מאיה מדהימה!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מאיה מדהימה!!!
    נטע
    12/05/2009

    הי!!!!!!! מזל טוב לחתונה המתקרבת איזו הפתעה:-)
    איך אני שמחה בשבילך,,, אין לך מושג!!!!
    היית כ"כ חסרה לנו........
    מתוקה. אני מצטערת לשמוע שהתאשפזת חמודה בטח היית נורא בלחץ בגלל הכל ביחד... אך שמחה שטיפלו בך טוב ושיש לך מטפלת מסורה והעיקר אהובך שהוא ילך איתך בדרכך לאורך כל הדרך....
    ומה חדש אצלך עוד? איך כרגע את מרגישה???
    אני כ"כ דואגת לך נשמה.
    ומאחלת לך המון המון פוליייים של מזל טוב ושאני מאושרת שאת מתחתנת ובטוחה שיש לך את כל הכוחות לזה!!!
    אוהבתאותך. ותזהרי לא להעלם לנו יותר מידי אל תשאירי אותנו במתח!
    אוהבת
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מאיה מדהימה!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את מקסימה

    אורטל
    12/05/2009

    הי מתוקה,
    איזה הודעה מחממת ומשמחת...
    אני מנסה להסתכל על הצד החיובי של האישפוז ולהגיד שזה רק לטובה..
    לגוף היקר שלנו יש נטייה להזהיר אותנו לפני...
    אין הרבה חדש, חוץ מזה שאני עמוסה במבחנים ובהרבה בלאגן מסביב..
    מבטיחה לא להיעלם ככה.. :-)
    ומה איתך? מה שלומך? איך הימים עוברים עלייך? מה חדש?
    אוהבת ומחכה לתשובה
    מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום