות(לפי מה שסיפרתי וכו'...)שיש לי בעיה כלשהי וזה מוביל לתסכול מובן -כי אני יכולה יותר ולא מצליחה ו.......כו'.
    (אצלינו כולם גאונים בבית-אני יצאתי הכי טיפשה....:) )
    זהו.....
    מקווה שיש לכן יום טוב!
    אוהבת המון!
    ושוב-תודה לכולכן על התמיכה.....:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום יקירותי!!חזרתי...:)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רורי יקרה!

    קרן אור
    15/08/2007

    אני שמחה שאת מרגישה בנוח עם מטפל,כימיה זה דבר חשוב מאוד בתהליך ההחלמה.
    מה גרם לו לחשוב שיש לך הפרעת קשב???את יודעת אני עברתי את התיכון עם קוצים בטוסיק,אם נוירולוג היה רואה אותי בצעירותי בטוח היה מספק להוריי ריטלין..אני פחות אוהבת את הקלות בה לוחצים על ההדק וממהרים לקטלג בן אדם.המערכץת לצערי בנויה מהממוצע וכל דבר אחר בין הקצוות ישר מפחדים להתמודד איתו.אני יודעת את זה כיוון שהבן שלי הוא ילד מחונן,ועד כמה שזה ישמע מוזר,זה מפחיד אותי כי מערכת החינוך לא ממש מסוגלת להכיל מקרים כאלו.
    בכל אופן מקווה שתמשיכי במגמת השיפור,אם יהיה לך קשה תרגישי בנוח לכתוב שוב און ליין.
    כל הכבוד יקירתי מאחלת לך שכל יום תתפסי הלאה במעלה ההר לעבר חיים מאושרים.
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד רורי!

    שלי
    15/08/2007

    אני ממש גאה בך! זה הישג גדול.
    ותאמיני לי, במובן מסוים כל יום שעובר ללא עזרים חיצוניים (כדורים במקרה שלך, הקאות במקרה שלי) רק מעודד להמשיך בדרך האמיצה הזו. הרי לא תרצי להרוס את הרצף היפה הזה...
    אבל אל תדאגי, יש לך כאן תמיכה והבנה לכל מצב ולכל אירוע, כאן אף אחת לא שופטת אותך.
    ונראה שמצב רוחך השתפר מאד ביומיים האחרונים ופתאום צצה לה אופטימיות. תמשיכי כך ותראי איך הכל ישתפר מיום ליום.
    חיבוקים רבים,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום