הי קרן אור שירן תקווה ומאיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הי קרן אור שירן תקווה ומאיה
    נטע
    22/05/2009

    מה שלומכן יקרות???
    נסיתי לשלוח לכן הודעה לאחרונה אך לא הצלחתי:-(
    לצערי לא יכלתי לשלוח לכן הודעות כי לא נתנו לי מחשב... היתי בבית חולים. והיה קשה מאד מאד. גם פלאפון לא היה לי כל היום חוץ מכמה דקות ביום..
    אני עכשיו מרגישה יותר טוב יש לי הרבה ציפיות והרבה אכזבות. אני מאד רוצה להבריא אבל יש לי מחסומים שלא נותנים לי לעבור אותם ואני צריכה עוד להלחם הרבה עד שישבר הקרח. מה איתכן מתוקות?
    קרן אור-איך את מרגישה? מה מצבך??? דואגת לך מאד!
    שירן- איך בעבודה? יש חדש עם הקצבה מביטוח לאומי? ומה עם התרופה?יש שיפור?
    תקווה- איך עם בסתא? מתי היא חוזרת לאוסטרליה? איך הבגרויות???
    מאיה- איך ההכנות לחתונה? ואיך את מרגישה ככה?
    אוהבת אותכן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקירה,

    קרן אור
    22/05/2009

    נשמע שדווקא אני צריכה לדאוג לך יותר...אני מבינה שאושפזת,רוצה לספר מה קרה??
    מה שלא יהיה אני מקווה שהקושי והחוויה הלא נעימה שעברת בבי"ח(ותאמיני לי בתור אחת "שמבלה" שם לא מעט לאחרונה) יאירו את דרכך לתובנות חדשות ויקנו לך פרופורציות אחרות,כי אין דבר חשוב יותר מבריאות.ועד כמה וכמה שלא ספרה על הצג.זה לא שווה את זה.המחיר יקר מידי,תאמיני לי עברתי ואני עדיין עוברת את שתי הקצוות הלא הגיוניים הללו,ואני יודעת שבנקודה בה את נמצאת לפעמים נראה כי "לי זה לא יקרה" או "אני בשליטה".אז קחי את השליטה למקום הנכון והראוי לה-לדאגה לעצמך ולבריאותך ועשי כל שניתן(תוך כדי סיוע ממי שיושיט לך יד,ואני בטוחה שיש סביבך רבים כאלו גם אם זה לא כ"כ נראה לך כרגע) כדי לגרום לנטע להכיר כמה היא מושלמת בדיוק כפי שהיא.קבלי החלטה אמיצה ואמיתית לשבור את המחסומים והקרח הזה ולא לפחד להיות.כי הבריחה והפחד מעצמך קשים יותר.

    מקווה שאת בטוב,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקרה:

    תקווה
    22/05/2009

    באמת לא הבנתי לאן נעלמת והצטערתי לשמוע שאשפזו אותך.. מה קרה שהחליטו לאשפז אותך?
    אני מקווה שעכשיו את במצב יותר טוב ושהאשפוז הביא אותך לידי הבנה שלמרות כל הקושי יש רק דרך אחת לחיות- וזה להלחם בכל הכוח כדי להגיע למחר ולחיים שבאמת מגיעים לנו ובסוף אפילו להגיע לידי ההכרה שהמלחמה כבר לא כמו שהיתה פעם, ומה שפעם נחשב כקושי ענק הוא עכשיו פשוט חלק מדרך החיים..
    אני ממש מקווה שהמצב אצלך משתפר ותזכרי שאנחנו תמיד כאן בשבילך ושאני תמיד שמחה לשמוע מה קורה ואיך הולך..
    אני מקווה שמילים אלא ימצאו אותך רק בטוב..
    חושבת עליך תמיד, תקווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום