איפה כולן??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפה כולן??
    בלונדי
    19/08/2007

    מה קורה בנות?
    הכל בסדר?
    אין אף אחת כאן....כמעט..

    טוב נסו לתת אות חיים...
    ערב טוב ונעים.

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפה כולן??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי אהובתי!

    קרן אור
    19/08/2007

    מה שלומך יקרה??איך את מסתדרת עם מה שקורה בארץ??
    רציתי להגיד לך שהקימה שלך מהנפילה מעוררת הערצה,ואני שמחה שאת תמיד יודעת וזוכרת שמחר יש עוד יום והוא לבטח יהיה יותר טוב.
    חוץ מזה הבטחת לי לראות תמונות,אז אני מחכה יקירתי..אני מחכה לשאוב את הריחות ואת המראות של ארץ רחוקה וקרה,יו איך בא לי עכשיו...
    בכל מקרה אני יותר טוב הייתי בביקורת היום הרופא היה בשוק נתן לי גימלים נוספים,כי יש לי עדיין ממצאים,ואת יודעת מה הקטע המדהים-הוא ראה אותי עם חום(לא גבוה אומנם) ואני מחייכת ומתלוצצת.והוא אומר לי לוואי וכל החולים היו כמוך,אם את ככה חולה מעניין לדבר ולראות אותך כשאת בריאה..אמרתי לו שהכל עניין של השקפה וכמו שהוא רואה אותי עכשיו מצבי אולי יותר גרוע מחצי מהלקוחות שמחכים לו בחוץ,אבל אני פשוט לא מרחמת על עצמי כי אני יודעת שביום חמישי עד אתמול הייתי במצב מושבת לחלוטין..אז אני מרשה לעצמי לחייך.והבנתי שזה בעצם המהות ולא סתם קלישאה כשאתה מחייך אתה גם מרגיש יותר טוב,וזאת בחירה שלנו אם לשבת ולהיות עצוב וחולה או לחייך ולזכור איפה היינו ועד כמה התקדמנו מאז,ולחייך כי יש לנו על מה.הרגשתי את זה בעוצמתו היום.יכול להיות שאני סתם מברברת אבל יש שם משהו שאיכשהו נוגע וסוחף אנשים.
    זהו בלונדי,מאחלת לך באמת שבוע רגוע,ואשמח לשמוע ממך אפילו יותר מאוחר היום.
    אוהבת תמיד קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מקסימה!!!

    בלונדי
    19/08/2007

    אח קרן אור יקרה שלי....
    אני שמחה לשמוע שיש לך כוחות כבר להלוצץ עם הרופא...
    ואת כתבת פה דברים מדהימים לטליוש למעלה..או לשלי, לא זוכרת כבר. מאוד נהניתי לקרוא זאת.
    אני כל כך נגעלת כעת מההקאות ואין שום מצב שאני רואה עצמי חוזרת לשם. אז זו הייתה תזכורת בשבילי למה אני לא רוצה להיות במקום החולה ההוא. ואולי טוב שכך. כי אחרי שנמצאים למטה, כמו שאמרת, תמיד יש רק לאן לעלות. זהו.
    הבטחתי תמונות וגם הבטחתי לך מייל ואני לא שוכחת...אני מבטיחה לקיים זאת הלילה.
    חזרתי לעייפות וחולשה משום מה והיום ישנתי אחה"צ... אז בטח אהיה ערה כל הלילה שוב...
    אבל לא נורא, יהיה בסדר.... למרות שיום ראשון היום (כמו שבת בשבילם) ואין מה לראות כל כך בטלוויזיה. ובכלל אני לא חובבת טלוויזיה, רק ממש כשאין לי ברירה... אני מוצאת תוכניות טבע מרתקות... נופים יפים...
    טוב מתוקה, מקווה שאת כבר מרגישה טוב יותר.
    אוהבת המון!!
    בלונדי שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקירתי

    קרן אור
    19/08/2007

    לא הלכתי עדיין לישון(אני מכינה מצגת למחר-שונאת את זה!!) ואני שמחה שעוד יוצא לי "לתפוס" אתכן..
    כן מוכר לי השנאה להקאות,בימים האחרונים לצערי חוויתי זאת על בשרי יותר מידי וזה גרם לי להרגיש עוד יותר רע..אגב,אפרופו חולשה-את צריכה כבר לבדוק או שיש שינויים???
    אני דווקא אוהבת להיזרק מול טלוויזיה,ספר כבד עליי בלילות עם העייפות הכרונית שלי,אצלי זה בא בתקופות.
    טוב יקירתי אני הולכת להמשיך לעבוד עדי שמחר אוכל אולי להתחפף מהר חזרה הביתה...
    לילה טוב יקירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב קרן אור!!

    בלונדי
    19/08/2007

    ממש "התפרעת" היום עם השעה המאוחרת...
    טוב יקירה. מקווה שאת כבר ישנה...
    לילה טוב וחלומות פז.
    אוהבת.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום