למשפחתי האהובה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למשפחתי האהובה!
    קרן אור
    16/08/2007

    מצטערת שלא הייתי כאן קודם.נסעתי רחוק ופתאום בשעות הצהריים המוקדמות תקף אותי כאב גרון אכזרי מלווה בבחילות והקאות.מזלי שהייתי עם עוד מישהי בעבודה ונסענו חזרה.מאז אני במטיה עם חום כאבי ברכיים...בקיצור-חולה.
    רציתי להינס לפורום קודם אבל הייתי חלשה מידי.אני מקווה שעל כולכן עובר יום נעים ובריא.
    שלי יקרה-מולטי ויטמין נועד להשלים חוסריים תזונתיים ולהשלים מאגרים חסרים קשה לי להאמין שעם המחלה שלנו אנחנו אוכלות מה שהגוף באמת צריך,מכל אבות המזון.לכן לטעמי את יכולה לקחת,אבל תקני בנוזל(יש סדרה שוויצרית נפלאה והיא נספגת טוב,כי הבעיה עם כדור שצריך אנזים מסוים כדי לפרק את הכדור הגדול הזה..ועם כל בעיות העיכול שלך,עדיף לדאוג לספיגה בנוזל.
    הגוף לוקח את מה שצריך,ושאר העודפים מופרשים בשתן(צפי לשתן צהוב-כתום זה טבעי!ויטמיני B)

    כרונית יקרה מקווה שאצליח לפגוש אותך בערב.
    רוי אמיצה-אני מעריכה את הרצון העז שלך,אז נפלת פעם אחת אז מה?החוכמה היא תמיד לדעת לקום על שתי רגליים ולהמשיך.את רק בתחילת טיפול,ואת מרגישה נוח עם הצוות הטיפולי-וחשוב אגב שתראי למטפל מה שכתבת-זאת היתה השיטה שלי גם,כיוון שאם לא הייתי מקריאה לה את מה שכתבתי לא הייתי מצליחה לומר כלום,הכאב והדמעות היו חונקים אותי..

    טלושקה-אני מקווה שהלימודים שלך מתקדמים יפה ושאת לקראת סופם.

    אני הולכת לנוח כי קשה לי לכתוב יותר,אנסה להיכנס יותר מאוחר ולראות מה שלומכן,כי התגעגתי...
    המשך יום נעים
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למשפחתי האהובה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכנה שלי!

    שלי
    16/08/2007

    יותר מידי צרות לשבוע אחד... אולי התרופות לאלרגיה החלישו אותך? או שפשוט עבדת קשה מידי? מקווה שתוכלי לנוח היטב בסוף השבוע ולאגור כוחות.
    תודה רבה על התשובה בעניין הוויטמינים! כשישובו כוחותייך אשמח עם תכתבי לי את שם החברה, טיילתי השבוע במחלקת תוספי המזון בסופר פארם ולא זכור לי שראיתי משהו בנוזל.
    תרגישי טוב יקירה וקחי זמן לנוח, אל תדאגי לנו...
    שולחת לך חיבוקים חזקים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חושבת שנדבקת וירטואלית מבלונדי.

    רורי
    16/08/2007

    :)
    אין מה לעשות-במשפחה גם חולקים מחלות......:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רורי יקרה

    קרן אור
    16/08/2007

    אם זה היה עוזר הייתי לוקחת חלק מהקשיים שלכן כדי להקל,אבל בנתיים אני "מסתפקת" בחום..
    אוהבת קרן אור.מקווה שיהיה לך לילה קל היום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מותק...

    רורי
    16/08/2007

    אני מקווה שלך יהיה לילה קל...על שלי אני כבר לא בונה...עם הכמויות של השטויות שאני לקחתי היום אני מבלה את כל הלילה בטיולים....:)
    ח-ב-ל....מקווה שזה ללא יהיה מ-מ-ש גרוע......
    :)
    לילה מקסים אהובותי!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני דווקא כאן!

    שלי
    17/08/2007

    אך רק לרגע קט, אם לא ארדם בישיבה...
    שבתי מבילוי יום חמישי, היה נחמד אך מעייף.
    רורי יקרה, לא הספקתי לכתוב לך ואשלים זאת כראוי מחר.
    אך אל תתיאשי, ואל תשפטי את עצמך בחומרה רבה מידי. החזקת מעמד 3 ימים ובפעם הבאה תשרדי אפילו זמן רב יותר. אני בטוחה בזאת!
    העיקר שאת בטיפול, שיש לך עם מי לדבר וממי לבקש עזרה.
    מקווה שהכאבים נסבלים...
    לילה טוב מתוקה, כולי תקווה שתתעוררי ליום יפה וקל יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מסכימה לגמרי עם המשפט הזה!

    אני
    16/08/2007


    "עם המשפחה חולקים גם מחלות"... (מחלות מכל הסוגים - תני לי להוסיף...). זה כ"כ נכון, את לא יודעת עד כמה.

    לגבייך - אל תתני לנפילות לזרוק אותך לנקודת ההתחלה, אלא רק קצת אחורנית וזהו. תזכרי שעוד נכונו לך הרבה נפילות, וגם הרבה קימות - לא לשכוח את הפרט הזה בבקשה!! עם זאת, אל "תישעני" על העובדה הזאת כדי "להחליק" פה ושם. תמיד תילחמי בדחף הזה להקפיץ משלשלים, כי זה לא פתרון לשום דבר וזה סתם מסכן אותך ובאופן מיידי. ואל תשכחי גם שזה לא מרזה אותך בכלל. זה רק מייבש אותך ועלול לשבש לך איזון אלקטרוליטי חיוני. בקיצור - אין לך מזה שום תועלת, רק סכנה.

    שולחת לך חיזוקים וכוחות,

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום