בוקר טוב בנות ישראל!!!!!!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב בנות ישראל!!!!!!!!!!!!!
    בלונדי
    18/08/2007

    מה שלומכן בבוקר שבת זה?
    אני מקווה שהכל בסדר.

    קרן אור- אני ממש דואגת לך עם כל החולי הזה. שוב היית באשפוז? אוף יקירה, אני כל כך מקווה שזה יעבור כבר!!!

    תודה על הדברים הנחמדים שכתבתן לי.
    היום יום חדש והכל בסדר.
    אתמול הייתה נפילה חד פעמית ואין לי שום כוונות להמשיך זאת.
    אני יודעת שזה לא משרת כלום, אבל זו הבולימיה, וזה מה שהיא עושה, בזמנים שהכי קשה להתמודד עם החיים....
    הכל בסדר, אני לא מבואסת או עצובה. היה ונגמר.

    אכן, לא קל לי בימים אלו, ואני מנסה להיות חזקה...
    לעזור מפה כמיטב יכולתי.

    אני מקווה שכולכן מבלות שבת נעימה ולא חולנית יותר מידי.
    ואני לבטח אהיה פה, אשמח לשמוע מכן...

    יום נפלא וקריר.
    נשיקות.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי יקרה

    שלי
    18/08/2007

    עצוב לי שעוברת עלייך תקופה קשה, מקווה שהכל ייפתר או ישתפר בקרוב. הגישה שלך לנפילה הקטנה נפלאה בעיני - לא נורא, קרה, נמשיך הלאה במאמצים. אני עדיין כל כך מפחדת שנפילה אחת תוביל אותי אלף צעדים אחורה. כל הזמן "על המשמר", מעייף מאד.
    מקווה שמלבד זאת עובר עלייך סוף שבוע נעים. האוויר הקריר וודאי מסייע לשיפור מצב רוחך.
    כבר הבנתי שאינך חובבת פעילות גופנית, אך אני בכל זאת ממליצה בחום. כל סוג של פעילות, לאו דווקא משהו מחטב/מעצב/שורף קלוריות. עבורי, ספורט (רגוע ועדין יחסית) הוא הדבר היחיד שמאפשר לי לברוח קצת מעצמי, להתנתק מהמחשבות, מהלחצים והבעיות, מבלי להזיק לעצמי בשום צורה. ובאופן מוזר, מעולם לא התמכרתי לשום סוג של פעילות גופנית, כך שאפשר לומר שזה הדבר היחיד הבריא שאני מתמידה בו כבר כמה שנים. והליכות עם מוזיקה הן תמיד דבר נפלא ומרגיע! אז צאי לסיבוב!
    להתראות בקרוב, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה מקסימה!!!

    בלונדי
    18/08/2007

    את אכן מקסימה אמיתית.
    תודה.
    כן, אני יודעת כמה טוב עושה פעילות גופנית למוח, מספקת לו קצת סרוטונין וממריצה הכל, ובמיוחד טובה למערכת העיכול העצלה שלי.
    ואין כמו טיול בטבע, באוויר הקריר והיפה פה, את צודקת. אני משתדלת לעשות זאת, ולגבור על הפדלאות המאפיינת אותי.
    אני לא כל כך מרגישה טוב היום, פיזית. עייפה מאוד וחלשה. אבל אולי אצא עוד מעט קצת לנשון אוויר צח.
    כן, אין זכר לבולמוס של אתמול. ותאמיני לי, את תצליחי להיות חזקה ולא ליפול מבולמוס לבולמוס. את פשוט תיזכרי כמה זה נורא וכמה רע זה עושה לך, ולא תרצי להכנס לזה שוב. הריח, הטעם, הכאבים והחולשה שזה מביא...פשוט לא עושה חשק לשוב לזה.
    מקווה שיש לך יום נעים.
    נשיקות יקירה.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, שלי!

    אני
    18/08/2007


    איך עברה עלייך השבת? מקווה שרק בנעימים ובחיוביים... לגבי קורות האתמול - לדעתי לא נורא בכלל שלקחת "קל-בטן". בסך הכל הרגשת רע וזה הקל עלייך, והכי חשוב - זה הרחיק ממך את אופציית ההקאה שזה כשלעצמו מספיק במצבך. אל תשכחי שאת די "טריה" בגמילה מהקאות שהן הפתרון הכי קל וזמין, ובואי נאמר שכל מה שירחיק ממך את הסכנה הזו בשלב זה יהיה מבורך.

    עצות? כשאני מרגישה שהגזמתי אני שותה קפה (נס קפה, יותר נכון) ולפעמים יוצאת החוצה לסיבוב קליל, סתם כדי לשאוף אוויר "צח" (אי אפשר לדבר על אוויר צח כשאת גרה בעיר) ו"להוריד" את האוכל. האמת היא שהיום זה לא קורה לי הרבה כי אני מאד קשובה לתגובות של הגוף שלי. וגם את, עם הזמן, תרגישי מתי את צריכה לעצור, ואכן תעצרי שם. הכל עניין של תרגול ולמידה מחדש.

    שבוע טוב מתוקה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע טוב, בלונדי!

    אני
    18/08/2007


    מה שלומך בלילו של יום? רווח לי לקרוא שעבר עלייך יום רגוע יותר. הצדק אתך - הבולמיה היא נוראית וצריך הרבה כוחות כדי להילחם בה. ויש בך הכוחות האלה! גם אם יש נפילות - לא התהפך העולם, ולמחרת קמים וממשיכים הלאה כאילו לא קרה דבר. וחוץ מזה, אני מקווה שהעניינים הבוערים בארץ יסתדרו על הצד הטוב ביותר כמה שיותר מהר ושתחזרי לשגרה רגועה יותר.

    אגב, דיברתן למטה על ספרים. אשמח לקבל המלצות על ספרים טובים, אבל בחייאת - רק בעברית...

    מתוקה, אני מאחלת לך לילה טוב ושבוע מאיר!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית יקירה

    בלונדי
    19/08/2007

    לילה טוב לך ציפור לילית.
    איפה את? טוב אני מקווה שכבר ישנה מזמן.
    אני בסדר גמור.
    היום הרגשתי חלשה ועייפה משום מה...אז רבצתי לי במיטה עם הספר ואפילו צפינו כעת בסרט. ואני ממש שונאת סרטים!!!
    אז היה יום רגוע של מנוחה.
    לגבי העניינים בארץ- כלום לא הולך להסתדר בקרוב ואני מנסה לחזור לשגרה שלי ולדאוג כמה שפחות. הרי אין הרבה לעשות מכאן.
    כן דיברנו על ספרים... אני חולת ספרים. לא יכולה לחיות בלעדיהם.
    אז דבר ראשון, אם את אוהבת בעלי חיים, אני ממליצה בחום על הספר "מארלי ואני". קראתי אותו באנגלית, אך ראיתי שהוא תורגם גם לעברית. זהו ספר מקסים וחמוד, חובה לכל אוהבי הכלבים.
    ואם לא... אני אנסה לחשוב על אילו ספרים טובים אני יכולה להמליץ לך. רוב הספרים שלי נשארו בארץ, ויש ביניהם ספרים מאוד טובים.
    אה, נזכרתי בספר טוב. הוא נקרא "אל תזוזי". לא זוכרת את שם הסופר.
    אני אנסה להזכר בעוד.. אבל כמובן שטעם וריח משתנים אצל כל אדם, ולכן אני לא בטוחה שיש לנו אותו טעם בספרים.
    בכל מקרה נסי לחפש באינטרנט על הספרים שאמרתי ותראי אם הם נראים לך...
    איך הייתה השבת שלך?
    אני מקווה שעברה בשלום והכל בסדר איתך.
    אני אעבור כעת על האי מיילים שלי ואלך לכיוון חדר השינה, לקרוא בספר המרתק שלי ולהירדם לאט לאט...
    שיהיה לך לילה טוב וחלומות פז.
    נשיקות.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום