בוקר טוב מקסימות!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב מקסימות!!!
    בלונדי
    19/08/2007

    שלום יקירות.
    שביזות יום א' שם בארץ, נכון? אני מתארת לעצמי....
    ימי ראשון השנואים...
    טוב אז מה קורה?
    ראיתן באיזו שעה הייתי פה אתמול? והנה אני כבר על הרגליים, עם הקפה (רק כוס 1) של הבוקר, מוכנה לתקוף את היום הזה.
    יש לי הרבה עבודה היום: הרי כביסות שמחכים לי וכבר מתחננים להתכבס, בישולים והשלטת סדר בבלאגן השורר בביתנו הקט...
    אבל אני עצלה ואין בי כוחות עוד לזוז, אז בינתיים אני מזיזה את האצבעות על המקלדת... זה גם טוב!!! חחח

    קרן אור- אני כל כך שמחה לשמוע שירד כבר החום. מזל. ואני מבינה שאת עם אנטיביוטיקה והיא לא עושה לך טוב. הלוואי וזה כבר יעבור מהר. לא ראיתי לנכון לשלוח לך מיילים כבדים כאשר את במצב כזה, ות'אמת שגם לא היו בי כוחות אתמול. הרגשתי לא הכי טוב. אבל אני אשב היום ואכתוב לך יקירה.

    שלינקה- מתוקה. אני מזדהה עם "ריצוי 2 המשפחות" שכולל ארוחות מבושלות ומתובלות יתר על המידה, הגורמות לנו ל"ניסים ונפלאות" במערכת העיכול... חחח !! ורציתי לשאול אותך- מה זה "קל בטן"????? ואיך זה שמעולם לא שמעתי על הדבר הזה?? אנא פרטי נמקי והסבירי! תודה מקסימה. מקווה שההרגשה הרעה חלפה לה כלא הייתה ותוכלי "לתקוף" את השבוע הזה במלוא הכוח. אגב אני עדיין "חייבת" לך מייל. לא שכחתי.

    כרונית ינשופה שלי- שלום יקירה. אני מבינה שנרדמת מוקדם אמש. יופי. שמחה בשבילך. אני הלכתי לישון כמעט ב- 05:00 בבוקר. רציתי להגיד שהפרפקציוניזם גרם לי לדחות דברים כל חיי מחשש שלא אצליח "להוציא" מהם 100. אני מבינה אותך מאוד ונראה לי שכולן פה מבינות את העניין.. מקווה שתפרגני לעצמך קצת פחות פרפקציוניזם ויותר קבלה גם של מה שלא מושלם.

    טליוש- שמחה שנהנית מהלבד. אכן אין כמו להיות עצמאית. אני מכירה זאת מקרוב. אני מקווה שתמצאי דרך לשכור דירה או משהו כזה, ולתפוס קצת מרחק. הבנתי שאת ואימך לא מסתדרות.... בהצלחה.

    רורי- איפה את? הכל בסדר? תני סימן חיים....

    זהו יקירותיי. יום ארוך לפני. אני פוצחת בסדרת טלפונים לארץ כעת, לשאול מה קורה. ואני אהיה פה....
    שיהיה לכם יום מקסים ושיהיה לכולנו שבוע נפלא ואופטימי, ושכולן תבראנה במהרה, תהיינה חזקות ומחייכות!!!!!!

    נשיקות.
    מהבלונדה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב מקסימות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הו שלום יקירה!

    שלי
    19/08/2007

    ובוקר אור לך!
    בדיוק סיימתי עוד כוס קפה, רק השניה להיום. עד לאחרונה בשעה זו כבר הייתי בכוס הרביעית, עם רעד בידיים ובחילה קטלנית. צמצום הקפאין התגלה כברכה, אך בהחלט לא קל.
    מקווה שאת מרגישה טוב יותר הבוקר וטרודה פחות בבעיות שונות. אצלך עדיין סוף שבוע, נכון? נצלי אותו כראוי! לא רק בכביסה וסידור הבית.
    "קל בטן" הוא כדור ללא מרשם רופא למחושים שונים באזור הבטן. הוא אמור לסייע לכל מצב כמעט, כאבים, בחילה, שלשול, גזים. למרות שלל הפרעותיי עד לפני שנה לא סבלתי כמעט מכאבי בטן או שלשולים, כך שאני די חדשה בשימוש בו. לכאבים ונפיחות הוא עוזר די מהר.
    כאן אין חדש, הבטן קצת התבלגנה לי מכל ארוחות סוף השבוע והיום נעבוד על איזון מחדש. אולם, מצב רוחי השתפר מעט ואני מרגישה קצת יותר יציבה ומוסגלת להתמודדות עם אתגרי השבוע. אחד מהם הוא ארגון הפניה לבדיקות נוספות ומשם נראה איך ממשיכים הלאה.
    חייבת לשוב לעבודתי, שיהיה לך יום נעים וקל וכתבי בהמשך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מקסימה!!!

    בלונדי
    19/08/2007

    אכן עדיין סופ"ש, ודווקא היום כשאני רוצה לשלוח חבילות לארץ, הדואר סגור....ועדיין לא התרגלתי לתכנן את הדברים כך שיום ראשון הוא מושבת פה. לוקח זמן... לא נורא.
    שמחה שעברת את בלאגן הבטן.
    ממה מורכב ה"קל בטן"? מוצרים טבעיים? אשמח לשמוע עוד על כך.
    טוב הבטן מקרקרת לי ואני הולכת להכין לי מנה של יפה של ברנפלקס....
    טוב מתוקה, עבודה נעימה.
    ונשתמע.
    נשיקות.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    שלומית
    19/08/2007

    היי אני בהתקף נוראי של כאב ראש
    האם משהיא מכירה באיזור בצפון נוירלוג שמקבל במהרה כי יש לי תור רק לעוד שבוע וחצי ואני לא מפסיקה לבכות מכאב נוראי ואני לא רוצה להתאשפז שוב בפנימית עם כול המחלות ששם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטערת, לא מכירה

    שלי
    19/08/2007

    רופא מתאים, אך אם כל כך כואב לך אולי תגשי למיון בכל זאת?
    החלמה מהירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה אבל

    שלומית
    19/08/2007

    פעם שעבר שההיתי במיון עברתי סבל רב כי אושפזתי למשך שבועים
    ועברתי בדיקות נוראיות כמו LP שזה מוח עצם ועוד אין לי כוח לזה אבל הכאב נורא לקחתי כדור חזק מאוד שהיה אמור להעביר את הכאב אבל הוא רק הרגיע אותו מקווה שיעבור
    נמאססססססססססססס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלומית

    קרן אור
    19/08/2007

    יודעת מה זה לסבול ממיגרנות קשות,היו לי כאלו עקב מחלה בימים האחרונים ונדמה כי שום דבר לא עוזר...אני אנסה מחר לסדר לך תור אצל רופא בבי"ח בצפון רק תגידי לי איזה יותר קרוב לך-איזור חיפה או צפונה יותר זיו בצפת וכדו'.אני צריכה לדעת יותר פרטים על הבעיה,ומה יצא בבדיקות מוח העצם שעברת ומה הטיפול שהוצע לך.כי שלומית יקרה אין סיבה שתסבלי ממיגרנות,מיגרנות הם אות לגוף שמשהו לא תקין קורה,בין אם זה מתאונה(אגב כמה זמן חלף מאז??ואיך ואיפה בדיוק נפגעת??)ובין אם זה משהו שהתחיל עכשיו.אי אפשר להשלים עם הכאב אני כ"כ מבינה אותך ואני מקווה שהכדור שלקחת עימעם קצת את תחושת הכאב..
    טוב יקירתי כי שאוכל לעזור אשמח אם תתני לי עוד פרטים ואני אבדוק מה אני יכולה לעשות
    מאחלת לך המון בריאות
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    שלומית
    19/08/2007

    אני גרה באיזור חיפה
    ולוקחת פרולול למיגרנה וריזלט בהתקף
    התאונה היתה לפני 3 שנים הראש נפגע והראיה
    אמא שלי קבעה לי למנהל מחלקת נורלוגיה ברמב"ם לשבוע הבא כי הוא בחופש ויש לי סיוטים מרופאים אחרים
    שדקרו אותי 12 פעמים לעשות מוח עצם ולא הצליחו והגיע רופא אחר לאחר יומים ובשניה עשה דרך אגב בדיקה זאת היתה תקינה

    ושוחתי אם הרופאת המשפחה שלי היא אמרה שאם לא יעבור עד מחר
    עדיף שאני ילך לבית חולים לפחות לראות נירולוג ובמקרה הכי גרוע לסרב לאישפוז כי הכאב שיתק אותי בצורה שלא חוויתי הרבה זמן
    איזה רופאים את מכירה באיזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, שלומית!

    אני
    20/08/2007


    אמנם אינני מכירה רופאים באזור שלך, אך אני רוצה להגיד לך שאם את נתקפת שוב בכאב משתק ובלתי נסבל כזה כדאי לך מאד לפנות למיון. האם הכדורים שהרופא רשם לך אינם עוזרים לך? אם לא, אפשר לנסות כדור אחר. אז אם מחר יש לך התקף - פני למיון או שתגיעי לנוירולוג באופן דחוף דרך קופת-החולים שלך כדי לקבל טיפול מועיל.

    תרגישי טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום