אני רוצה להגיד לכן...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני רוצה להגיד לכן...
    דאנה
    08/05/2009

    שקראתי פה קצת, וכל כיך כיף לי לקרוא פה, אני קוראת בכל מיני פורומי הפערות אכילה, וזה דיי מתסכל וקשה, אבל כאן, כל מי שאני ראיתי, אולי אני טועה, בתהליך של החלמה, עם רצון אמיתי וחזק להחלים, וזה כיף וזה מחזק כל כך.
    הייתי בהפרעת אכילה למשך תקופה קצרה, באמת קצרה, למזלי, הבראתי, אבל היא עדיין בראש נורא חזקה, וזה נותן לי כוח לקרוא את ההודעות שלכם, וליראות את המלחמות העיקשות שאתן עושות ולא מוותרות.
    אני מקווה שתמשיכו במלחמות שלכם, וכמובן שתנצחו ותחזרו לחיות חיים בריאים ושמחים ללא העיסוק הכפייתי באוכל, וכמבון ללא הדיכאון שמתלווה להפרעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני רוצה להגיד לכן...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דאנה יקירה,

    קרן אור
    09/05/2009

    אז קודם כל-שמחתי לקרוא שאת מוצאת את הפורום הזה כמקום מחזק ותומך.הוא אכן כזה.
    לגביי "הראש החולה"-אני חושבת שרובנו בשלב הזה.כי הרבה יותר קל לטפל ולאזן את הגוף אבל בהרבה מהמקרים התהליך הנפשי לא עוקב אחרי השיפור התזונתי והפיזי.אבל זה לא אומר שהוא בלתי ניתן לשינוי,אלא שצריך לעבור עוד דרך וטיפול כדי לאפשר גם את ההחלמה מההיבט הזה.
    אני אשמח אם תקחי חלק פעיל בפורום הזה,אבל אכבד אם נכון לך יותר להיות "רק" קוראת סבילה.
    כך או כך,שולחת לך כוחות להמשך הדרך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום