מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הייjust_dance15/08/2007
לא , לא נעלמתי , אני חיה ונושמת:)
אממ.. טוב ,קודם כל תגובות לכמה דברים-
לבלונדי וכל שאר בעלות הוירוסים/צרבות/בחילות/אינסומניה תרגישו טוב!
כרונית- צדקת בכל מילה שכתבת... אני פרפקציוניסטית חסרת טענה בכל מה שקשור אלי אם זה גוף, מחול (המושג רקדנית מתאבדת ממש נותר עבורי) ולימודים (בגרות פסיכו וכו'). ממש הרגשתי כאילו את מכירה אותי...
רורי- כל הכבוד על האומץ לפנות לטיפול. אני ממש מעריצה אותך על הצעד הזה..
אני כרגיל בבית חורשת.... השבוע היה די מבאס מבחינת לימודים- תוצאות בחינה שאני לא ממש מרוצה מהן (דווקא אחלה ציון אבל עדיין..)
נושאים שלמדנו השבוע שאני לא יכולה לסבול (איכסההה שמישהו יעיף ת'גרפים האלה ממני! ),ובכלל מן הרגשת ייאוש מהעניין הזה... בכל זאת אחרי 3 פעמים נוראאא קשה למצוא מוטיבציה.
חוצמזה בזכות המדריכים המדהימים של קידום ששמים ת'מזגן בכיתות על מינוס20 מעלות אני גם מצוננת... קצת קשה להתרכז עם אף סתום וכאבי ראש כל היום... כבר בשיעור הראשון המדריך הודיע לנו בשמחה ש"סוודרים זה לא רק לחורף" ולמרות מיטב מאמצינו להתגונן מפני הצינה בערך חצי מהבנות בכיתה מצוננות... briliant ... צריך לשנות את השם של הקורס הזה ל"קידום לך תדפוק את הראש בקיר" ... אבל כמובן שהכל מתגמד בשביל המטרה הנעלה של להשתעבד ללימודים ב-12 השנים הקרובות ואח"כ להמשיך לעבוד בשעות מטורפות ותמורת משכורת לא כזאת מדהימה... למה לעזאזל כל כך הרבה אנשים רוצים את זה?????
ולסיום עניין האוכל- בימים האחרונים פשוט הכרחתי את עצמי, לגמרי נגד רצוני , לאכול , גם אם לא הייתי רעבה.. אין לי מושג מה אני חושבת על זה וגם אין לי זמן/כוח לחשוב על כל הנושא...
בקיצור כפי שאתן רואות אני במצב רוח עליז במיוחד, ונראה לי שמחר המדריך היקר שלי הולך להכיר את הצד ההיסטרי שבי...
ובנימה אופטימית זו- לילה טוב לכן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אופסי..
just_dance15/08/2007הכוונה כמובן למה ששלי כתבה לי!
אלף סליחות!
זה מה שקורה כשלומדים מצאת החמה ועד צאת הנשמה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יקירתי,
קרן אור15/08/2007שמחתי לשמוע ממך,כבר התחלתי לדאוג(רורי אמרה פולנייה)
אני מקווה שתגמרי כבר עם הלימודים בהצלחה במבחן.ואגב,לגבי הקור תתחילי להתרגל,ככה זה גם בבי"ח יש שם קור אני רועדת רק מהמחשבה איך אפשר לתפקד בקור כזה..כמובן שאני מעדיפה אותו עפ"נ החום ששורר בחוץ..
שמחה לשמוע שאת בסדר עם האוכל.
בכל מקרה אשמח לשמוע ממך קצת יותר
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום מתוקה!
שלי15/08/2007אין צורך להתנצל כמובן, יש לי הרגשה שכרונית היתה עשויה לכתוב לך את אותן המילים ממש...
את יודעת, פרפקציוניזם והפרעות אכילה הולכות יד ביד. גם ריקוד נתפס כטריגר, בעיקר חינוך למחול קלאסי, וגם אני התחלתי ממש שם.
מסתבר שלמרות שכל אחת מאיתנו הגיעה מרקע שונה, יש קווים מקבילים רבים ולכן יחסית קל לנו להבין זו את זו.
אני מעריצה אותך על המאמצים, גם בלימודים וגם המאמץ לאכול כמו שצריך, למרות שאף אחד לא מפקח עלייך כרגע ואת יכולה להשתולל לך שם בבית ולהרעיב את עצמך.
בבקשה תזכרי - המוח זקוק גם הוא למזון, לכל מיני סוגים של מזון. זה זמן רע מאד לקיצוצים. והוא זקוק גם לשינה, כמובן.
אני בטוחה שתעברי את המבחן בהצלחה מרובה, אך את חייבת גם לחשוב על מה יהיה אחריו וצריכה לשמור על עצמך בריאה.
ומניסיון אישי - מה שהחל כפרפקציוניזם קיצוני המשיך למחלה, ומשם, אחרי כמה שנים, יכולות הריכוז שלי פחתו ובעיקר היכולת לקבל החלטות ולעמוד בהן.
איני מנסה להפחיד אותך, כלל וכלל לא. רק לשתף בניסיוני המר ולתאר בפנייך את אחת הדרכים בהן הפרעת אכילה משנה את מסלול חייך.
אני מאד שמחה שאת כאן, משתפת אותנו בהתמודדות היומיומית שלך ומאד מקווה שנוכל לעזור.
וזהו, כאן נסיים להלילה.
לכי לישון מוקדם יקירה, תאגרי כוחות ליום חדש ותמשיכי לכתוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולגבי המזגן...
שלי15/08/2007היתה לי מרצה באוניברסיטה שבשיעור הראשון הודיעה שהיא מתכוונת להפעיל את המזגן על הטמפרטורה המינימלית בכל שיעור, ושמצידה שכל האנורקסיות הבכייניות יבואו עם מעיל וכובע צמר.
חוסר טקט יוצא דופן..
פעם בשבוע בערך אני נאלצת להשתמש בשירותי רכבת ישראל וכדי להמנע מדלקת ראות יש לי גרביים וסוודר בתיק באופן קבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוי ברכבות זה נורא!
just_dance15/08/2007אני נוסעת מי-ם לת"א 2-3 פעמים בשבוע ופשוט קפוא שם!
אגב- אם את נוסעת ברכבות קומותיים הרבה יותר נעים שם, למעלה אמנם יש נוף אבל שם עוד יותר קר מבקידום...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבדוק זאת בנסיעה הבא! לילה טוב!
שלי15/08/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה:-)
אני16/08/2007
גם אם אני מזדהה עם כל מילה ששלי כתבה לך (ואני מזדהה!), עדיין הקרדיט הוא שלה והוא מגיע לה בצדק רב!
טליו'ש, תשמרי על עצמך ואל תהרגי את עצמך בלימודים. אני שמחה לראות כאן מצב רוח טוב... אני חושבת שזה נפלא שאת אוכלת בכוח ובאי רצון במקום "לנצל את ההזדמנות" ולשחרר את הרסן בכל מה שנוגע להפרעה/ות. אני מניחה שגם חוסר הרצון לאכול נובע גם מתחושת לחץ הולכת וגוברת בגלל הלימודים.
בעניין המיזוג - אני מזדהה אתכן לגמרי! אני תמיד סובלת מהמיזוג בעבודה, ואני משאירה לי שם על משענת הכסא שלי סוודר דרך קבע. אחרת - אני אהפוך לכחולה-סגולה תוך שעה-שעתיים בלי שום בעיה! הם לא נורמלים איך שהם מקפיאים שם. אפילו הפריזר אצלי בבית פחות קפוא מאצלם... אנשים משוגעים...
שלי חמודה - אני עונה לך פה: לא, את לא מעורערת בכלל, לפחות לא יותר מאתנו... כל מי שנפל לה"א מכיר את כל התחושות המעיקות הללו ואת כל המחשבות הטורדניות שתוקפות ולא נותנות מנוח. תמשיכי לכתוב ולשתף. יש הרבה אופטימיות ונקודות אור במסלול שלך ואני אשמח להמשיך ללוות אותך בדרך החוצה מן ההפרעה.
לילה טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

