היי יקירותיי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי יקירותיי
    קרן אור
    17/08/2007

    בסוף לא שרדתי את היום,הזעקתי את בעלי כשהחום עבר שוב את ה-39 .ולא שלי הילדים שלי כ"כ שובבים שהם כל הזמן קופצים עליי..או שאת צריכה להפנות אותי לאותם נשים שיודעות לתפעל את הילדים דרך המיטה...בכל מקרה אמא שלי הגיעה תיקתקה מרק עוף(אין כמו אוכל ביתי כשחולים) אבל התמוטטתי.רופא הגיע ראה שהלחץ דם שלי גבוה והדופק מהיר,והחליט לא לקחת סיכון ולהפנות אותי לבי"ח.קיבלתי עירוי נוזלים,סוכר ואנטיביוטיקה...ויש לי מעקב חוזר ביום ראשון..בקיצור הסתבכתי כליל עם המחלה הזאת,אנשים שמכירים אותי יודעים שאם אני שוכבת במיטה זה אומר שאני ממש גמורה.
    וזה מתחבר אלייך כרונית יקרה,מכירה את החוסר מנוחה ,לעשות כל הזמן משהו כדי להספיק.הייתי ולצערי אני עדיין כזאת.הנקודה היא שזה מה שקורה כשלא נחים ומפרגנים מנוחה.כרונית,הדברים יחכו,תתמקדי בכל יום בכמה דברים מאוד חשובים לך,ואת השאר "תזניחי" לימים מרווחים יותר.
    אני כ"כ מבינה אותך בקטע הזה,הכל אצלי מאוד מתותק,אבל עם השנים אני לומדת להרפות מעט..כנראה שאני צריכה להרפות יותר..
    טוב יקירותיי אני חוזרת למיטה כי הראש שלי כואב והחום מתחיל לטפס.
    אוהבת את כולכן ומאחלת לכן סופשבוע של מנוחה ובילוי עם חברים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי יקירותיי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי...

    אני
    18/08/2007


    מה שלומך?? אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב ושאת נחה הרבה. לא יודעת, זה לא נשמע לי כמו דלקת בגרון. כשהיית במיון לא לקחו לך בדיקות פרטניות? האם לא רצו לאשפזך? או שאת לא רצית? מתוקה, תרגישי טוב ותשמרי על עצמך! את צריכה להיות חזקה בשביל כולם, אבל קודם כל בשביל עצמך. יכול להיות שהלחצת את עצמך יותר מדי עד שגופך החליט לצאת ל"הפסקה כפויה" בלית ברירה? (כמו שקורה אצלי?).

    כן, להרפות יותר זו עצה טובה עבור כולנו, אך מה לעשות שאני עצבנית ולחוצה ולא יכולה להירגע? נו, איך אומרים? "לנוח אני אנוח כבר בקבר" או משהו בסגנון (ולא, אני לא פולניה במוצאי). בקיצור, יש הרבה מה לעשות והזמן דוחק, אבל צריך גם לשמור על עצמנו. צריך לחפש אחר האיזון. נקווה שנמצא אותו מתישהו...

    לילה טוב ותעדכני כשתוכלי.

    דואגת לך!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי אוי...

    שלי
    18/08/2007

    קרן אור יקרה, אני ממש דואגת לך!
    מקווה שמצבך השתפר הלילה ושיש לך תמיכה משפחתית מלאה, כך שלא תצטרכי לקום מהמיטה היום. נשמע שקבלת כמויות עצומות של אנטיביוטיקה, הן וודאי יחסלו את המחלה אך אל תשכחי כמה החומר הזה מחליש את שאר מערכות הגוף, את בטח יודעת זאת טוב יותר מכולנו.
    אצלי טיפול קצר באנטיביוטיקה שגרתית מעורר מייד סדרה של תקלות אחרות ותשישות. אז בבקשה תקפידי לנוח ולאכול היטב, ככל שאפשר.
    כנראה שאצלכן, קרן אור וכרונית יקרות, הפרפקציוניזם לא נחלש כלל בעקבות המחלה, אלא לבש צורה אחרת... והצורך "לתקתק" הכל ולא לאפשר לגוף ולנפש מנוחה סדירה, או לפחות הפוגה פה ושם, מזיק גם הוא.
    מאחלת לך החלמה מהירה וכמה שפחות סבל וכאבים ושולחת חיבוקים חמים!
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום