כרונית, כבר לילה, זמן להגיח החוצה!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כרונית, כבר לילה, זמן להגיח החוצה!!
    בלונדי
    20/08/2007

    שלום יקירה.
    מה שלומך?
    איך עבר יומך, הראשון בשבוע?
    מקווה שהכל בסדר.
    אצלי יהיה לילה לבן וארוך, מכיוון שישנתי הרבה היום......
    אז אני פה, אם בא לך.
    ליל מנוחה.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוף סוף תפסתי אותך, יא מבריזנית!!!!

    אני
    20/08/2007


    לאן נעלמת לי אתמול?? חיכיתי וחיכיתי, ומי לא בא(ה)? ...

    :-)

    בסוף הלכתי לישון בשתיים, אך כמובן שלא יכולתי לישון. התגלגלתי לי כתוף במכונת הכביסה בשלב הסחיטה אנה ואנה... עד שלבסוף החלטתי לקום, אך כבר לא היה לי כוח... בקיצור, נרדמתי בערך בארבע-ארבע וחצי. יפה לי!

    בלונדי יקרה, נעים לי מאד לתפוס אותך און-ליין. מה שלומך, זהובת שיער שכמוך? כיצד עבר עלייך היום? מה עשית/לא עשית? יאללה, תתחילי לספר את, ובינתיים אני אתחיל לקרוא את השרשורים... ואני רואה שיש הרבה מה לקרוא (אני רק מקווה שהכל בסדר).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולה כרונית!!

    בלונדי
    20/08/2007

    כן סוף סוף אנחנו כאן יחדיו...
    אמש כתבתי לך המלצה לשני ספרים..מקווה שתראי את זה.
    מה שלומך?
    אני בסדר...לבד הלילה..בעלי בעבודה )-:
    משעמם לי כי ישנתי הרבה היום...
    לא היה לנו כוח לצאת אז רבצנו רוב היום.
    אמש נרדמתי ב- 04:30 או 05:00 אז היום הייתי עייפה...

    לא עשיתי הרבה... סופ"ש.

    מה איתך?
    מה עשית בסופ"ש?
    איך מרגישה?
    אשמח לשמוע על מעללי יומך...
    יאללה נשיקות
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי היי בלונדו'ש!

    אני
    20/08/2007


    כבר חשבתי שהלכת ושוב הותרת אותי פה לבד...

    אז ככה: כן, ראיתי את ההמלצות שלך. תודה! העניין הוא שאני "מתה" לקרוא איזה ספר טוב "כמו פעם" כי כבר המון זמן לא קראתי ספר טוב להנאתי ואני מתגעגעת... (כל ה"קריאות" שלי מתמקדות בחומר הלימודי הבלתי מסתיים שלי, כך שלא נותר לי זמן לקריאה כיפית, "כמו פעם". לכן ביקשתי המלצות לספרים בעברית, כי חומר באנגלית יש לי מספיק גם ככה...).

    השבת שלי עברה בשקט יחסי. השתדלתי לנוח ולהירגע, וקשה לי מאד להירגע, כי אני עצבנית ומתוחה רוב הזמן. מה שכן, שמעתי הרבה מוסיקה שאני אוהבת וזה עשה לי טוב. אחה"צ השיניים שוב התחילו לכאוב לי, כך שזה לא כ"כ מצא חן בעיני. אז היום אחרי העבודה נחתתי שוב אצל הרופא הנחמד שלי, והתבשרתי מפיו כי אם הכאבים לא יחלפו בעוד כשבוע - אצטרך לעבור טיפול שורש.

    רק שמעתי "טיפול שורש" - תפסתי את התיק ונמלטתי משם... (אבל נראה לי שאני אצטרך לחזור עם הזנב בין הרגליים)...

    וזה מה שהיה אצלי...

    ואיך את? מה את עושה ביום-יום? ואפשר לשאול באיזו ארץ את מתגוררת בחו"ל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית!!

    בלונדי
    20/08/2007

    ההודעה לטליה החליטה לקפוץ לפה.

    הספרים שהמלצתי לך הם בעברית. חפשי אותם!!!

    אוי שיניים שוב? למזלי (הקש בעץ) אין לי בעיות שיניים ומעולם לא היו. רק היו שנים של כאבי תופת מההקאות אבל הם עברו כשפסקו ההקאות, למזלי.

    מה אני עושה במשך היום? לא הרבה.....

    אני אשמח לספר לך יותר..אך אני מעדיפה לא לעשות זאת פה מעל גלי הפורום...חוששת קצת....

    ואני עדיין ערה....אוף. ואין שום זכר לעייפות.
    מה איתך? עייפה?
    טוב מתוקה,
    להת' בינתיים!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן, אני יודעת...

    אני
    20/08/2007


    שהספרים שהמלצת עליהם הם בעברית, ואני אכן אערוך עליהם חיפוש, ואם יש לך עוד המלצות - אז סבבה. כרגע אני בחופשת סמסטר, אז אני חייבת לעשות משהו אחר עם עצמי, למרות שיש לי הרבה מה ללמוד גם עכשיו, בקיץ. בקיצור, לא חסר.

    אני גם מבינה את החשש שלך לחשוף ולהיחשף פה, ומקבלת אותו.

    או-קיי, אז את לא עייפה. אני דווקא כן עייפה, אבל כרגע אין לי שינה. אז אני מנצלת את הזמן להספיק עוד כמה דברים בקצה-קצהו של היום.

    אגב, ה"קל בטן" הוא תרופה כימית ככל התרופות, ולא חומר טבעי. למרות שהיות חומר "חומר טבעי" לא עושה אותו פחות מסוכן. ראי ערך ארס נחשים, מורפיום, הירואין וכו' וכו'...

    לילה טוב בלונדה!



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרוניתוש!!

    בלונדי
    20/08/2007

    כן אני מנצלת את הזמן הליילי פה..
    כעת הוצאתי כביסה מהמייבש...

    אני מקווה שאת מעבירה את החופשה שלך בכייף ומספיקה גם לנוח...

    מעולם לא שמעתי על ה"קל בטן". ות'אמת- אני לא מאמינה לאף "חומרים טבעיים" יותר. לא "קונה" הבטחות מסוג זה. אז אל דאגה- לא אשתמש בזה. הכנסתי לגוף מספיק חומרים רעים, לא עוד!!!
    לא לוקחת יותר כלום!!!

    איזו מוזיקה את שומעת שם להנאתך??

    טוב לילה פורה ופרודוקטיבי ויאללה לכי לישון כבר!!!!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האמת היא...

    אני
    20/08/2007


    שגם אני לא השתמשתי ב"קל בטן" הזה, אבל שמעתי את שמעו. ו-טוב מאד, בלונדי! אלו מילים! שמחה לשמוע שדרכם של כימיקלים סינתטיים שונים לקיבתך חסומה וסגורה! מצוין, יקירה! :-)

    אני שומעת מוסיקה ישנה, וכרגע אני מתכוונת לכבות כאן הכל ולנסות לישון, כי מחר אני "צריכה לקום מוקדם". as usual.

    אז זהו להיום. הרשי לי לחתום את שידוריי הדי ארוכים היום, ולאחל לך לילה טוב, בוקר טוב ויום טוב!

    ומה את אומרת - שניפגש מחר?

    נשיקות,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב כרונית!!!

    בלונדי
    20/08/2007

    אני מבינה שאת פורשת למיטה..
    רציתי לשמוע לאיזו מוזיקה את מאזינה.. זה מעניין אותי מאוד, זה אומר לי הרבה על בני אדם... חבל שלא אמרת לי...

    טוב לילה טוב באמת יקירה!!
    וניפגש כמובן מחר.
    נשיקות.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית צודקת, טליוש!!

    בלונדי
    20/08/2007

    צריך לטפל בבעיה מהיכן שהתחילה.
    מהסרטן שתקף אותך ומכל ההתמודדות שחווית איתו.
    את חייבת לפנות לעזרה ולא להמשיך להרוס את עצמך.
    אל תוותרי על החלומות שלך.
    הצילי את עצמך.
    לילה טוב מתוקה,
    ואנחנו תמיד פה לשמוע אותך.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום