מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היי יקירותייקרן אור17/08/2007
בסוף לא שרדתי את היום,הזעקתי את בעלי כשהחום עבר שוב את ה-39 .ולא שלי הילדים שלי כ"כ שובבים שהם כל הזמן קופצים עליי..או שאת צריכה להפנות אותי לאותם נשים שיודעות לתפעל את הילדים דרך המיטה...בכל מקרה אמא שלי הגיעה תיקתקה מרק עוף(אין כמו אוכל ביתי כשחולים) אבל התמוטטתי.רופא הגיע ראה שהלחץ דם שלי גבוה והדופק מהיר,והחליט לא לקחת סיכון ולהפנות אותי לבי"ח.קיבלתי עירוי נוזלים,סוכר ואנטיביוטיקה...ויש לי מעקב חוזר ביום ראשון..בקיצור הסתבכתי כליל עם המחלה הזאת,אנשים שמכירים אותי יודעים שאם אני שוכבת במיטה זה אומר שאני ממש גמורה.
וזה מתחבר אלייך כרונית יקרה,מכירה את החוסר מנוחה ,לעשות כל הזמן משהו כדי להספיק.הייתי ולצערי אני עדיין כזאת.הנקודה היא שזה מה שקורה כשלא נחים ומפרגנים מנוחה.כרונית,הדברים יחכו,תתמקדי בכל יום בכמה דברים מאוד חשובים לך,ואת השאר "תזניחי" לימים מרווחים יותר.
אני כ"כ מבינה אותך בקטע הזה,הכל אצלי מאוד מתותק,אבל עם השנים אני לומדת להרפות מעט..כנראה שאני צריכה להרפות יותר..
טוב יקירותיי אני חוזרת למיטה כי הראש שלי כואב והחום מתחיל לטפס.
אוהבת את כולכן ומאחלת לכן סופשבוע של מנוחה ובילוי עם חברים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוי...
אני18/08/2007
מה שלומך?? אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב ושאת נחה הרבה. לא יודעת, זה לא נשמע לי כמו דלקת בגרון. כשהיית במיון לא לקחו לך בדיקות פרטניות? האם לא רצו לאשפזך? או שאת לא רצית? מתוקה, תרגישי טוב ותשמרי על עצמך! את צריכה להיות חזקה בשביל כולם, אבל קודם כל בשביל עצמך. יכול להיות שהלחצת את עצמך יותר מדי עד שגופך החליט לצאת ל"הפסקה כפויה" בלית ברירה? (כמו שקורה אצלי?).
כן, להרפות יותר זו עצה טובה עבור כולנו, אך מה לעשות שאני עצבנית ולחוצה ולא יכולה להירגע? נו, איך אומרים? "לנוח אני אנוח כבר בקבר" או משהו בסגנון (ולא, אני לא פולניה במוצאי). בקיצור, יש הרבה מה לעשות והזמן דוחק, אבל צריך גם לשמור על עצמנו. צריך לחפש אחר האיזון. נקווה שנמצא אותו מתישהו...
לילה טוב ותעדכני כשתוכלי.
דואגת לך!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוי אוי...
שלי18/08/2007קרן אור יקרה, אני ממש דואגת לך!
מקווה שמצבך השתפר הלילה ושיש לך תמיכה משפחתית מלאה, כך שלא תצטרכי לקום מהמיטה היום. נשמע שקבלת כמויות עצומות של אנטיביוטיקה, הן וודאי יחסלו את המחלה אך אל תשכחי כמה החומר הזה מחליש את שאר מערכות הגוף, את בטח יודעת זאת טוב יותר מכולנו.
אצלי טיפול קצר באנטיביוטיקה שגרתית מעורר מייד סדרה של תקלות אחרות ותשישות. אז בבקשה תקפידי לנוח ולאכול היטב, ככל שאפשר.
כנראה שאצלכן, קרן אור וכרונית יקרות, הפרפקציוניזם לא נחלש כלל בעקבות המחלה, אלא לבש צורה אחרת... והצורך "לתקתק" הכל ולא לאפשר לגוף ולנפש מנוחה סדירה, או לפחות הפוגה פה ושם, מזיק גם הוא.
מאחלת לך החלמה מהירה וכמה שפחות סבל וכאבים ושולחת חיבוקים חמים!
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

