קרן אור יקירה שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרן אור יקירה שלי
    אורטל
    14/05/2009

    הי,
    אני מצטערת לשמוע שנאלצת לעבור תהליך כ"כ כואב וקשה..
    אני מקווה שהיה בסדר ואני איתך!
    אני רוצה לספר לך שיש ימים שאני מרגישה מאוד מחוזקת, מרגישה כאילו ניצחתי כבר הכל ויש ימים שאני חלשה, שאין לי כוח לקום מהמיטה..
    היום היה לי יום עמוס ומטורף.. מהבוקר אני מתרוצצת מהעבודה ללימודים.. היום חתכתי מוקדם מהלימודים.. פשוט כבר לא היה לי כוח..
    בינתיים אני חוזרת ללימודים כי אין ברירה..
    תודה על החום שאת מעניקה לי..
    באהבה מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרן אור יקירה שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרה,

    קרן אור
    14/05/2009

    העליות והירידות שאת מספרת עליהם הן טיבעיות ומובנות בייחוד לאחר מה שעברת.
    אני שמחה שאת לומדת להקשיב לגוף שלך,ושחתכת מוקדם מהלימודים כי הרגשת לא בטוב.אספר לך שעקב מחלתי גם אני עזבתי לימודים שהיו חלום חיי.אבל כרגע עיקר המאמץ והמלחמה היא לחיות.כל השאר לא יברח ויחכה לנו כשנתחזק באמת.גם היום אני מזכירה לעצמי את זה לא מעט.

    נשיקות,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום