מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרן אור מקסימה!אני16/08/2007
לילה טוב לך! מה שלומך? צר לי לשמוע על התאונה שעברת. מסכנה שלי, זה בטח היה נורא-נורא מפחיד! תודה לאל שזה נגמר ככה ולא יותר גרוע. אני מקווה שהפציעות שלך יחלימו בסופו של דבר גם אם זה ייקח קצת זמן. לגבי המיגרנות - לדעתי כדאי לך ליטול כדורים מיוחדים להתקפים, כי אם את יכולה למנוע מעצמך את כל הסבל של הכאבים, הבחילות וההקאות - אז למה לא? אני מבינה אותך, גם אני מטבעי מעדיפה להימנע מנטילת כדורים באופן כללי, אבל לדעתי יש מקרים שזה ממש הכרחי והמקרה שלך הוא מקרה כזה כי מיגרנה היא באמת דבר זוועתי וסבל איום ונורא. כדאי לך להילחם בזה בכל דרך. לגבי האלרגיות והתפרחת - האם ניסית לבדוק דרכים אלטרנטיביות כדי להיפטר מזה? (האם יש בכלל פתרונות אלטרנטיביים? אני מניחה שזאת צריכה להיות השאלה הראשונה...).
הצחיקה אותי טליו'ש כאשר קיבצה בראש הודעתה את כל החוליים שהוזכרו בפורום הטרי מאד הזה... אז מה היה לנו? אינסומניה, אלרגיה, מיגרנה, בחילות, צרבות וכו' וכו' וכו', אבל זה לא מפליא אותי כי לכולם יש בעיות ובל נשכח שהפרעות אכילה כרוניות גוררות אחריהן בעיות רפואיות נוספות כ"בונוס"...
וה"בונוס" שלי, בין היתר, הוא הפרעת ריכוז. לכן לא התפלאתי כאשר קראתי את דבריה של רורי. אמנם טרם אובחנתי באופן רשמי, אך אני את עצמי כבר אבחנתי. וההפרעה הזאת בפירוש נגרמה לי מהה"א שלי, כי לפני כן לא היתה לי כל בעיה. זה מאד מרגיז אותי הקטע הזה...
יקירתי, אני מקווה שאת בקו הבריאות ושממש עכשיו את בחלום השביעי או השמיני שלך. אשמח להתעדכן אודותייך. ובינתיים - שיהיה לך לילה טוב ויום נפלא מחר!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב כרונית יקרה!!
קרן אור16/08/2007אני בסדר,צנחתי אתמול למיטה מעייפות מוקדם.לפני שאני מתחילה את היום המטורף של היום,אמרתי שאכנס לראות את העירונות שהיתה כאן בלילה האחרון..
לגבי האלרגיות-אני לוקחת תוספים טבעיים,רק התחלתי עכשיו אז זה יקח זמן כי הבסיס של זה זה איזון.(כבר 6 שנים לא היה לי אלרגיות כאלו לכן לא טיפלתי)
לגביי המיגרנות התדירות שלהם הולכת ויורדת-אחרי התאונה שהיו לי התקפים כמה פעמים בשבוע,עכשיו זה פעם בחודש-חודשיים,ואני פשוט נכנזסת למיטה לוקחת אדוויל ובסוף זה עובר איכשהו.אבל תודה על הדאגה.
את בטח ברגעים אלו גוררת את עצמך מהמיטה-מתי בכלל את מתחילה לעבוד??בכל אופן יקירתי מאחלת לך בוקר קסום ונפגש בערב שוב.
לפי מה שאתן מתארות יכול להיות שגם לי יש בעיות ריכוז,מעולם לא קראתי ספר בי"ס שלם,אין לי סבלנות ואני מתחילה להתרוצץ אחרי חצי שעה.לכן אני מעריכה את טליוש שישבת וחורשת,לי אין את היכולת הזאת,ומזלי שהקליטה שלי היא מהירה,כך שלמרות שלא הייתי בכיתה סיימתי עם בגרויות טובות....אבל כאמור כל דבר אפשר לנווט לאפיקים חיוביים וזה מתמתן..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

