היי בנות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי בנות
    ליאל
    17/08/2007

    מה שולומכן ?
    רציתי לשתף אתכן בכך שאני ממש שמחה היום השביעי ללא הקאות וזה כלכך עושה לי טוב אתן זוכרות שרשמתי שבוע שעבר כמה אני מדוכאת מכך שהקאתי 4 פעמים
    רציתי לספר קצת כמה עברתי בגלל הבולימיה איך הגעתי אליה ואיך עזרתי לעצמי והגעתי למצב הרבה יותר נסבל שגם ממנו אני אשמח להגמל ,המטרה שלי היא שבנות יקראו את זה וזה יוריד להן את כל החשק להגיע להפרעות ,אכילה ,אז ככה תחילה הייתי אנורקסית ירדתי במשקל הייתי בהיי ,בראש השנה החלטתי לא לאכול כלום כדי שבערב אני אוכל עם כולם לפחות תפוח בדבש אך מהפחד להשמין גם את זה לא אכלתי ,למחורת הרגשתי משום מה ממש רזה והרגשתי חלשה חיוורת ושכל העצמות שלי בחוץ אז החלטתי לאפשר לעצמי לאכול דבר אחד משמין וקטן כדי שיגיע לי קצת סוכר למוח ,אני זוכרת איך שנגסתי בטעמי ואמרתי לעצמי מה את עושה משוגעת זה ממש משמין ,אכלתי את זה ועוד אחד ואז נכנסתי לשרותים כדי להקיא ולא הצלחתי ואז נזכרתי שכשאוכלים קצת יותר מדי הרבה יותר קל להקיא אז פשוט אכלתי ואכלתי ואז שוב נסיתי להקיא ולא ממש הצלחתי ,לקח לי הרבה זמן וכוחות עד שהקאתי אני זוכרת שנכנסתי לדכאן ולא הבנתי מה עובר עלי למה אני עושה אתזה לעצמי אך תוך חודש בערך הכתי כבר לבולימית רצינית שמקיאה פעם ביום וזה הגיעה אפילו ל-3 פעמים ביום ,אני לא אשכח כמה כוחות בזבזתי על הבולימיה ,הייתי תלמידה חרוצה ואני מאמינה שיכולתי להשיג יותר אם לא הייתי מתעסקת בכל זה ,לא נהניתי תקופת התיכון פחדתי לצאת עם חברות תמיד המצתי תרוצים ,הייתי עושה לעצמי בושות באיך שהייתי אוכלת ורק האוכל היה אכפת לי ,הייתי גומרת את כל האוכל בבית היו פוגעם בי לא מבינים אותי מתוסכלים שתמיד אין אוכל בבית ואני כמובן סבלתי מכל הכיוונים ,מכך שהייתי מקיאה וזה היה סוחט אותי ומכך שכולם צועקיםעלי שאני מסיימת את כל האוכל בבית ועוד הוא היה הולך לשרותים ,הייתי מבזבזת הרבה כספים על האוכל הרבה זמן בהתעסקות באכילה כבר התחילו לרוץ שמועות בשכונה שאני אוכלת כמו חזירה ואני רזה אז בטוח שאני מקיאה וזה נכון ,נפעתי מהרבה אנשים ועל דברים נכונים שהם אמרו ,בימים שאני נזכרת בתקופה הזו פשוט זולגות לי דמעות ,הייתי בוכה בלילות למה זהו מר גורלי למה מגיע לי לסבול את זה לא הייתי מסוגלת לעצור את הדחף הזה לא הייתי יכולה להחזיק במקום עבודה שמא יתקוף אותי בלמוס ואז אצטרך להתעסק רק בו ,יום אחד אחרי שכבר לא יכולתי ישבתי והחלטתי לכתוב לעצמי תוכנית הבראה ,אמרתי אני בחוה כל כך שאפתנית ממוצא של מעל מאה רוצה להיות פסיכולוגית וכו" איך אני מאפשרת לעצמי לפול לבור כזה ואז החלטתי שלזמן הקרוב אני יקיא לפחות פעם אחת ביום ואז פעם ביומים וכן הלאה עשיתי לעצמי כל מיני הגבלות כאלה כי הבנתי שעבורי הבולימיה זה סוג של התפרקות וניקוי ראש [אני לא משתמשת במשלשלים למזלי]כיום אני עומדת במצב שאני מקיאה פעם בשבוע שבועיים שגם זה כמובן לא טוב ואני עובדת על זה ,יש לי יומנים שאותם אני שומרת רשמיתי בהם לכל אורך התקופה המ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי בנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ליאל!

    אני
    18/08/2007


    לילה טוב לך... וואו, הסיפור שלך עצוב, אבל לצערנו די נפוץ. בד"כ בולמיה מתפתחת לאחר אנורקסיה, למרות שלא תמיד. אני שמעתי כ"כ הרבה סיפורים, ותמיד אני משתאה עד כמה קל ליפול למטה ולהתדרדר לתהום. כ"כ מהר נופלים למטה, זה מדהים... חבל שלטפס בחזרה למעלה זה כ"כ קשה ולפעמים אף בלתי אפשרי... מכל מקום, שמחתי לשמוע שאת מציינת היום שבעה ימים ללא הקאות! כל הכבוד לך והלוואי וכך יימשך.

    לילה טוב ושבת שלום!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום