שירן מתוקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שירן מתוקה
    אורטל
    13/05/2009

    בוקר טוב יקרה,
    קראתי את האשכול שלך על השקילה ואני רוצה להגיד לך כל הכבוד!! אני ממש גאה!! זה נכון, אנשים "נורמלים", שאינם סובלים מהפרעות אכילה אינם נשקלים לעיתים כ"כ קרובות.. לדעתי בכל אופן.. גם אצלי היתה תקופה שלא נשקלתי ואין ספק שזה הקל מאוד עלי ועל האכילה עצמה.
    את גיבורה אמיתית ואני מחזיקה ממך!!
    מה שלומך היום? איך המצב רוח?
    שולחת לך חיבוק ונשיקה ושיהיה לך יום מדהים!!
    באהבה מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שירן מתוקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאיה יקרה

    שירן
    14/05/2009

    תודה על החיזוקים יקרה, זה מאוד מעודד לקרוא!!
    לצערי המצב רוח ממשיך להיות לא טוב..אני מרגישה כזאת חסרת אנרגיה..עצובה כל הזמן, ובעיקר מיואשת.
    אני מייחלת שהתרופה הנוכחית כבר תשפיע, אני אמורה לחכות עוד שבוע וחצי איתה.. ואם לא אז ייאלצו להחליף לי לתרופה אחרת ואני חושבת שאסרב.
    כי איני מוכנה לעלות יותר במשקל, זה כבר גרם לי טראומה רצינית כל העליות האלה..
    אני לא רואה את התועלת בלקחת תרופה שבתחילה תגרום לי להרגיש טוב וברגע שאגלה שעליתי בגללה, זה רק יגרום לתסמיני המחלה שלי לשוב ואני אחזור אחורה..
    הגיוני לא? =/

    מה איתך יקרה? איך מתקדמות ההכנות לחתונה?

    שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שין מתוקה

    אורטל
    15/05/2009

    הי,
    רק עכשיו ראיתי את התגובה שלך..
    אני מאוד מקווה שהכדורים החדשים יעזרו לך. בסך הכל אני כ"כ מבינה מה את עוברת עם הכדורים והעלייה במשקל.. שירן יקירה, אל תאבדי תקווה!! הכי קל להרים ידיים ולהגיד נכנעת.. תהיי חזקה, גם אם יחליפו לך את את הכדורים תנסי שוב.. אני יודעת שזה קל להגיד וקשה לבצע, גם אני במקום הזה, אבל זה חשוב לנו כדי שנצליח להחזיר את החיים שלנו לעצמנו ולחיות!!
    מה שלומך הבוקר?
    שיהיה לך סופ"ש נעים
    באהבה מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום